Mijn vriend die nog jong is en vreemd gaat

Droom je van je geliefden? Je partner, een expartner, of een ander? Is je partner vreemdgegaan? Deel je ervaring en wat voor advies kan je een ander geven met deze dromen?
Plaats reactie
melanie
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16-12-2010 11:08

Mijn vriend die nog jong is en vreemd gaat

Bericht door melanie » 16-12-2010 11:39

Hallo,

Ik droom al zo vaak over mijn vriend dat hij nog jong is en soms ook dat hij vreemd gaat en die droom blijft zich heel vaak herhalen.
Het ergste is dat ik er van ga denken dat hij vreemd zou gaan maar ik weet gewoon heel zeker dat hij dat nooit zou doen.
Maar waarom ikover hem droom dat hij nog in zen jongeren jaren zit snap ik echt nie.
Dan droom ik over hem dat hij jonger is en dan schiet ik wakker en dan kijk ik hem aan en dan denk ik huu hij is al ouder.

Weet iemand mis wat dat te maken heeft die droom.
Gr Melanie

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-12-2010 12:46

Maak je niet ongerust hoor meid! Wat je droomt is nooit precies zo als het lijkt, gebeurd ook niet werkelijkheid.
Het zijn vaak symbolen van gevoelens die diep in jouw onderbewustzijn liggen.
Het kan met bijvoorbeeld jouw eigen onzekerheid te maken hebben, met elkaar niet in alles goed begrijpen, waar dus nog wat aangewerkt mag worden.
Dit hoeft beslist niet iets verschrikkelijk ernstigs te zijn, gewoon waar wij allemaal wel eens last van hebben zie je.Ook dat je hem in de droom jonger ziet kan er mee te maken hebben dat je hem graag beter zou willen begrijpen in wat hij echt allemaal voelt/denkt diep vanbinnen.(vooral als het niet zo'n 'prater' of binnenvetter is)
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 22-12-2010 16:19

wendy....ik vul hannnie aan met haar wijzen woorden....
Je zal ontzettend van je man houden....je zal het idialen van een man met hem ervaren....hij zal jong van geest handelen.Daardoor crieeérdt jou onderbewusten die angst....geef geen respons aan die angst....leef in het moment van het nu ....en crieeér niet de angst voor de toekomst.Dat uit je hier in jou droom.
Warme groet Lieve JIJ
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over (ex)relaties, sex en bedrog”