Dolfijnen Reiki

Reiki onderwerpen
Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Dolfijnen Reiki

Bericht door Truus » 19-08-2008 19:01

Ik heb de inwijding gedaan op mijn verjaardag om van die dag een Vreugdefeest te maken.
De Dolfijnen Reiki inwijding heb het een healende ervaring gevonden. Ik zie geen beelden maar voel wel veel. Mijn gekwetstheid heb ik weggedaan. En veel gevoeld. Later vond ik een parel --schoonheid-- Ik ben die ik ben.
De volgende morgen werd ik wakker en voelde de Dolfijnen-Reiki stromen.
Ik ben er heel blij mee dat ik dit mijzelf cadeau gedaan heb. Mijn VREUGDE terughalen!!! :lol:


Afbeelding
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Bericht door Deborah » 20-08-2008 08:20

Hoi Truus,

Dat is een mooi cadeau die jezelf heb gegeven.
Vooral dat gekwetsheid heb weg gedaan. Dat is wel het belangerijkste. En je mag zeker zijn wie je bent.

En nu dit alles vast blijven houden.

Lieve groetjes Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Bericht door Truus » 20-08-2008 11:27

Lieve Deborah

Dank je wel voor je reactie.

Af en toe ben ik het zeker kwijt. Maar na het schrijven van dit stukje
heb ik het contact weer terug. En ook weer een stukje samen met de dolfijnen kunnen healen. Dus komt de VREUGDE steeds meer terug. :lol:

Afbeelding
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Dolphin Spirit

Bericht door Truus » 21-08-2008 10:33

Dolfijnen Reiki

Dolphin Spirit is een energie die is ontwikkeld door Marc Scott in zijn werk met Dolfijnen.
De bijzondere krachten van de Dolfijnen en hun speciale band met mensen zijn al sinds eeuwen bekend. Dolfijnen zijn intelligente wezens die in Eenheid leven. Ze zijn Master healers en schatbewaarders van het Licht op Moeder Aarde. Hun rol is gelijk aan die van het Engelenrijk. Ze zijn hier om over ons te waken, ons te helpen en te ondersteunen. Ze hebben het vermogen je terug te brengen naar je Bron. Hun liefde voor de mensheid is groot.
Velen kennen de dolfijntherapie al voor kinderen die ook in Nederland wordt gegeven in het Dolfinarium te Harderwijk De Stichting SAM, is hiervoor in het leven geroepen.
Maar we hoeven niet daadwerkelijk te zwemmen om hun liefdevolle en helende kracht te kunnen ervaren. Via een Dolfijnen Reiki inwijding kun je contact maken met de Dolfijnen en zelf hun liefde en speelsheid ervaren.
Het is de wens van Mark Scot dat deze inwijding gratis wordt door gegeven
De inwijding is een afstandsbehandeling.
Het ontvangen van een afstandsinwijding vraagt wel vertrouwen in de Energie, dat de energie in liefde aan je word gegeven en dat jij altijd krijgt wat je aankunt op dat moment.
Afstandsinwijdingen worden in Nederland nog weinig gegeven. Meestal gaat alles in de vorm van een cursus, waarbij je alles leert in een groep. Het grote voordeel van deze methode is dus dat je jezelf helemaal op jezelf kunt concentreren en op de energie je ontvangt, daardoor zijn de inwijdingen vaak veel sterker. Je gaat lekker aan de slag op je eigen manier, in de tijden die het best bij jou passen met hand- en werkboek.
Als je echter onzeker bent of zelfs angstig kun je beter deze methode niet verkiezen maar je juist aanmelden voor een persoonlijke cursus. Het één is niet beter dan het andere. Zoek wat bij jou het beste past en waar je jezelf goed bij voelt.

Stichting Sam
Stichting SAM biedt kinderen met het Syndroom van Down, met autistische stoornissen en kinderen met aanverwante syndromen, de kans om zich, door middel van een interactief programma met dolfijnen, emotioneel, cognitief, sociaal en fysiek verder te ontwikkelen.

De behandelingen bieden meer dan vermaak. Het effect op kinderen én de ouders is enorm en direct zichtbaar.

Voor meer informatie o.a www.dolphinspirit.nl en
www.stichtingsam.nl







Afbeelding
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Re: Dolphin Spirit

Bericht door Kees » 23-08-2008 14:59

wat mooi zeg :D, heel dol-fijn
Don't shoot the messenger

Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Bericht door Truus » 23-08-2008 16:25

Ik ben vergeten te vermelden dat degene die het wil ontvangen
Reiki 1 en 2 gedaan moet hebben.

Heb jij dat?

En dan pffffff daar vraag je mij wat, dan moet ik echt wel achter de geraniums vandaan durven komen. :wink:
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 24-08-2008 20:53

Hai truus, Voor inwijding op afstand hoef je niet vanachteruit de geraniums te komen lijkt me of vergis ik me daarin? reiki 1 en 2 inwijding heb ik al een tijd terug gekregen

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 24-08-2008 21:47

durf het eindelijk ook te vragen wil ook wel truus pff
Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Bericht door Truus » 25-08-2008 15:12

Hai Kees.

Figuurlijk gesproken, want ik heb er moed voor nodig om achter de geraniums vandaan te komen.

Maar.....
WAUWWWWWWWWWW
Het is wel de kans om mijn zelfvertrouwen te vergroten.

VREUGDE

Vreugde bij de dolfijnen.
Dus Dol-fijn.
ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE delen, en spelen.
Ik ga er voor.
Gun mij even tijd om een vorm er voor te vinden.
Ik bedoel hoe en wat en waar. Op mijn manier wat voor mij goed voelt.

Dus Kees en Berdien jullie horen spoedig van mij en de dolfijnen.

Groetjes Truus



Afbeelding
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-09-2008 19:18

Hallo Truus,
Wat heb je dit mooi neergezet over de dolfijnenreiki,en zeker je hebt je zelf een mooi cadeautje gegeven,mooi om dit alles van je te mogen lezen.
Je bent achter de geraniums vandaan gekomen en je mag er zeker zijn zoals je ,en wie je bent.
Dolfijn,,,De toverkracht van ademhaling en geluid.
Geluid is de scheppende levenskracht.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Reiki”