Ervaring van Bert

Droom je van je geliefden? Je partner, een expartner, of een ander? Is je partner vreemdgegaan? Deel je ervaring en wat voor advies kan je een ander geven met deze dromen?
Plaats reactie
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Ervaring van Bert

Bericht door louisamartin » 29-01-2010 19:46

Bert (mijn man) vertelde me vandaag iets heel aparts. Hij droomde dat zijn overleden vader hem belde. Bert pakte de telefoon en toen zei zijn vader: Hallo met mij. Was precies zijn stem. Daarna ging de wekker af en werd Bert wakker. Hij wilde gelijk van me weten wat dit betekende. Hij gelooft niet zo in het paranormale maar begint toch wel te twijfelen. Ik weet niet hoe ik dit zo goed kan antwoorden zodat het niet te zweverig lijkt. Weten jullie het? Misschien tips voor me?
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 30-01-2010 15:22

Dat lijkt me best lastig Louisa.
Je man kijkt (nog) anders tegen 't paranormale aan.
Maar toch ook wel houd hij een deurtje open, twijfel.

Gelooft hij in 't voortleven van de ziel, dat z'n vader nog steeds leeft?
En hoe denkt hij over dromen en hun betekenis?
Lijkt er toch op dat hij deze droom anders als andere ervaart.

Misschien kun je hem eerst vragen hoe hij z'n droom ziet.
En dan jouw visie hierop, in "normalere" woorden die niet zo snel zweverig
over kunnen komen.
Dat hij jou al vraagt ernaar zegt al dat hij er wel (steeds meer) voor open staat. Je dringt 't ook vast niet aan hem op, waardoor hij vanzelf komt.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-01-2010 22:55

Dank je wel Edith voor je antwoord. Het klopt dat hij er wel wat meer voor open gaat staan en hij vindt het ook wel leuk dat ik ermee bezig ben. Hij weet zelf ook niet of gene zijde bestaat of niet. Daar twijfelt hij nog veel over. Toch wilde hij me dit over zijn droom wel vertellen. Dat vind ik al heel wat. Hij heeft eerder zo'n ervaring gehad maar dan werd hij in de armen gesloten en getroost door de vader van zijn ex. Toen moest Bert er ook wel om huilen en was hij in de war hierover. Hij weet wel dat er meer is tussen hemel en aarde en wat je ziet op tv met Derek Ogilvy vindt hij ook bijzonder. Nou wie weet als hij zich langzaam openstelt er ook meer zal komen. Ik probeer hem niets op te dringen en laat hem daar zelf in ontdekken. Ik kan hooguit zonder zweverig te zijn het bespreekbaar maken. Wat hij vindt van dromen weet ik niet. Hij weet wel dat dromen een betekenis hebben, ook door mij en dat het iets zegt over je onbewuste. Ik zal het hem eens vragen wat hij ervan vindt.

Dank je nogmaals voor je tips.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 31-01-2010 19:55

oke, graag gedaan hoor!
liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over (ex)relaties, sex en bedrog”