Vraagje over Reiki

Reiki onderwerpen
Plaats reactie
Energie-girl
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-06-2011 22:49

Vraagje over Reiki

Bericht door Energie-girl » 22-06-2011 19:30

Persoonlijk trekt dit mij ook, ik was vorig jaar samen met mijn vriend in een spiritueel winkeltje, en die man had ook zijn Reiki praktijk daar. Hij kwam naar ons toe, en vertelde een hoop raakte dingen die hij voelde aan onze energie. Hij vertelde me dat ik dat ook zou kunnen doen, en ging even met me oefenen om mij te laten zien dat ik het in me had.

ik moest me gaan aarde, en moest gaan vertellen wat ik allemaal voelde en waar.. Alles was goed. Daarna moest ik het bij edelstenen gaan proberen, dat ging ook prima..
Ik weet dat ik veel met energie kan doen.. maar de manier 'hoe' is voor mij nog de vraag..

Als ik het bij mezelf doe, merk ik niets..
dus ik twijfel er nu wel over, ik wil het graag.. maar ik vind het zonde van me geld als het me niet lukt.. en volgends mij is het best prijzig toch?

Iemand tips? of advies? of wat ik zelf kan gaan proberen voor te kijken of het wel iets voor mij is?

Alvast bedankt!
'Vreemde zijn vrienden die je nog moet leren kennen'.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 28-06-2011 19:19

oefenen om te laten zien dat je het in je hebt? hoe ging dat dan? en was dat dan wel reiki?

en volgens mij kan elk mens kind reiki geven en de meesten doen het eigenlijk al zonder dat zuuuuh dr erg in hebben

bij hoofdpijn b.v of als je je stoot leg je je hand ook op :wink:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Stridje
Lid
Lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 18-03-2008 22:38

Bericht door Stridje » 18-09-2011 15:57

Hoi Energie- girl,

Reiki is universele energie waar iedereen mee mag werken. We putten al onze energie uit een en de zelfde bron. Ook jij kan leren omgaan met reiki.
Reiki is doorgeven van universele energie, door daar op een goede wijze mee om te leren gaan doe je een reiki cursus. Ook voel je vaak zelf ook wel aan of het iets voor jou is.....maar waarom zou het niets voor jou zijn?
Iedereen kan het leren, daar hoef je niet speciaal een bepaald type persoon voor te zijn.
Als jou gevoel je ingeeft dat je je hierin mag verdiepen is het het juiste moment om aan een reiki cursus te gaan beginnen.

Je kunt overigens hele mooie dingen tegen komen tijdens een reiki behandeling. Ja en uiteraard voel je soms ook wel eens minder mooie dingen maar dat is zo in het leven in het algemeen. Ik ben zelf reiki master en heb al zoveel mooie dingen voor de mensen kunnen betekenen..en daar word ik zacht gezegt heel blij van.

De prijzen voor de cusus reiki verschillen enorm, kijk bij verschillende reiki masters in je omgeving

Succes met de keuze die je maakt ..als het vanuit jou gevoel komt is het altijd een goede keuze. En op het goede moment.

Lieve groet van Stridje
Uit de diepste dalen komen de mooste wonderen

Plaats reactie

Terug naar “Reiki”