Mijn eerste reiki ervaring op afstand

Reiki onderwerpen
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Mijn eerste reiki ervaring op afstand

Bericht door wiba » 09-11-2008 10:40

Sinds lange tijd heb ik me toch wel minder ontspannen gevoeld. Dat bleek, wat ik zelf ook al dacht, gerelateerd aan de opleiding die ik volgde.
Gezond al je moet presteren. In het begin had ik nog veel leuke dingen gepland, de laatste tijd niet zo veel meer. Gunde me geen tijd want ik moest een opleiding afronden, dat ging voor.
Met name die periode na de vakantie was lastig voor me. Was vaak erg labiel en snel aan het huilen, zomaar oud of the blue, als ik alleen thuis was of met iemand aan het chatten was die lief en aardig was tegen me.
Ik ben een echte gever en kan moeilijk ontvangen, vragen vind ik helemaal moeilijk.
Zo was ik vorige week met iemand aan het chatten en ineens kwamen de tranen weer. Die persoon kon me niet zien, dus ik liet ze de vrije loop. Terwijl ik dacht sterk over te komen, zei ze ineens, Niet huilen hoor !
Ik was verbaasd en vroeg of ze dat kon voelen. Nou ja overbodige vraag natuurlijk.
Zonder dat ik het vroeg gaf ze me reiki en na een tijdje voelde ik me erg rustig worden, maar de tranen bleven nog even. En ook die stopten ineens en de brok in mijn keel verdween ook.
Tevens voelde ik mijn rechter schouder koud worden uitstralend naar de boven arm. Zij had een hand er op gelegd.
Dit schoudergevoel kan ik nog steeds wel terug halen, als ik me er op concetreer.

Ik ben heel erg blij met deze ervaring.
En jij die zelf wel weet wie, ben ik erg dankbaar voor de steun die ik van je kreeg.

Bedankt liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Bericht door Deborah » 09-11-2008 10:49

Hoi lieve Wilma,

Wat een mooie ervaring.
En wat fijn dat je toch een keertje heb ontvangen, ook jij hebt daar recht op.

Liefs Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 09-11-2008 11:16

lieve wilma
wat heb je dit mooi gedeelt!!!!
ik sluit me helemaal aan bij de woorden van deborah
een vette knuffel van berdien

Afbeelding
kuzzzzzzz
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-11-2008 11:32

Wat mooi Wilma,dat je dit zo ervaren mocht!

daardoor merk je ook dat energieen wel degelijk
op afstand kunnen werken.
,k was in het begin lang geleden,erg sceptisch over
deze manier van overbrengen op afstand.
tot 'k het zelf ook gevoeld heb,zonder dat ik wist wanneer
diegene zich met mij bezig zou houden.Had natuurlijk wel toestemming gegven.

m.liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 10-11-2008 16:18

Mooi Wilm@ ik ben ook ongelooflijk trots op je...jij die niet zo gemakkelijk over jezelf spreekt en deelt. En weetje met jouw mooie woordkeuze brengt 't ook heel veel warmte met zich mee. ;-) Liefs Garry dankjewel dat je dit met ons kan en wil delen
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-11-2008 20:40

Hoi lieve mensen

Ja het was een hele ervaring voor mij. Ik sta er wel voor open, maar was niet echt eerder in de gelegenheid geweest om het bewust te ervaren. Was ook wel sceptisch hoor, maar het is echt voelbaar geweest en daar ben ik dankbaar voor. Ben nog steeds wel wat sceptisch, maar wil het graag vaker ervaren en ook heb ik me opgegeven om volgend jaar shamballa inwijdingen te krijgen. Dit kan nu nog niet het is vol, wat ik erg jammer vind. Ik ben een persoon die niet één keer een ervaring moet hebben, maar vaker.
Sinds 2 jaar ben ik meer naar mijn gevoel gaan luisteren en ben ik wat minder rationeel. Maar ja dat zit er in geworteld en raak ik niet zomaar kwijt.
Garry, zie je als het me echt raakt, dan kan ik wel mijn ervaring delen. Er is nog veel dat ik niet onder woorden kan brengen, maar wat ik wel ervaar. Te rationeel nog???????

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 29-12-2008 16:17

Wat een mooie ervaring Wiba!
Het is niet altijd zo dat je zó duidelijk verneemt dat je reiki op
afstand krijgt. Toen stond je waarschijnlijk helemaal open om te ontvangen.
Reiki op afstand geven doen meer mensen hier op 't forum begrijp ik. Doen jullie dat met afspraak op een bepaalde tijd?
Zelf doe ik dat niet altijd, als ik maar wel toestemming heb van die
persoon.
Maar hoorde laatst dat 't belangrijk is wel een tijd af te spreken, want anders kan 't misschien "niet zo'n handig moment" zijn om te ontvangen: bijvoorbeeld tijdens je werk of in 't verkeer.
Heb daar zelf nooit "hinder" van gehad, maar misschien iemand anders wel...?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-12-2008 16:29

Hoi visje

Ik was aan het chatten met iemand en toen deed ze het uitzichzelf en het moest reiki zijn wat ik voelde. Maar niet echt op vaste tijden iets afspreken, dat heb ik nooit gedaan.

Denk ook dat deze dingen het beste bij me aankomen als het onverwacht gebeurd, dan is het gevoel het sterkst en sta ik er het meest open voor.

Dank liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Reiki”