droom veel over zelfde persoon

Droom je van je geliefden? Je partner, een expartner, of een ander? Is je partner vreemdgegaan? Deel je ervaring en wat voor advies kan je een ander geven met deze dromen?
Plaats reactie
emer82
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-07-2009 18:25

droom veel over zelfde persoon

Bericht door emer82 » 14-07-2009 18:46

Hallo

de laaste 2 weken droom ik veel over de zelfde persoon waar ik al maanden verliefd op ben.Maar zij wil niet met ik.Ik zal even kort me dromen uitleggen die ik heb gehad :

Eerste keer droomde ik dat ze kwam en dat we sex hadden

Toen heb ik gedroomd dat ik haar aan station zag

Toen droomde ik dat ik haar op de mond kuste maar dat ze kwaad was dan.

Toen heb ik gedroomd dat ze bericht in me gastenboek heeft gezet.

Toen heb ik gedroomd dat ze kwam naar me huis met frieten.Dat vind wel de raarste droom omdat hij deels is uitgekomen.Me vriendin kwam dus met paar mensen mee met frieten.toen ze doorging vroeg ik haar om mij weer toe te laten op haar netlog om me van haar blacklijst te doen.ze zei dat ze ging kijken.daarna braken er rellen uit.er zaten honderden mensen te vechten,voetzoekers af te steken.mensen lagen daar gewond.Ik heb toen vele mensen gaan helpen maar kon me vriendin nergens vinden.

Toen heb ik nacht nog droom gehad dat me vriendin haar verjaarsdag dvd op lag.

En ten slotte heb ik nog gedroomd dat ze naar me huis kwam en wegging en ze kwam niet meer terug.Toen kwam ik wakker en besefte ze komt niet meer terug,was een droom


Dat zijn al me dromen over haar van laaste 2 weken.Die droom van die rellen is deel waargekomen want de dag erna toen ik op me netlog keek stond ik niet meer op haar blacklijst en waren we weer vrienden enzo.

Weten jullie hier een verklaring voor ? heeft het met me verliefdheid te maken ?

Alvast bedankt
grtz emer82

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-07-2009 23:13

Hoi Emer82

Allereerst ben ik geen dromenexpert, maar wil ik je wel vertellen wat er in mij opkomt als ik dit lees.

Voor mij voelt het dat je haar te veel pusht in je benadering naar haar toe. Je komt haar misschien vaak tegen en dan krijg jij het gevoel weer bij haar te willen zijn, terwijl je weet dat zij dat niet wil.

Rellen zijn vaak de onrusten die je zelf voelt in de worsteling om van haar los te komen. Wellicht doe je je best en heb je haar wat meer lucht gegeven en heeft ze je daarom weer toegevoegd in haar bestand.
Ze mag je blijkbaar wel, maar dat is genoeg voor haar.

Dit is wat ik hier bij voel. Succes en hoop dat anderen je misschien iets verder kunnen helpen, met hun visie hierop.

Groeten Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

emer82
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-07-2009 18:25

Bericht door emer82 » 16-07-2009 18:22

OKe ik weet al wat meer,bedankt voor je antwoord .

grtz emer82

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-07-2009 19:08

Hallo Emer,
verlieft,verlieft ,vlinders in de buik.je verwacht te veel van elke situatie,zodat je teleur gesteld bent,vele keren.Vandaar ook deze dromen.verwacht niet te veel,en geniet van de kleine dingen die je ontvangt,de rest komt van zelf.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

emer82
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-07-2009 18:25

Bericht door emer82 » 17-07-2009 20:21

Hallo

Bedankt voor je antwoord.ik zal proberen te genieten van de kleine dingen.Soms push ik haar te veel zoals wiba zegt.Maar sinds enkele dagen heb ik een nieuwe start genomen om beter vrienden te worden.Zonder haar te veel te pushen.

grtz emer82

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 19-07-2009 18:00

Emer82 ik begrijp je heel goed hoor, door al die gevoelens ben je soms even de wereld met oogkleppen aan het bekijken. Maar die blokkade op hyves moet voor jou denk ik een openbaring zijn.
Denk je het anders zal zien de komende tijd, dan voorheen.
Succes ermee.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

emer82
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-07-2009 18:25

Bericht door emer82 » 19-07-2009 19:13

Hallo

bedankt voor je antwoord ;) Maar heb nog vraagje,iets dat ik niet versta.Woe of wat is hyves ?

alvast bedankt
Mvg emer82

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Re: droom veel over zelfde persoon

Bericht door wiba » 19-07-2009 19:22

Dat zijn al me dromen over haar van laaste 2 weken.Die droom van die rellen is deel waargekomen want de dag erna toen ik op me netlog keek stond ik niet meer op haar blacklijst en waren we weer vrienden enzo.

Hoi Emer

Ik vergis me, bedoel Netlog. Hier in nederland is hyves een vriendensite. Daarom even de verwarring, denkende aan de blacklist van een vriendensite. Had het even niet terug gelezen.

Groet Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

emer82
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-07-2009 18:25

Bericht door emer82 » 19-07-2009 19:29

Hallo

is niet erg hoor ;) nu versta ik het.Het was inderdaad een openbaring.Ik dacht echt dat alles weer zeer goed ging.Gisteren heeft ze zelfs gekomen terwijl ik het niet had verwacht.Het gaat zeer goed tussen goed ons maar een ding versta ik niet.ZE is veel online op netlog maar niet op msn.Ik denk altijd dat ze me geblokeerd heeft weer omdat ik er teveel tegen praat of denk ik veel de vlug het slechtste ? Want ik vind van mezelf dat ik altijd snel negetafief denk.

Alvast bedankt

Mvg emer82

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 19-07-2009 19:45

hallo emer82
ik zie dat je nieuw bent lijkt me leuk als je je even voorstelt in het voorstel hok kunnen we je daar welkom heten
fijn voor je dat het zo goed gaat tussen jou en je vriendin

groetjes van berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over (ex)relaties, sex en bedrog”