droom over een dood iemand

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

droom over een dood iemand

Bericht door Annoeska30592 » 25-07-2010 10:26

hoiihoii
ik werd vanmorgen half buiten adem en pratend in me slaap wakker gemaakt.
Ik droomde dat we ergens in de auto zaten en we waren op de een of andere manier naar de mc donalds geweest. Toen vonden we onderweg een lijk en mn moeder wilde m meenemen.
We hadden al de begrafenis enzo gehad met andere mensen ook, maar toch wilde mijn moeder iets met dat lijk ik weet niet precies waarom, maar ze nam het lijk mee naar huis.
Ze hing het op in de badkamer aan voeten en om het hoofd hing ze het aan het plafond. Ik zag precies de indeling van het huis waar we nu wonen, dus het hing in de badkamer tegen de muurkant van MIJN kamer. Ineens waren er nog meer van dezelfde lijken en er hing er nu ook eentje boven de uitgang van mijn kamer IEEEEEEEEEEEEE(ik durfde net de deur niet uit zonder dat mn moeder zei dat er niks hing).
Maar toen klopte ineens de indeling van het huis niet meer.. want mijn kamer zat ineens op de begane grond.. de hele eerste verdieping was begane grond geworden. Ik liep de tuin in en daar was mijn vader (ook zo raar want we wonen bij mn moeders vriend.. en mn vader was ind e tuin aan het werk...van het huis van mijn moeders vriend) ik praatte tegen hem en mijn moeder was daar ook. Toen kwamen er ineens heeeeeeeeeel veeeeeeeel clonen uit het niets van mij vader en moeder.. Dus ik tekende een kruisje op de hand van mijn ouders zodat ik wist welke de echte waren.
Mijn vader vroeg wat ditnou weer was en ik zei het komt door de lijken. Toen wilde hij het zien en rende iik met mn ogen dicht onder het lijk boven mn deur door. Ik liet het hem zien en ook het andere lijk in de badkamer. Toen werd ik dus wakker.. ik was echt bang man!!
betekend dit iets of is het gewoon een rare nachtmerrie?
xx
frozen eyes can't cry

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 25-07-2010 10:35

ojaa.. nog iets raars.. voordat ik naar buiten ging in mijn droom lag ik in bed omdat het al nacht was en ik kon niet slapen doordat er de hele tijd een geest ofzo bij mn bed stond in mijn droom.. heeeeeeeeeeeel eng oook.. want het was geen aardige:O en een hele enge..
ik weet ook niet waarom mn oudersi n de tuin bezig waren.. midden ind e nacht in mijn droom :shock:
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”