Ruzie met vriendinnen

Droom je van je geliefden? Je partner, een expartner, of een ander? Is je partner vreemdgegaan? Deel je ervaring en wat voor advies kan je een ander geven met deze dromen?
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Ruzie met vriendinnen

Bericht door wiba » 01-05-2011 19:01

De laatste tijd ben ik weer veel aan het dromen. Wat met opvalt is dat het vaak over vriendinnen gaat die heel dicht bij me staan.

Een tijdje geleden droomde ik dat ik op St Eustachius was en een goede vriendin was bij me. Ik wilde het eiland gaan bekijken, maar zij wilde niks. Alleen maar in het huisje zitten en liet zijn aleen op pad gaan. Dat wilde ik niet. We kregen er ruzie over en zij vertelde dat ze voor mij meegegaan was omdat ik deze bestemming had uitgezocht, maar nu ze eenmaal daar was, niet meer wilde doen wat ik voorstelde., Ze had spijt dat ze mee gegaan was.
Ik voelde me heel rot daaronder en werd gefrustreerd wakker.

De tweede droom ging over een goede vriendin die niet meet tegen me praten wilde. Ze dacht ergens heel anders over en wilde niet met mij in discussie of gewoon praten over onze menings verschillen.
Ik stoorde me vreselijk aan haar houding en wilde praten. Echter zij ging achter op een pickup staan, op de achterbak en wilde zich weg laten rijden. Toen werd ik nog bozer en kreeg haar zover dat ze de auto liet stoppen en tegen me zei dat ik toch altijd anders dacht dan zij en dat het haar ervaring was mij niet te kunnen overhalen en daarom wilde ze niet in gesprek met mij.

Bij beide dromen voelt het voor mij dat ik een overheersend type ben. Mensen naar mijn hand wil zetten en ze geen inbreng hebben.
Ik heb zelf dat beeld niet van mezelf. Ik vind dat ik juist vaker doe wat een ander wil, en mezelf dan ook wel vermaak, ook al is het niet mijn eerste keus.
Ik merk wel dat ik mondiger ben geworden de laatste jaren en ik ook vaker nee durf te zeggen, ondanks dat ik een ander dan moet teleurstellen.
Misschien is dat de reden van mijn dromen, maar kan ook zijn dat ik iets niet zie, daarom zet ik ze hier even neer, wellicht kijkt iemand anders met een blik die mij nog niet bekend is.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-05-2011 19:47

Je zelf veranderen komt er altijd een twijfel achter de deur kijken Wilma.Deze twijfel is te proefen aan je dromen en schrijven om vriendinnen kwijt te raken.Bedenk,als het je waren vriendinnen zijn weten zei dat die ja die je altijd gaf aan iedere situatie je een kaatse bal was.Nu met een nee te zeggen,zorg je goed voor het zelf,ik heb zo het idee dat je vriendinnen daar gelukkig mee zijn dat jij voor je zelf kiest.Lieverd ik ben er heel gelukkig mee.Je krijgt zo meer vertrouwen in wat dan ook,en je leert je vriendinnen kennen.
Gr ka
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-05-2011 20:31

Mijn vriendinnen zijn er altijd voor me dat zit wel goed, maar voelt zelf niet als mezelf, al meen ik wel hoe ik het zeg en hoe ik handel.
Maar ja ik verander wel daarin en daar moet ik zelf ook aan wennen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-05-2011 21:08

Je bent je er bewust van in hoe en wat....dan gaat dit helemaal goed komen Wilma.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-05-2011 17:00

karin schreef:Je bent je er bewust van in hoe en wat....dan gaat dit helemaal goed komen Wilma.
Ja ik denk het ook wel, want in het eggie is het juist heel hecht met mijn vriendinnen en kan ik echt altijd bij ze terecht.
Ja ze hebben hun nukken maar die heb ik ook hihi.

Thanx voor reactie Karin
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over (ex)relaties, sex en bedrog”