Sjaman ervaringen

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Sjaman ervaringen

Bericht door Angela » 04-04-2008 18:24

Kees schreef:Hoi Angela,

Mijn intresse daarin is zich aan het verdiepen, alleen even bezien waar te beginnen. Massage vindt ik leuk om te doen dus ga ik daar mee aan de slag. Maar ook hier weer waar kun je terecht. Ook ervaar ik weer veel van het sjamanisme daarin is niet alles voor me nieuw maar kom wel een eind. Eigenlijk heb ik een mix van alles, alle goede dingen die ik eruit licht en belicht. Zal de muziek eens opzoeken. Heb geen idee wat de visioenen je vertellen voor mij zijn dat meestal toekomstbeelden.

Groetjes ... Kees
ik beluister zelf oa Gayatri mantra s
en oa ohm mani padme hum

de mantra van Hein Braat is diep ,
zijn stem.het doet wel degelijk iets met je systeem.
deze gayatri van Hein gebruikte is ook wel bij sessies.

heb je ook sjamanen- dood ervaringen (gehad)

en via dat naar vorige levens of visioenen?

jij spreekt over toekomst beelden---kun-wil je me hier meer over vertellen hoe of wat je dat ervaart...of met voorbeelden?

dit was even mijn hak op de tak bericht
nu weer naar de keuken terug
lieve groet van Angj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 04-04-2008 18:43

tussen het koken door krijg ik toch ook wel zin om nog wat spontaan door te schrijven aan je Kees, eh massage ja, er kan veel loskomen of chakra s up tunen tijdens massage.een goede ondergrond ,genoeg tijd muziekje,en overleg en nabespreking ervan.ja , dat heb ik ook met mensen "beoefent" (al had ik geen massagetafel ,ik vond altijd wel weer iets nieuws uit. ook zlefs paar hernia s in samenwerking behandeld met goed resultaat... ook reiki3 -erbij soms met symbolen soms en sjaman uitwerkingen(extraxtie en recovery) kwamen dan naar boven...gidsen die (mee)helpen hoe het dan ook op zo n moment gebeurd...of heftige trance reizen met speren of de meest ingewikkelde energetische voorwerpen die eruit mochten ...pfff heftig hoor... of bij mensen die voor het eerst kwamen kwam er dan ook meestal eerst een rustige hypnose achtige visioen-reisje...(dergelijks)
misschien wat rommelig bescheven maar zeker niet rommelig tijdens
t bezig zijn.massage kan een ECHT kontakt tot stand brengen...mooi...
bij mij ging het een soort "vanzelf" en via reiki 3.tuurlijk is met reiki niet zozeer massage nodig maar soms waren de sessies zo heftig dat er inderdaad lichaamsaanraking bij kwam kijken om t een meer concretere vorm te geven...en ook het terugblazen van zielsfragmenten en het laten voelen waar je er samen iets uithaalt of in terug brengt (als dat op dat moment zo gegeven wordt ...)
tja ik schrijf maar gewoon even druk verder misschien spreekt t je wel aan om ervaringen uit te wisselen.
Angj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 04-04-2008 18:55

je schrijft over visioenen , bij mij is het eerder : trance reizen die meestal
vanuit lichamelijke toestand begint (pijn). op verschillende manieren
en dan bleek dat er weer ns energetisch iets in mijn lichamen vast zat
en via die weg kwam ik dan in kontakt met verschillende werelden .
of zo ook wel soms naar gidsen toe of dergelijk.
ik heb bijvoorbeeld ns ervaren dat ik 3 leeuwenwelpjes baarde.
of bijvoorbeeld dat ik met een pijl in mijn schouder-inwijding) bij een yogi kwam (in trance reis dus )en die een pijl in zijn voet had en hem er dieper in sloeg zowel bij hem als bij mij en daarna een stip op mijn voorhoofd zette.
dit is natuurlijk een verkorte versie.

maar waarom ik dit schrijf : heb jij ook dit "soort" sjaman ervaringen ?
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 05-04-2008 00:38

trance reizen is iets waar ik eigenlijk de laatste tijd iets voor wil doen om het te laten gebeuren. Maar liever gewoon spontaan, gewoon lekker liggen in de zon geeft me dan de meeste kans erop. zo had ik eens de vlucht van een adelaar, een heerlijk belevenis. Zo ver als ik me kan herinneren zijn al mn totemdieren vogels tot nu toe. Visoenen kunnen ook uit het verleden zijn, die heb ik ook. Als kind zag in gewoon vensterglas voor een kort moment op zich zijn het altijd momenten van een paar seconden een fabriek met vaten en leidingen en pas veel later begreep ik dat pas. Werken doe ik nog steeds op die fabriek die ik als kind al zag. Ik neem aan dat je stukje bij stukje je ziel weer wilt complementeren. Het contact tijdens een massage is mooi en geeft ook een stukje rust en ontspanning aan jezelf en dat tweeledig en je schept een band in zekere zin.
Don't shoot the messenger

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 05-04-2008 00:52

Hay Kees!
prettige zin vind ik dit : dat je stukje bij stukje je ziel weer wilt complementeren.
bedankt voor het vertellen van de totemdieren-de vogels...
en ook bedankt voor het vertellen van een fragment over jou als kind
sjamanknuf van Angj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 05-04-2008 01:07

Graag gedaan Angj. Sjamanen- dood ervaringen kan ik me even niets bij voorstellen, wel een doodstrijd en dan de overgang van iemand ervaren dat wel. Shamimanic dream van anugama beluister ik veel of Oliver Shanti And Friends. Bij heya-no-ha barst ik spontaan in tranen uit, waarom geen idee. Zie bij jou een dal waarin een kind bloemen plukt. Waarom ... geen idee dat beeld kwam in me op.

Knuf ... Kees
Don't shoot the messenger

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 05-04-2008 10:32

HAY KEES,

een doodstrijd...en dan de overgang van iemand ervaren...

yeh,

herkenbaar !

ennuh.... mag ik dan vragen /wil je me daar meer over vertellen de overgang van wie ----vraagteken.

zo heb ik ook wel een keer sjamandood ervaren zoals jij dit beschrijft...
het is nu een tijdje iets verder weg ..ook weleens lekker rustig !
het is/was vaak ook zo anders.
ik heb een keer allerlei insekten onder de grond horen knagen en zo..
dat geluid hoor ik nog weleens hihi
of extreme pijn of ineens een lichaamsdeel dat uitvalt of ik zak gewoon bam door me benen en dan bam de grond inzakken en overgaan naar een vorig leven dergelijke.en ophelderingen waar dan de pijn van was.
of eh ineens in de fik staan met hutje en spullen en al...gezellig hoor !


sjamandoodervaring tja ik weet eigenlijk niet precies waarom ik daarmee kwam eeeh , waarschijnlijk omdat het zo n impakt op me heeft gemaakt.

oliver shanti jaaaaaaa luister ik ook nu en dan.
dat je in tranen uitbarst .....aandoenlijk ..en..er ...zal ook wel een story achter zijn...en een diepe ziel....wie weet als je ns met iemand bent en
er in dood gaat in het huilen dat dan the story eruitkomt.


ik had zelf steeds plots een huilbui en na een tijd ging ik steeds dichterbij zien dat een klein kind in het hoofd geschoten werd door cavalerie /was mijn kindje/of ikzelf kan ook /in ander leven.weer een klein stukje van mijn bizarre migraine.kindje afscheid genomen.
ik had steeds gevoel van schotwond naast de andere migraine sensaties'

over kind in dal bloemen plukken
DAT ZIE JIJ HEEL GOED :D
innerlijk kind Angj zoekt/vind plekje ...zucht...
mijn innerlijk kind heeft klasieke homeopathie nog even nodig.
dit zie jij :oops:
lief vind ik van je en dank voor het contact.
afz grote en kleine Angj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 05-04-2008 12:52

Van wie die overgang was, misschien vreemd als ik het vertel. Maar t was van mijn kat, ook mijn kat is voor mij een gezinslid waar ik een goede band mee heb. Hij was ongeneeselijk ziek en leed, daarom werd er besloten om hem niet langer te laten lijden. Zelf was ik op dat moment op mijn werk 6 kilometer verder op en wist nergens van. Totdat onze kat een spuit kreeg en de doodsstrijd begon heb ik alles gevoeld wat het beestje ook voelde de doodstrijd de overgang en dan de vredige rust het einde van het lijden. Een half uur later belde ik op en kreeg een bevestigend antwoord. Een sjamandoodervaring wil ook wel beleven terug naar een vorig leven(s), het zal veel stukjes van mn oplossen gewoon omdat ik weet dat het zo is. Wie weet wanneer. Dat zijn mooie verhalen over jou ervaringen Angj. Wens je een fijne dag bloemenmeisje
klik op de link ... Heya-No-Ha

http://nl.youtube.com/watch?v=4GMYWIUGq14

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

Bericht door Angela » 06-04-2008 00:14

Kees schreef:Van wie die overgang was, misschien vreemd als ik het vertel. Maar t was van mijn kat, ook mijn kat is voor mij een gezinslid waar ik een goede band mee heb. Hij was ongeneeselijk ziek en leed, daarom werd er besloten om hem niet langer te laten lijden. Zelf was ik op dat moment op mijn werk 6 kilometer verder op en wist nergens van. Totdat onze kat een spuit kreeg en de doodsstrijd begon heb ik alles gevoeld wat het beestje ook voelde de doodstrijd de overgang en dan de vredige rust het einde van het lijden. Een half uur later belde ik op en kreeg een bevestigend antwoord. Een sjamandoodervaring wil ook wel beleven terug naar een vorig leven(s), het zal veel stukjes van mn oplossen gewoon omdat ik weet dat het zo is. Wie weet wanneer. Dat zijn mooie verhalen over jou ervaringen Angj. Wens je een fijne dag bloemenmeisje
klik op de link ... Heya-No-Ha

http://nl.youtube.com/watch?v=4GMYWIUGq14

Groetjes ... Kees
Ja natuurlijk-inderdaad , is je kat ook een gezinslid!
je wist dus op dat moment nergens van ,dit klinkt ook verdrietig vind ik
(ivm er niet bij zijn in de vorm)
en toch ook : dichterbij had je dus niet kunnen zijn !!!
ik vind het superontroerend en ook wel heftig wat je hier beschrijft.

ik had mijn poes die ik 19 jaar had, "in laten slapen" t was wel een typisch beestje...pfff en een vreemde band ook wel zogezegt...gedoe...

die sjaman ervaringen is niet dat ik het zelf zo opzocht van dat ik dat wou.
ik was bijvoorbeeld gewoon ns de was aan het ophangen .kleng kreeg ik pijl in me nek.of ging ik eerst stuiteren op de grond .leek wel een eplepsie
toestand soms kklapte ik een halve meter met me lijf boven de grond.
bam op de grond en daar begon het weer...maar ja op den duur wel wat puzzelstukjes ontvangen.maar ook wel wat gedoe vind ik hoor...ik vind het wel fijn dat ik niet meer zo op de grond stuiter...
naast dit gegeven zijn het inderdaad ook mooie verhalen.
wie weet kunnen we t 1 en ander uitwisselen ?
misschien heb jij bijvoorbeeld msn
of kunnen we emailen als je nice vind?
Angj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 06-04-2008 00:26

Danke je wel Kees voor de link voor Haya no ha
Ik heb het filmpje gezien en het is prachtig
liefs Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”