ja even een droom melden

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

ja even een droom melden

Bericht door allisa26 » 14-07-2010 18:44

een droom van een aantal dagen terug...


1ste droom van dezelfde nacht weet enkel nog een fragment van...

ikzelf sta enorm eomotioneel gericht wil iemand helpen rijk mijn hand uit
maar kan niet dichterbij en dat maakte me heel erg emotioneel...
dat meisje dat ik in mijn droom zag ging vallen van heel hoog heel diep
kwilde haar redden en dat ging helemaal niet kon enkel hand uitsteken...
toen zakte ik emotioneel in elkaar en kwamen mensen me troosten.

de droom diezelfde nacht dat daarna van toepassing was leek wel gelinkt met wat ik zonet beschreef al weet dat niet helemaal zeker.
wat ik van deze droom die ik nu ga beschrijven wat ik daar moet van maken...kunnen verschillende optie's van annalysering zijn lijkt me.

in de droom zijn we (aantal mensen plus ook ikzelf) van plan op reis te gaan met een boot.....
voor we op reis gingen droomde ik in de droom dus over de reis die we gingen maken en elk detail kwam aan bod.....
oa het uitzicht, de route en ook de brug (precies een waterval brug) heel gek dus leek op een waterval maar waar de boot omhoog kon(heel gekke brug dus)

het probleem was het volgende in de droom die ik droomde over die reis zag ik via de droom dat de boot ging kantelen zodra het die brug waterval dichterbij kwam......het water ging daar op dat punt van die brug net weg! heel gek en daardoor kantelde de boot om.......

toen ik in de droom wakker kwam vna die droom die ik droomde...melde ik het aan diegenen die mee op reis gingen....

ik zei ook tegen hen, we moeten de tijd veranderen en elk detail dat je kan veranderen hoe miniem het ook is zorgt al voor enige verandering.

een bepaald kledingstuk dat iemand aan zou hebben dus bij die reis zei ik tegen diegene dat kledingstuk dat je zou aantrekken zodra we op de boot zitten mag niet , trek een ander kledingstuk aan zo veranderen we al de tijd. diegene waar ik dat dus tegen vertelde deed dat.

toen in de droom gingen we dus op reis.....en ja tijdens de reis op de boot was het me zo goed als duidelijk dat elk detail uitzicht, route aan bod kwam.....toen melde ik het nog eens en dat we op een bepaald punt uit de boot moesten zien te springen voor het die brug naderde.....
en ja dat maakte ik van toepassing sprong gelijk uit de boot en verder weet ik het niet meer de droom stopte en of anderen mee uit boot gesprongen waren weet ik niet meer...



ja ik kan hier van alles van maken al luid mijn gevoel dat het steek kan houden maar die tweede droom die ik beschreef zorgt ervoor dat ik het toch nog in twijfel neem of het de juiste annalysering kan zijn die ik maakte.....


van daar ik graag eens jullie mening zou willen horen :D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 14-07-2010 18:45

ow ja die val dat meisje was ook dood dan in die droom mss nog eens goed dat ik dat vermeld
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”