Vrouw vermoord baby

Droom je van je geliefden? Je partner, een expartner, of een ander? Is je partner vreemdgegaan? Deel je ervaring en wat voor advies kan je een ander geven met deze dromen?
Plaats reactie
vidjitma
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-03-2010 17:27

Vrouw vermoord baby

Bericht door vidjitma » 11-03-2010 17:54

Hallo iedereen,

Mijn vriend vertelde mij vandaag dat hij afgelopen nacht een hele rare droom heeft gehad.
Hij heeft gedroomt dat hij seks had met een vrouw. Nadat deze vrouw klaar was (met seks, zal niet verder in details treden), heeft ze gelijk een baby gekregen.
Daarna is mijn vriend naar buiten gegaan. Toen hij weer thuis kwam, zag hij hoe deze vrouw de baby aan het vermoorden was. Hij zei dat hij op dat moment niks kon doen, hij stond te trillen op zijn benen en overal lag er bloed. Hij was zeg maar in shock geraakt. Toen ze de baby vermoord had is ze gewoon weggegaan.
Hij niet verder kunnen dromen, omdat ik hem op dat moment belde...

Ik hoop dat iemand ons kan helpen met het analyseren van deze droom. Mijn vriend is heel erg geschrokken hiervan en zou graag willen weten wat het betekent.

Groetjes Vidjitma

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 11-03-2010 20:00

Deze droom ziet er schrikbarend uit, maar daar hoeft je vriend niet zo bang voor te zijn. Kan dus vanavond wel lekker proberen te slapen.

Het heeft zeer veel te maken met angst, levensprocessen en herzien te maken, maar ik geef ook deze droom met Liefde aan de medeforummers.

De droom is een uitdaging, maar nogmaals, je vriend moet zich niet bezorgd maken om de droom, maar leren kijken naar de overduidelijke symbolieken


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 11-03-2010 20:22

Dit is zeker een heftige droom zeg! Allemensen nog aan toe. 'k Ga er over nadenken, en als het lukt wil ik er wel iets over (proberen dan he) zeggen hoor.
Maar ben beslist geen deskundige, wel veel ervaring met ontzettend veel uiteenlopende dromen die ik ook op schreef lange tijd.
Hoop dat jullie desondanks er niet onrustig van/door zijn.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-03-2010 19:44

Deze droom heeft helemaal met diepliggende gevoelens in het onderbewustzijn te maken.Wat ik er in zag dan he.

Iets intiem willen delen met de ander,maar bang zijn om zichzelf dan tendele te verliezen,dit kan door onbewuste angsten belemmerd worden.
Een baby kan symbolisch voor iets nieuws staan,het geweldadige einde er van kan wijzen op heftige angst om met de stroom in het leven mee te gaan.Onbewust kan iemand zich hier dan tegen verzetten omdat het nieuwe onzekerheid oproept.

Tevens kan het op ons innerlijk kind wijzen die gekwetst is door vroegere nare ervaringen die niet verwerkt/geheeld zijn.
(dit hoeft BESLIST niet met opzet zijn gebeurd hoor!)Deze gevoelens kunnen diep weg gestopt zijn en dus niet zichtbaar voor de buitenwereld,de mensen dicht om jou heen dus.Laat ook niets merken hier van.
Wat sex met een andere vrouw betreft is heel moeilijk te verklaren,hangt er helemaal van af of het fijn,gedwongen,sadisties enz. was.Ga ik dus ook niet verder op in natuurlijk.
Al met al kan het op iets wijzen,angstige gevoelens dus,wat onder ogen gezien mag worden.Het 'rommelt'in de diepte zeg maar, niets om eng te vinden,hebben we allemaal zo op z,n tijd,en GELUKKIG dat onze dromen hier veel over kunnen vertellen.

Dit is wat ik hier bij voelde en misschien kan je er iets mee.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-03-2010 14:47

Even een kleine aanvulling nog op deze droom, kan je er zelf uithalen wat van toepassing is of niet, zonder in datails alles hier neer te hoeven zetten.Soms kan het nml zo gevoelig liggen, dat het niet altijd leuk is om het aan de openbaarheid prijs te geven gewoon.

Als het fijn begon,kan er angst zijn voor eigen emotionele reacties,en gevoelens vol te uiten.

Was het geweldadig met een ander,kan wijzen op gevoelens die we in het dagelijkse leven ons zelf niet toestaan ze echt diep te voelen.
Kwam er sadisme bij kijken,dan kan het op tegengestelde gedrag in het dagelijks leven wijzen,bijv. timide/op de achtergrond in de omgang met anderen zijn.

Een verkrachting kan laten zien dat elkaars energie niet in evenwicht is,er mag gezocht worden naar nieuwe manieren om met elkaar om te gaan.

Wat je voelt en waar je in gelooft moet je verdedigen ongeacht de consequenties er van. De verschillen met de ander zouden tot één geheel samen kunnen vloeien. Ook het leren aanvaarden dat je pijn wordt gedaan en dat jij anderen pijn doet, als deel van het veranderingsproces in het leven.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

vidjitma
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-03-2010 17:27

Bericht door vidjitma » 18-03-2010 18:45

Hallo Hannie,

Dank je voor je antwoord, dit stelt me toch wel gerust.
Heel hartelijk bedankt voor je mooie uitleg.

Groetjes Vidjitma

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-03-2010 12:26

Graag gedaan hoor, ben blij als je er iets mee kunt.
En misschien dat ook anderen er nog weer iets anders in zien of bij voelen, dat is meestal zo.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 19-03-2010 23:19

Lieverd niet bang zijn,het is een symboliek die hem iets wil vertellen. :lol:

Mannelijk zaad wordt weg genomen(zaaien). Het innerlijke hunkert ergens naar wat hij niet wil uiten.

De vrouw wordt mee zwanger(oogsten), ik proef dat het innerlijke het kent,alleen hij wil dit alles niet toegeven.

Zaaien en oogsten,die oogst wordt vermoordt..hij wil er echt niets van weten.
Oogsten is goed voor het zelf.

Hij geeft teveel en neemt te weinig.Deze symboliek zie ik in deze droom.

Geven en nemen.....nemen en geven.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over (ex)relaties, sex en bedrog”