Afscheid nemen

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Afscheid nemen

Bericht door wiba » 20-12-2011 23:48

Gisteren was ik aan het dromen, werd wakker maar wilde weten hoe het afliep en ben daarom verder gaan dromen. Was er niet blij mee want het was een afscheid van iedereen die me lief is.
Ik stond op het punt te gaan emigreren, naar een land met allemaal donkere inwoners, ik denk ergens in afrika. Ik stond bij een klein hutje met een rieten dak en van klei gemaakt. Daar kwamen allemaal mensen voor bij die me gedag kwamen zeggen. Allemaal familie en vrienden. Ik was blij maar ook kon wel huilen maar hield me in, want ik ging toch iets heel leuks doen dus moest ik blij zijn van mezelf.
Ik zat op mijn moeder te wachten maar die bleek niet te komen, 1 van mijn beste vriendinnen had tegen haar gezegd dat het niet nodig was om langs te gaan, dat was veel te vermoeiend en ik zou het wel begrijpen. Maar haar had ik zoooo graag nog even in mijn armen gesloten voor ik voor lange tijd weg kon blijven. Mijn vriendin had gezegd dat ik het wel zou begrijpen, maar dat kon ik niet,van binnen deed het heel veel pijn, maar ik durfde dat niet te zeggen en zei dat ik het accepteerde.

Ik had pijn in mijn hart en werd huilend wakker. Wat wil in loslaten en waar heb ik een start mee gemaakt vraag ik me nog steeds af.
Wilde het gewoon ff delen met jullie.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 21-12-2011 22:18

Wilma,

wat een droevige droom eigenlijk...

Het lijkt me dat deze droom je echt een tijd bij blijft.....
Dit soort dromen zijn mij ook bekend,maar ik weet zelf vaak niet wat ermee word bedoeld....soms kan ik mezelf vertellen,wat een droom betekend,maar heel vaak ook niet..

Liefs Klaudia X
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 21-12-2011 22:34

Ja Klaudia het is me ook nog niet helemaal duidelijk wat het precies is wat er speelt. Heb wel enig idee, maar kan het nog niet goed op een rijtje krijgen.
Dacht ik plaats het zou natuurlijk kunnen dat iemand een interpretatie heeft waar ik duidelijkheid krijg.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-12-2011 23:29

Ik ben er achter wat deze droom me wilde vertellen. Het was eigenlijk een voorspellende droom. Daar kom ik nu achter.
Ik moest iemand loslaten die eigenlijk nog niet echt in mijn leven was, het was een waarschuwing die droom. Nu heb ik een teken gekregen dat ik mezelf moet beschermen, zonder daar twijfel over te hebben.
Ik moest dit alleen doen, niet onder invloed van andere meningen.

Pfff was een teleurstelling in iemand maar het is goed zo als het gegaan is, ik ben bij mezelf gebleven.

Doei doei Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 29-12-2011 23:59

Fijn Wilma,dat het duidelijk is geworden...

Liefs XXXX
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”