ik overleefde als enige

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

ik overleefde als enige

Bericht door Annoeska30592 » 16-11-2010 08:46

hoii
vannacht heb ik zooo raar gedroomd toen ik wakker werd lag ik er helemaal raar bij zonder deken en heel de hoes van het bed af dus blijkbaar heb ik niet echt stil gelegen.. maargoed nu de droom...

ik droomde dat ik in een attractiepark was en dat er een attractie was, waar je nie taan de buitenkant zag wat het was, maar als je eenmaal naar binnen was gelopen kon je niet meer terug.
Het bleek een duistere wildwaterbaan te zijn. Je kon uit 2 kanten kiezen: de enge en de niet enge kant. Ik belandde zomaar in de enge kant, doordat iemand me duwde, maar het bleek dat beide kanten eng waren.
Heeel veel mensen gingen dood in deze attractie en er bleek dus nog nooit iemand levend uitgekomen te zijn. Een meisje dat over boord van het bootje viel kon ik nog net op tijd uit het water halen en ik zette haar bij mij op schoot.
Er lagen allemaal lijken in het water en er hing een hele nare sfeer. Je zag de mensen om je heen overboord vliegen of ze werden vermoord door mensn aan de kant die bij de attractie hoorden. Ik vroeg me de hele tijd af, waarom ik hier nog zo vrolijk zat. Het meisje zat inmiddels bij iemand anders die ze kende.
Toen het einde was, sprong ik snel uit de boot, maar ik was dus de enige die uit de boot sprong, de rest werd op nog een ronde gestuurd, de rest... tenminste de mensen die nog leefden... net zo lang totdat ze ook dood zouden zijn.
De man zei.. zoo jonge dame, je bent de 1e die hier levend uit de bootjes is gekomen, maaaaar.... je vindt de uitgang toch niet.. je moet door een gang en daar moet je de weg vinden, maar het spookt er en je komt hier noooit meer levend weg.
Ik werd heel bang en hij pakte me vast en smeet me naar de overkant. Ik begon een gang in te lopen, in de hoop dat ik buiten zou komen. Ik kwam in een donkere gang, maar ineens hoorde ik stemmen. Het bleken geesten te zijn van alle mensen die waren omgekomen in deze attractie. De hele tunnel zat vol met geesten van deze mensen. Het waren duizenden geesten.
De meterslange tunnel zat helemaal vol met al deze geesten. Ik dacht dat ze me iets aan zouden doen, maar in tegendeel. Ze hielpen me allemaal de weg naar buiten te vinden, omdat ik de 1e en dus ook de laatste zou zijn, die hier eventueel levend uit zou komen.
Ik moest de wereld waarschuwen voor deze attractie.
En uiteindelijk na lang rondgelopen te hebben vond ik de uitgang!
mijn vader en zusje waren me ongerust aan eht zoeken en ze belden, maar gelukkig vonden we elkaar, maar al die andere duizenden mensen zagen hun familie/kennissen nooit meer terug!
Ik besefte dat ik de enige was die dit had overleefd, ik moest iets doen. Ik was de 1e en ook de laatste persoon die levend uit deze attractie was gekomen!


Heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen?

xx noes
frozen eyes can't cry

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 17-11-2010 06:14

zit je ergens mee?
Don't shoot the messenger

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 17-11-2010 09:31

Kees schreef:zit je ergens mee?
ja.
x
frozen eyes can't cry

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 17-11-2010 18:42

is dat herkenbaar met je droom ?
Don't shoot the messenger

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 18-11-2010 18:53

Kees schreef:is dat herkenbaar met je droom ?
weet niet... eigenlijk geen idee..
x
frozen eyes can't cry

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 18-11-2010 20:25

Heb jij het gevoel dat er dolende zielen bij je blijven in de hoop dat jij ze helpt om over te gaan?.
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”