Sjaman ervaringen

Ervaringen? Wat is het? Sjamanisme, Kundaline, Klankschalen, Runen.... en andere natuurlijke stromingen
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 30-03-2009 23:07

Kees wat zeg je nu,wat doe je niet goed en wat wel,als je hart hier rustig onder is,dan ben je goed bezig.Ben je over bepaalde dingen niet tevree ga het op een andere manier proberen.Je kan ook op een trance reis gaan om zelf een drum aan te schaffen,sla die op je hart slag dat is de beste methode die ik ken om in trance te raken.En vergeet ,er is geen goed en fout dat zijn je emoties die opspelen.Dit is voor ieder persoonlijk.
Ik raad wel aan ,neem altijd je krachtigste krachtdier mee.Als hulp en ondersteuning.Die wijst je de weg,die maakt de weg voor je vrij,als jullie in het sjamnisme je zelf verdiepen weten jullie wat ik hiermee bedoel.Het blijft altijd een gevaar,opstakels die je uit de weg moet helpen om iets te bereiken in je trance.Zelf zonder begeleiding een trance reis maken,is een groot risico.Ik zal je een voorbeeld geven,

Mijn eerste trancereis,was niet prettig.Dit is niet om jullie wind in de broek te jagen,dit is een waarschuwing,dat je je kracht dier aanroept voor je hier aan begint.Ik heb altijd een eigen manier van mediteren,daar aangekomen,wist niet wat me gebeurden ik werd mee genomen door de klauwen van een hele grote vogel´Steenarend nu wetend'niet wetend wat me gebeurde,ook ik was me nog niet bekent over het sjamnisme.Hij vloog ,ik daar bengelend onder die vogel.Hij heeft met letterlijk uit de lucht gesmeten,botten gebroken,ik was een wrak.Ben daar al liggend dagen,dagen opgehaald door een indiaan,die heeft met verzorgdt, ik kwam niets te kort.Ik werd op een steen opgebaard,en letterlijk in stukken gesneden,ja je leest het goed, ik zag me zelf in stukken bloedend liggen.

Daar kwam een verkleden man,een pak met veren met naald een draad, mijn aan elkaar naaien.Niet alleen dat,aan de andere kant was ik in mijn trance reis aan het huilen,huilen,Paniek om wat er met mijn gebeurde.Ik zag mijn van boven af daar liggen dat ik het in mijn onderbewusten zag wat er gebeurde.Om dit kort te houden,ik genas van mijn verwondingen.Ik was sterk of ik een nieuwe huid had gekregen,een andere kleur van huid.Van haar,Ik kan dit zo allemaal niet beschrijven.Tot ik van een deur die dicht viel wakker schrok.Daar was ik dan in de wereld van het nu.Ik kan jullie vertellen dit heeft twee jaren voor mijn geduurt voor ik dit met iemand anders kon bespreken.Ik had angst,veel angst om nog te mediteren, laat staan mijn ogen te sluiten.
Ik werd ziek,heel ziek.Ik werd gedwongen om naar een paranormalen beurs tegaan,waar ik altijd heel skepties tegen aankeek,ik ging.Ik wist dat ik iemand tegen zou komen om mijn verder te helpen in al mijn vragen.Ik ben die lieve man ook tegen gekomen,heb ook op al mijn vragen een antwoordt gekregen.Dit verhaal vertel ik jullie,ga nooit zonder je krachtdier naar de onderwereld, bovenwereld of tussenwereld.Er zijn gevaren die op de loer liggen als je nog een leek bent.Ik ben nu zeventien jaar bekent met sjamanisme,en leer elke dag van mijn krachtdieren.Elke dag.



Angela,ik las op de vorige blz,,,dat je regelmatig insecten hoort knagen,,,
Dat wil je zeggen dat het blokkades bij je weg knaagt.Een insect knaagt zuigt,prikt...Is een medicijn die iets weg neemt van je, of iets terug geeft aan je.Ik zal als de tijd er is een trance reis methode voor julie beschrijven kijkend of dat iets voor jullie is.
Hebben jullie vragen over het sjamanisme,,,wees niet verlegen.

Ik lees dit nu pas,sorry sorry,ik de beer die uit zijn winterslaap ontwaakt.haha :oops:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-04-2009 06:56

Hoi Karin bedankt vor je advies, toch lijkt me een trancereis boeiend en iets waar je niet onderuit kunt als je verder wilt. Zie wel uit naar je methode om er een te maken. Een drum heb ik inmidels eens uitproberen.

Groetjes ...Kees
Don't shoot the messenger

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 01-04-2009 18:06

Waar wil je mee verder Kees,wil je er over praten?Begin eerst met je krachtdier te kennen,ken je die al?????
Warme groet,
Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-04-2009 19:04

Hoi Karin,

Een eerste reis in de onderwereld had ik al een paar keer, daarbij ging ik een grot binnen kwam daar onderweg een draak en een uil tegen.
Aangekomen bij een open plek was daar een pauw die op afstand bleef. Vervolgens ging ik mijn reis weer terug naar hier en nu. Wat ik wil is de midden en de bovenwereld verkennen. Op een keer lag ik lekker in het zonnetje raakte daarvan in trance en keek daarna een hele tijd door de ogen van een adelaar die door de grand canyon vloog. De vlucht duurde ongeveer 20 minuten voordat ik terug was naar het hier en nu. Van mijn krachtdier heb ik nog niet echt een idee welke van de 4. De pauw de draak de uil of de adelaar. De draak en de adelaar zijn het krachtigst voor mijn gevoel. Owh ja is waar ook soms als ik een grot binnen ga kom ik in een kamer uit met een heel groot raam met het heelal als uitzicht.

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 01-04-2009 20:11

Ik heb nu kippevel kees,wist al van de pauw,ben heel de nacht toch met jou,,bezig geweest.Lieverd de adelaar is de krachtigste van de vogels,als je met hem of op hem gevlogen hebt ben je in de bovenwereld geweest,koel,en rustig,daar zijn altijd de vogelachtigen,engelen,wolken zon maan en sterren.Mensen zoals wij dan licht gevend,alles geeft een intens helder licht.De menselijke gestaltes geven meestal de bezoeker inzicht,ze overzien meestal beter de structuren van een ontwikkeling dan de details ervan.Ik noem ze lichtwezens,ze zien er voor mijn zo uit.de middenwereld bestaat meestal het zelfde als hier op de aarde,zo ziet het er ook uit,alleen nu kunnen de bomen,planten,er zijn kabouters,elfen,trollen de wereld van de kleine natuurwezens,tegen je spreken dat is het verschil met hier en daar.De onder wereld roept voor sommige in eerste instantie associaties op met hellekrochten en duisternis,dat is maar zeer ten dele waar.De onder wereld is voornamelijk het gebied van de dierkrachten van energie en vitaliteit daar kan je alle mogelijke diersoorten tegen komen.Niet alleen onze dieren ,ook onze voorouders,andere wezens,daar wordt veel kennis over de genezing bewaard.Vraag aan je adelaar of hij je wil begeleiden naar de werelden,spreek met hem,leer hem kennen tot de kleinste dingen.Ook ik heb een adelaar,Ik ben in hem nest groot gebracht in trance en geeten zoals zijn kleintjes, mijn broers en zusters,Ik heb net als hun zelf leren vliegen,laat het gebeuren het is lente de nesten zijn ze nu aan het bouwen,nodig hem uit in je trance en laat het gebeuren,wees niet bang,telkens als jij aan hem aandacht besteed,geeft hem kracht om met jou te werken.OOk vertel je de uil,,,,,adelaar is de dag,uil is de nacht vogel,De nacht en de dag is al voor je klaar,Pauw dat is een vogel die van pracht en praal houd en zijn eigen weg kiest,net zoals jij,onze voeten zijn onze fundamenten,van hem ook ,weet je waarom hij zo'n verschrikkelijke roep heeft,dan kijkt hij naar zijn voeten,,,het zegt je leer voetreflex kennen.Hij stelt je telkens voor om je voort te bewegen,looprechtop,echt rechtop. Het is een heel verhaal wil je nog iets weten,ik hoor het van je.Ik verget iets,,,je hoeft niet één kracht dier te hebben,je kan er meerdre hebben,bij elk deel dat je iets wil leren,komt het dier die je daaar een les in geeft.Elke keer weer.
warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-04-2009 20:26

Hoi Karin, dank je voor de uitleg. Denk wel dat ik daarmee wat uit de voeten kan, dank je. Het enige vreemde is dat ik het idee had dat ik zelf de adelaar was. Even kijken hoe ik dat kan rijmen, of weet jij daar een antwoord op?

Groetjes ...Kees
Don't shoot the messenger

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 01-04-2009 20:38

Als jij, zoals je al zei, door hem ogen hebt gekeken dan heb je hem gedaante aangenomen en zelfstandig gevlogen.Ik heb dit bewust niet geschreven,Je hebt je zelf nu een bewijs gegeven.Weet,weet dat het zo is,niet twijfelen,wees correct in alles.OOk voor je zelf.Niet rijmen het is zo.Sta rechtop,,,weet dat het zo is,dan wordt je vlucht alleen lichter en makkelijker door,hij gaat je beter vertrouwen en jij hem.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-04-2009 23:06

Nu je dat zo zegt kun je ook niet twijfelen, eerder een bevestiging van. Dank je Karin.

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 01-04-2009 23:30

Met liefde gegeven,geniet ervan en vlieg,ben vrij,ga die wereld verkennen.Heerlijk Kees om dit met je tedelen.Zijn er opstakels,sta je ergens mee stil ,wetend je geen raad.Je kan me ook via pm bereiken.
Ik wordt altijd vrolijk,weet je waarvan,,dit.

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 11-06-2009 18:56

Is al weer een tijdje geleden Kees,hoe gaat het met je verkenning en je krachtdieren?
Warme groet Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Sjamanisme, Kundalini, Runen, Klankschalen”