soort horror/thrillerfilm in mijn droom

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

soort horror/thrillerfilm in mijn droom

Bericht door Annoeska30592 » 07-07-2011 08:53

Hoii!

Ik heb vannacht zooo raar gedroomd. Ik droomde dat ik met veel mensen was en er was in mijn ogen een moordenaar die had ik gezien in mijn droom.
Ik zag telkens allemaal dode mensen en bloed enzo en bij sommigen hoe ze vermoord werden. In het begin leek het net alsof iedereen het ook zag, maar later werd ik voor gek verklaard en niemand zag meer de dingen die ik zag. Ik wist zeker dat het er echt was.
Dit ging de hele tijd zo door en aan het einde werd ik (in mijn droom zegmaar) helemaal gek en had ik een pistool.
Ik ging over straat lopen en ik had 8 minuten om weer normaal te worden en anders zou ik mezelf door mn hoofd schieten.
Ik liep ook echt over straat met dat pistool tegen mijn hoofd, het was echt raar!
toen ik nog 3 minuten moest totdat ik mezelf zou neerschieten, werd ik wakker.. NU WEET IK NOG NIE HOE HET AF LIEP!
ik snapte er in elk geval niets van, maar het was egt eng!
xxx
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-07-2011 20:39

Dit heb ik kunnen vinden meid over een pistool en over de dood in een droom.

Een droom dat je een pistool richt, duidt erop dat je probeert een specifiek doel te halen. Als de droom daarentegen een gevoel oproept van angst, woede of agressie, dan vertegenwoordigt het pistool juist kracht om je te wapenen tegen deze angst en woede.

ls je droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 08-07-2011 20:43

ik was de persoon die met het pistool over straat liep tegen mn hoofd gedrukt, maar ik kende verder de anderen niet.
x
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-07-2011 21:09

Ja dat heb ik gelezen, maar dat is wat ik er op internet over heb gevonden.

Mijn eigen gevoel is, dat je veel veranderingen meemaakt en dat je jezelf daardoor moet dwingen er aan toe te geven.
Dat er dingen gebeuren die je weet dat het moet maar je niet makkelijk vind om ze door te maken.

Maar ik heb geen idee of dit ook klopt hoor, is wat ik er bij voel.

Liefs van mij
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 08-07-2011 22:07

ja dat klopt wel ja;)
xx
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”