Kom er niet uit...

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 14-10-2009 00:00

Hoi Louisa,

Ik vermoed dat het met de geestelijke ontwikkeling te maken heeft. In de droom worden we dan als het ware naar boven vervoerd, en iets in ons heeft nog wat vrees voor dit onbe- ongekende waardoor we weer snel afdalen.

Ik had deze dromen ook vroeger, daarna van stations en luchthavens met wachtruimtes. Steeds een stapje verder.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 14-10-2009 09:45

Lieve Carla,

Allereerst bedankt voor het reageren,wil het heel graag vanuit meerdere hoeken bekijken...
Zoals ik al schreef is deze droom een nadenkertje voor mij,ben er nog steeds mee bezig...
Heb alleen het gevoel dat je nog veel meer te vertellen hebt over deze droom,weet alleen niet of je daar zin in/tijd voor hebt?
What goes around,comes around...

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 14-10-2009 22:26

Hoi Carla,

Ik denk ook dat het met je ontwikkeling te maken heeft. Vooral als je nog jong bent, kun je dit soort dromen ervaren. Wel mooi hoe dit allemaal werkt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 15-10-2009 00:06

Lieve Danishta,

Je schreef dat je het gevoel had dat ik nog meer te vertellen had over deze droom.
Dat is deels ook wel zo maar het heeft maar zijdelings met jouw droom te maken. Meer met spirituele ontwikkeling en daar zal ik in de toekomst misschien wel wat meer over schrijven in de desbetreffende topic. Dan geef ik je wel even een seintje.

Ik kom even terug op wat Karin al aan jou schreef. Waarheid en gewaarwording.
Het is namelijk zo, dat je altijd een droom krijgt waarvan verwacht wordt dat die voor JOU begrijpelijk is.
Wij zijn ervoor om samen met jou te kijken of we dat bij je naar boven kunnen brengen.
Begrijp je de boodschap niet die je gegeven wordt, vraag dan of je nog eens die boodschap mag ontvangen met andere symboliek/ andere verpakking. Het zou mooi zijn als je attent blijft op wat je droomt en kijkt of het met elkaar te maken heeft.
Houdt de droom in gedachten Danishta voor je gaat slapen, en je hebt grote kans dat je vervolg dromen krijgt. Soms duurt het gewoon even voordat het kwartje valt.

Mooi voorbeeld is ook de koeiendroom van Louisa.
Bij haar duurde het ook een maand voordat ze ineens ook langs andere wegen begreep wat het haar wilde zeggen.
Bij mijzelf duurt het soms ook wel een aantal weken voordat ik de volle inhoud begrijp, alle stukjes in elkaar kan passen.

Laat het nog eens rustig op je inwerken. Stel jezelf vragen erover.
En hier verder vragen kan natuurlijk altijd he?

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 16-10-2009 19:45

carla schreef:Houdt de droom in gedachten Danishta voor je gaat slapen, en je hebt grote kans dat je vervolg dromen krijgt.
Zal dat is proberen vanavond als ik m'n bedje in stap...
Hou jullie uiteraard op de hoogte... :wink:
What goes around,comes around...

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”