zelfde droom achter elkaar in 1 nacht

Droom je van je geliefden? Je partner, een expartner, of een ander? Is je partner vreemdgegaan? Deel je ervaring en wat voor advies kan je een ander geven met deze dromen?
Plaats reactie
m
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2014 01:04

zelfde droom achter elkaar in 1 nacht

Bericht door m » 21-01-2014 01:30

Hoi allemaal.

afgelopen nacht droomde ik meerdere malen dat ik ruzie kreeg met m'n vriend en dat ik na een uur terug kwam om het goed te maken en zag hem,met een ander in bed ik droomde dit in 1 nacht steeds opnieuw het was steeds dezelfde meid kreeg alleen geen gezicht te zien en de ruimte waar ik ze steeds aantrof was anders of de kamers,was anders ingericht of het was totaal een andere ruimte en het enige wat m'n vriend steeds zei was ja jij ging weg. Ik snap er helemaal niks van en zoeits zo vaak in 1 nacht is me,nog nooit overkomen en ik vertrouw m'n vriend en ik weet dat hij nooit zoiets zou doen kan iemand,mij uitleggen wat het misschien wel betekent? Want was/ben er best overstuur van en wil weten wat dit betekent.alvast bedankt
groetjes m

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 21-01-2014 09:03

Hoi m

Dromen dat je partner vreemd gaat , dan ben je bang om verlaten te worden. Je voelt een gebrek aan aandacht in de relatie.

Als je dat bij je zelf opmerkt zal je meer aandacht van hem moeten vragen lijkt mij, maar miss ook meer je gezicht laten zien meer open naar hem toe

En ruzie kan wel te maken hebben met onaangeneme gevoelens over je zelf met betrekking tot een ander,

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

m
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2014 01:04

Bericht door m » 21-01-2014 09:43

Hoi Hans
bedankt voor je reactie en ja ben inderdaad bang om verlaten te worden.
ik zal er wat mee doen! Dankjewel

groetjes m

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 21-01-2014 14:09

Hoi

Blij dat ik je kon helpen

Gr Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 03-02-2014 20:51

Hallo M

De droom komt bij mij over dat je onzeker bent angst hebt om verlaten te worden. En dat komt misschien wel voort uit het niet goed communiceren in je relatie. Dus dat je niet alles uitspreekt wat je bezig houdt in jullie relatie.
Dat kan voelen als dat hij zijn eigen weg volgt en doet wat hij graag wil doen en dat jij dat wel zou willen maar je inhoudt omdat je niet goed weet hoe hij hierop zou reageren. Dus meer geeft dan neemt.

Misschien kan je hier iets mee, het is wat er bij mij opkomt als ik jou droom lees.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

m
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2014 01:04

Bericht door m » 03-02-2014 22:06

Hoi wilma

als ik je goed begrijp dan heb jij inderdaad ook wel gelijk over hij doet wat hij graag Wilt.
ik ga er altijd wel in mee en zou sommige dingen wel anders willen maar dat weet hij ook alleen veranderd er niet zoveel van(heeft ook zo z'n redenen) maar jij/u ook bedankt!
groetjes,m

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 03-02-2014 22:12

Fijn dat je er herkenning in vind M, misschien is nog meer uiten naar hem een optie, en handelen wat je echt wil is misschien ook iets waar je eens naar zou kunnen kijken dan

Groetjes Wilma enne graag gedaan
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over (ex)relaties, sex en bedrog”