nachtmerrie!

Wordt je schreeuwend wakker, of zwetend, wordt je achtervolgd? Wat zijn er voor enge dingen in je slaap? Misschien heb je de enge dingen in je slaap overwonnen? Kan je het sturen? Deel en leer omgaan met deze dromen.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

nachtmerrie!

Bericht door Annoeska30592 » 03-06-2013 02:46

hooooi
nu... 2:38 in de ochtend ben ik gezellig wakker... -_-
had onwijze nachtmerrie over een meisje da tik ken. (ze is pas 8 hoor)

ik droomde dat het meisje in het ziekenhuis lag. Ik kwam bij haar om te kijken of hoe da thet ging met haar. Er was verder niemand. Ik vond dat er een rare sfeer hing en zag ineens een hand onder het bed vandaan komen. Ik ging kijken en het bleek de hand van haar tante te zijn. Ze had haar tante vermoord.

Ik ging haar tante ergens begraven (wel op de begraafplaats das dan weer vaag) en vertelde het aan niemand.

Een paar dagen later ging ik toch weer bij haar langs in het ziekenhuis en toen had ze dus net haar vader vermoord. Haar moeder kwam ineens binnen in de ziekenhuis kamer.. ik keek haar aan en wist niet wat ik moest zeggen. Ze kijkt me aan en zegt: je weet het zeker al. Ik zeg: wat? dan zegt haar moeder dat het meisje al heeft verteld dat ze haar vader per ongelijk heeft vermoord. Het was dus wel op dezelfde manier gebeurd als bij haar tante, kon ik zien.

Ineens begint haar moeder over de tante die al bijna een week spoorloos is. Ik kan niet liegen tegen haar en besluit te vertellen wat er gebeurd is en dat ik haar begraven heb op het kerkhof.

Ik verwacht dat de moeder boos gaat worden, maar in plaats daarvan gaat ze huilen, pakt me vast en zegt me hoe blij ze is dat ik het zo heb opgelost, dat ze haar zus niet dood had willen zien en dat ze zoo blij is dat ik haar op het kerkhof begraven heb, zodat ze weet waar ze is.

Ik ben helemaal in de war en ben ook bang, want ik heb net 2 moorden meegemaakt/lijken gezien.


uhhh nu ben ik dus wakker... en kan ik nie meer slapen -_-
frozen eyes can't cry

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 05-06-2013 08:18

Hoi Annoeska.

Ik heb even naar je droomsymbolen gekeken, dan kan je zelf even mee lezen

Droom je over een ziekenhuis, dan maak je je zorgen omdat je het gevoel hebt dat je niet grondig genoeg hebt gewerkt aan een huidig project.

Een droom waarin je hand voorkomt staat voor je relatie met je omgeving en hoe je contact maakt met de wereld.

Droom je dat je een moord ziet gebeuren of gebeurt, dan dien je meer op details te letten in je echte leven.

Een droom over een begrafenis betekent dat je oude slechte gewoontes losgelaten hebt of dat je jezelf van een negatieve situatie hebt bevrijd. Het is een positieve droom die aangeeft dat je eindelijk los aan het laten bent.

De moeder in je droom kan ook de kracht in jezelf symboliseren die je voortstuwt en inspireert. Het is de intuïtie en kennis die diep in jezelf huist.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 08-06-2013 16:44

hee!
bedankt voor het antwoord!

groetjes!! x
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Nachtmerries en Angstige dromen”