Ik wil graag reiki gaan volgen

Reiki onderwerpen
Plaats reactie
Stridje
Lid
Lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 18-03-2008 22:38

Ik wil graag reiki gaan volgen

Bericht door Stridje » 26-04-2008 20:46

Hoi lieve forum vrienden, ik wil erg graag een reiki cursus gaan doen, maar twijfel of ik dat wel kan.
Ik wil dit graag doen om mijn spirituele uit te breiden en andere mensen te helpen.

De cursus is a.s weekend hier in bergen op zoom en er waren nog een paar plaatsen, het lijkt wel of ik een schop onder m'n kont nodig heb om een beslissing te nemen.

Ik hoop dat jullie mij die schop (schopje) onder m'n kont willen geven.

Alvast dank jullie wel.

Heel veel liefs van astrid (stridje)
Uit de diepste dalen komen de mooste wonderen

Stridje
Lid
Lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 18-03-2008 22:38

reiki

Bericht door Stridje » 02-05-2008 23:12

Hoi lieve winworld vrienden,

Ik had een berichtje geschreven over een cursus reiki, zie vraag hier boven.

Ik wil jullie even laten weten dat ik die schop onder mijn kont niet echt nodig had.
Zaterdag en zondag ga ik dus met volle overtuiging de cursus doen.

Na zondag als ik mijn certificaat mee naar huis kan nemen zal ik mijn ervaring van reiki op het forum plaatsen.
Wie weet helpt het ook anderen die nog twijffelen of ze het wel of niet reiki willen gaan volgen.

Mooi zonnig weekend allemaal en veel liefs van astrid (stridje)
Uit de diepste dalen komen de mooste wonderen

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 03-05-2008 08:45

Hoi Astrid

Ik ben erg benieuwd hoe jij het ervaren hebt dit weekend. Ik wil zelf ook een cursus reiki gaan volgen, maar ben nu nog met een opleiding bezig, dus wacht ik er even mee.
Er zijn heel veel verschillen in de prijs die ze voor de cursus vragen. Vraag me af of er dan ook verschil in kwaliteit zal zijn.

Succes ermee, denk dat ook jij het kan.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Stridje
Lid
Lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 18-03-2008 22:38

reiki

Bericht door Stridje » 11-05-2008 22:43

Hoi lieve vrienden en vriendinnen van winworld,

Ik heb in het weekend van 3 en 4 mei de cursus reik 1 gedaan en had beloofd er iets van op het forum te zetten.
Het is wel eens waar al een week geleden dat ik mijn certificaat heb ontvangen. Ben er heel blij mee.

Ik heb de reiki als heel ontspannend en een stukje dichter bij me zelf ervaren.
Belangrijk vind ik dat ik het toe kan passen op mezelf en ook op anderen mensen en dieren enz. Mijn poeze kind komt er inmiddels zelf al om vragen zeg maar hij vind het heerlijk lig ook echt heel relexst te spinnen en kan zijn oogjes bijna niet meer open houden heel erg leuk is dat om te zien en ook om te doen.
Ik ben er zelf rustiger van geworden en lig nu niet meer zolang wakker s 'avonds, heel relexst zeker als ik dan zelf even tijd voor mezelf neem en reiki toe pas.
Heel leuk was het oefenen met de mede cursisten en ja de behandelingen waren heel erg ontspanned.
al met al was het een fijn weekend waar ook best het en en ander los is gekomen in mijzelf, was ook wel nodig.

Ik kan reiki aanbevelen aan mensen die nu nog twijfelen en ik weet nu al dat ik ga voor reiki 2.

Liefs van astrid (stridje)
Uit de diepste dalen komen de mooste wonderen

nymira
Lid
Lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 27-04-2008 12:11

Bericht door nymira » 11-05-2008 23:31

Hoi Stridje,

Gefeliciteerd met het behalen van je certificaat!!!

Ik vind het leuk om te lezen dat je het zo mooi hebt ervaren.



Liefs,

Nymira

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-05-2008 18:59

Fijn voor je dat je goede ervaringen hebt.
Heb grote belangstelling voor reiki. Krijg het wel eens tijdens een lichaams massage, ik raak er heel ontspannen van.
Eind mei ga ik eerst een cursus magnetiseren volgen. Ben ook erg benieuwd hoe ik dat zal ervaren.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Reiki”