Reiki ervaring

Reiki onderwerpen
Stridje
Lid
Lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 18-03-2008 22:38

Reiki ervaring

Bericht door Stridje » 14-09-2008 23:37

Lieve allemaal!!





Hier een stukje over mijn ervaring van de Reiki die Astrid (Stridje) onverwachts bracht!!!

Nou vindt dit wel eng hoor!

Ik was die avond ergens geweest en was behoorlijk mijn weg kwijt geraakt getriggert enz. enz. was behoorlijk emotioneel en in de war.

Ik kwam thuis en ging achter de computer op hyves neuzen, komt daar ineens Astrid met me op chat. Na wat heen en weer geklets,( ik negeerde eigenlijk steeds de vraag, hoe het met me ging). Maar de energie voelde op een gegeven moment heel vertrouwd,

Dus durfde ik te melden dat het niet echt lekker met me ging die avond ,komt daar ineens Astrid met de vraag ben je eenzaam,

toen kreeg ik al de kriebels want ik voelde me eenzaam en alleen en [het gevoel er niet mogen zijn] bij het gebeuren van die avond.

Na wat heen en weer geklets moest ik ineens toch huilen niet normaal meer kreeg het warm en koud en voelde een hand op mijn rug/schouder,

en werd ineens lekker warm had dat wel vaker gevoeld als men mij reiki geeft, moet zeggen dat de Reiki en Astrid's intuïtie me aardig open hebben gemaakt die avond.

Heb deze Reiki ook als zeer bijzonder ervaren ik kan het niet zo goed beschrijven het was gewoon goed en Astrid kwam op een perfect moment binnen!!!



Dit wilde ik even hier op het forum neer zetten, voor de mensen die iets met Reiki willen gaan doen of gewoon met Reiki geholpen willen en of kunnen worden…Even een ervaring die kan dienen als een steuntje in je rug.



Liefs van Berdien



Reiki hug voor ieder en allen
Uit de diepste dalen komen de mooste wonderen

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-09-2008 08:27

Lieve Berdien

Wat een fijne ervaring voor jou. En heel goed van jou dat je het durft te delen met ons. Een dubbele overwinning van jou.
War die reiki betreft, kja daar heb ik niet echt ervaring mee, maar wil het zeker eens ondervinden door me te laten behandelen, maar wil ook een shamballa behandeling om het verschil te ervaren.
Wil mezelf wel laten inwijden, maar wil eerst zeker weten wat bij mij past.

Ben blij voor je liefs Wilm@ :)
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 15-09-2008 17:02

hoi wilma
heb zelf reiki 1 en 2
voor dat ik ingewijd werd had ik toch vaak moeite met in slaap te komen blijven malen enzo maar sinds ik reiki 1 heb hoef ik maar het bed te voellen en ben verdwenen[ hahaha maar gister was ik klaar wakker ]
tja wilma ik zou zeggen probeer het eens baad het niet dan schaad het niet zou ik zeggen!!!! liefs berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-09-2008 17:10

Ik zal rustig de tijd nemen en kijken wat er bij mij past.

Tnx Berdien 8)
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 09-10-2008 07:17

heeft iemand wel eens reiki gehad en dan het gevoel te hebben dat je een soort van halve lichaam hebt links had ik het ook ijskoud
en in mn gezicht n gevoel van allsof ik een verdoving had gehad
mn gezicht voelt nu nog n beetje zo ?


vertel
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 09-10-2008 09:36

Die ervaring had ik nog niet Berdien, beide inwijdingen hadden wel een heftige uitwerking. Vooral op mijn keelchakra waarna ik meer vrijuit begon te spreken wat eerst niet kon. Op het moment neem ik geen blad meer voor mijn mond. Reiki 2 was nog heftiger dan de eerste inwijding.

Groetjes ...Kees
Don't shoot the messenger

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 09-10-2008 18:02

hoi kees
ja heb wel vaker van die vreemde evaringen heb ook vaak dat ik niet van de tafel kan na dat men me reiki heeft gegeven een heel zwaar gevoel
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 09-10-2008 23:15

Hoi Berdien dat is toch wel heftig als je niet meer van tafel kan, geeft het je een gevoel dat er nog een zware last op je rust iets wat je blokkeerd?
Zomaar een gevoel van mij.
Don't shoot the messenger

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 09-10-2008 23:18

ja kees zal vast een blokade zijn ? maar ja het is wat het is maar het is wel lastig
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 09-10-2008 23:21

Zeker heel lastig vooral deze
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Reiki”