droom over vriendin weer

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
emer82
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-07-2009 18:25

droom over vriendin weer

Bericht door emer82 » 21-07-2009 17:35

Hallo

Vannacht heb ik weer over me beste vriendin gedroomd waar ik verliefd op ben.Ik heb in verleden al post gedaan over die 7 andere dromen maar nu 10 dagen later heb ik weer droom over haar

Vannacht ging me droom over wielerwedstrijd ofzo met me school.Ik kan me eigelijk me droom maar half herrineren.Het ging met iets over een mes.dus ik was ergens bij drankbar en waren daar allemaal klassen van me school die goed ken.Ook de klas van me beste vriendin was daar,maar zij zit in andere school.Ikzelf was daar niet aanwezig met school maar ik moest aanwezig zijn met het rode kruis voor dat er iets gebeurd want ik werk ook echt in rode kruis.op een bepaald moment zag ik me vriendin en was blij.Toen heb ik een vriend in de grond gelegd om te lachen om te zeggen dat hij reanimatie nodig had maar dat was om te lachen.daarna werd ik wakker.weten jullie een verklaring aub ?

Alvast bedankt :wink:
Mvg emer82

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-07-2009 10:40

Hoi Emer82

Ik kan niet zoveel met je droom. Het lijkt een verwerking van je dagelijks leven.
Je noemt een mes maar zegt er verder niks meer over. Een mes kan symbool staan voor het snijden in je gevoel en verstand. Je gevoel wil bij je vriendin zijn, je verstand zegt houd afstand, want zij wil geen relatie met je.
Het simuleren van de reanimatie kan zijn dat je de aandacht vraagt van je vriendin die aanwezig is maar zich niet met je bezig houdt.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

emer82
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-07-2009 18:25

Bericht door emer82 » 31-07-2009 02:55

Hallo

Bedankt.Over dat mes kan me helaas niet meer herinneren.Dat over die reanimatie klopt Ik weet nog altijd dat ik dat deed om haar aandacht te hebben

gr emer82

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”