echt eng!

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

echt eng!

Bericht door Annoeska30592 » 05-10-2011 08:44

Ik droomde vannacht echt leip!

Ik droomde dat ik aan tafel zat met mijn beide ouders (die al uit elkaar zijnin het echt) en mijn zusje. Ineens hadden ze het er over dat er een dag was dat mijn zusje dood ZOU KUNNEN gaan., maar dat niemand wist of dat ging gebeuren. Die nacht sliep mijn zusje bij mij in mijn kamer. Ik werd telkens wakker en keek of ze nog leefde. Gelukkig elke keer ademde ze nog, tot de laatste keer dat ik wakker werd. Ze lag daar helemaal bleek in bed en ademde niet meer.., ook was er geen hartslag meer...! ze was dood..,

Het enge was.., dat het ook precies mijn kamer was, zoals die nu is en het huis ook enzo..,!

Overal waar ik kwam moest ik nog aan mensen die haar kende vertellen dat ze dood was. Ik moest heeel veel huilen elke keer en het leek ook alsof niemand het echt kon begrijpen of het deed ze niets..,

Het was echt heel eng.., het was ook echt mijn zusje zoals ze er uit ziet die ik zag. was echt eng..,

toen ik wakker werd was ik ook echt in de war.. is dit nou echt zo..? of was dit nou een droom? ik ging meteen kijken bij me zusje!
echt raar?
frozen eyes can't cry

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 07-02-2013 15:05

Hoi Annoeska30592

Zo maar een paar symbolen uit je droom en zat ze kunnen betekenen

Een droom over de dood is niet per sé een slecht teken. De dood staat namelijk voor het einde van iets en dit kan ook positief zijn.

Komt je zus in je droom voor, dan symboliseert dit een aspect van je relatie met haar.

Hebben jullie allebei een andere relatie met je ouders, dan kan je droom bedoeld zijn om je aandacht hierop te vestigen.

Droom je dat je in een slaapkamer bent met iemand die je kent, dan is die persoon belangrijk voor je. Het kan zijn dat je gevoelens voor deze persoon begint te ontwikkelen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 08-02-2013 15:18

mijnzusje en ik hebben een totaal verschillende band met onze ouders ja ;)
bedankt voor de reactie :)
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”