dromen met fysieke pijn?

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

Bericht door soulsjourney » 24-01-2010 18:44

hoi

ik heb dat met de kleur,plant en dier geprobeerd maar er ging iet sniet goed denk ik.

Ik wou groen visualiseren maar op de een of andere manier voelde dat niet goed. ik blijf denk ik toch bij indigo.
Toen ik ging slapen heb ik een droom gehad waar ik liever niet aan terugdenk :cry: en waarna ik iets zag wat als gevolg had dat ik een aantal uur met het licht aan heb gelegen en niet durfde te gaan slapen. Uiteindelijk na een uur of 3 ben ik slaap gevallen.

nadeel is wel dat ik nu gebroken ben.
Dit soort dromen zijn niet leuk meer en beginnen angstig veel te lijken op iets anders.

Ik zal het weer proberen maar nu met een andere kleur. Ik wil niet iedere keer wakker worden en niet meer durven slapen.

SJ

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 24-01-2010 22:21

Doet me denken aan 't medicijnwiel (topic bij indianen)
Is dat nog iets, daar naar kijken?

Indigo, doet me denken aan de aartsengel Michaël, beschermende kleur ook.
Hopelijk heb je nu een goede nacht, slaap lekker Soulsjourney.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

Bericht door soulsjourney » 25-01-2010 18:31

hoi

ja ik heb nu indigo (beetje blauwig) geprobeerd en lavendel aangeroepen en ook de zwarte panter en nu heb ik wel een goede nacht geslapen.
Gelukkig :D

Als er weer wat interessants gebeurt dan zal ik het weer hier neerzetten

groetjes

soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 25-01-2010 20:47

Heel fijn om van jou te horen dat je nu wel goed hebt geslapen,maak dit alles eigen,laat je kracht Zien,jij kan het.

Afbeelding
Warme groet..
karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 29-01-2010 13:23

Zoo HEFTIG Soulsjourney, ben blij dat t weer wat beter gaat, petje af voor je moed. Ja vaak worden we zo tot orde geroepen dat t zo nie meer verder kan en we de situatie of hetgeen waar we in zitten dienen te veranderen. Nie altijd fijn zo'n waarschuwing, maar straks ben je ze tóch dankbaar, deze of gene die je bij staan. Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”