Onderhuids

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Onderhuids

Bericht door wiba » 04-11-2009 16:38

Vanochtend was ik al heel vroeg wakker, moest om 5.15 uur opstaan, maar kon vanaf 4.30 uur niet meer in slaap komen, omdat ik wakker werd met hartkloppingen en een beeld van mijn linker onderarm. Het was niet dikker dan normaal.
Hierin kwam ineens een gaatje, er bleek een vlieg in te zitten, klein koppie, lang lijfje en hele lange opgeklapte vleugels. Kriebelend kroop ie er uit.
Er was iemand bij me die er van griezelde, maar ik zelf niet. Vond het wel mooi dat het zo uit mij 'geboren' werd.
Echter die ander ging weg en ik voelde aan mijn rechter onderarm ineens een dikke bobbel. Ongeveer 10 cm lang en het werd dik en dunner, ging met mijn hartslag mee.
Hier kon ik niet blij mee zijn en werd bang, wat zal daar uitkomen? Was het groot en komt het er wel uit of blijft het een weg onderhuids zoeken?

Met bonzend hart werd ik wakker en kon dus niet meer in slaap komen.
De hele dag houdt het me bezig en kan het niet goed plaatsen.

:cry: Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-11-2009 21:14

Wat een droom Wilma,,
Hier ga ik over nadenken,,
wist je trouwens dat vliegen geen vliegenpoep achter laten op de ramen,,,etc.Nee dat is hun spuug,,,ze komen er later voor terug om dat weer op te eten.. brr.Ik kan me er iets bijvoorstellen dat je met een bonzend hart wakker werd.Ik kom hier nog op terug.
Liefs Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 04-11-2009 21:26

Ik ga hier ook nog over denken Wilma.
Maar toen ik het las.....jasses en moest nog eten zie je? :lol:
Deed me meteen erg aan jouw eerde droom denken met die WORM uit je huid! Joh, waar haalt jouw onderbewuste het vandaan!
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 04-11-2009 22:02

Ja dames ik snap het ook niet allemaal, is lastig he? En dat ik er eerst niet raar van opkeek dat vind ik zo raar want ik griezelde nu zelf ook toen ik het opscheef.

Ben benieuwd wat er bij jullie boven komt hierover.

Liefs Wilma

Zou het met de liefde te maken kunnen hebben? Dat hij zo onder mijn huid zit en er door heen breekt en ik mijn controle verlies erover?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-11-2009 20:46

neeeeeeeeeee wilma dat gevoel heb ik hier niet bij,het lijkt allemaal heel griezelig,ook dat gevoel heb ik er niet bij,,,,ik zie dit meer als een uitdrijving van iets anders.Weet zo niet wat... als me dat te boven komt zal ik het jou meteen schrijven.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-11-2009 23:14

Wat ik meteen al dacht was dat het echt met onderhuidse gevoelens temaken had.
Ook de vlieg met een prettig gevoel daarbij, gaf aan dat je die gevoelens ook naar buiten laat komen.Mag van jou zelf ook.
Maar een ieder heeft ook minder prettige gevoelens, en die willen we soms liever een beetje
ergens verstoppen,niet mee geconfronteerd worden,hoeft niet iets rampzaligs meteen te zijn. Dat kan op allerlei gebied zijn natuurlijk,en dat liet volgens mij jouw andere arm zien. Er moet iets uit wat (nog) niet wil, maar al wel dicht aan de oppervlakte, je huid dus zit. Huid en hartkloppingen hebben met gevoel en emoties te maken. Misschien moet er iets in evenwicht gebracht worden in jouw binnenste bijv.?Dit is wat ik hier bij voelde Wilma
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-11-2009 23:15

Je verklaring is me wel duidelijk Hannie. Er gebeurd veel emotioneel met me. Moet moeilijke keuzes maken die tegen mijn gevoel in gaan soms.
Er komt al veel uit maar nog lang niet alles, blijf reserves houden.
Kan er wel veel mee zoals jij dat ziet.

Karin ik ben ook heel benieuwd wat er bij jou boven komt wellicht.

Merci hoor, liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 07-11-2009 22:58

Lieverd,ik moets er een nacht over slapen,dit is mijn visie hierover,Linkerkant is gevend,en rechterkant is ontvangend,,,De vlieg wordt geboren uit de linkerarm zoals ik lees,en jij voelt onder de rechterarm het bultje ,,,,Lieverd jij geeft en geeft,,,,,,Laat het toe om te ontvangen.Het geven en nemen is niet in balans.Kan jij dit plaatsen?
Liefs karin....Ontvang dit XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXmu
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 07-11-2009 23:11

Lieve Karin

Ik vond het ontvangen juist zo lekker. Net een relatie die zo goed voelde, zo bijzonder die ik koesterde. Liet het ontvangen juist de vrije loop, tot er bij hem iets duidelijk werd en ik even voor mezelf moest kiezen zodat hij de ruimte krijgt om te ervaren.

Buiten mijn relatie om, die er nog steeds is hoor, geef ik wel veel en ontvangen is iets waar ik wel bewust mee bezig ben.

Liefs en dank voor je reactie Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 07-11-2009 23:15

Het gaat niet alleen om die relatie Wilma,ik bedoel in het algemeen alles wat om jou heen bestaat,,,ontvangen.Je werk,je fam,vrienden etc,,etc,,,
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”