Man die viel

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Man die viel

Bericht door wiba » 14-09-2011 01:13

Ik was op mijn werk en hoorde ineens een patient zeggen, kijk eens wat zit die man raar.
Een patient zat helemaal schuin half tussen de rugleuning en de armleuning. Hij zat klem, maar lachte er was niks aan de hand zei hij, hij redde zich wel. Terwijl dit een man is die altijd heel netjes en correct is in zijn doen en laten.

Ik liet het maar zo en draaide me om om weg te lopen. Plotseling hoorde ik een gesuis alsof er iets uit de lucht kwam vallen.
Eerst zag ik niks maar plotseling zag ik dat die stoel leeg was en dat die zelfde meneer nu viel op een radiator. Hij lag op zijn buik en ik zag dat de uitstekende dingen van de bovenkant van de radiator precies tussen zijn ribben zaten.
De meneer bewoog niet en ik wist zeker dat hij niet meer leefde.
Ik was in shock en liep naar buiten. Kon daar bijkomen want ik stikte bijna door ademnood.
Toen ik weer in de zaal kwam lag die meneer daar nog en vroeg me om hem te helpen. Ik was opgelucht dat hij nog leefde en zocht naar bloed maar dat was er niet.
Hij zei dat hij nooit bloedde als hij zich verwonde, maar ja ik kreeg wel bloed bij het aanprikken voor de dialyse. Hij vertrouwde me toe dat dat nep was en eigenlijk geen bloed had en ook niet dood kom gaan. Maar dat mocht ik aan niemand vertellen, het was een experiment.

Toen werd ik wakker, pff wat lag ik te baden in het zweet........
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 21-09-2011 00:23

Ik heb de patient vandaag weer gezien, gelukkig mankeert hem niks.
Heb hem ook maar niet verteld wat ik over hem gedroomd heb, zal ook wel niks met hem persoonlijk te maken hebben.
Maar ik ben er nog niet uit waarom ik dit nu droomde.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 21-09-2011 00:41

Deze man kan tegen een stootje Wilma!!!

Misschien dat jij je onbewust of bewust,je hebt druk gemaakt over deze man...hij is sterker dan je denkt....

Ik kan heel goed je gevoelens snappen,toen je deze man weer zag....


Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”