Baby's

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
Plaats reactie
Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Baby's

Bericht door Klaudia » 25-12-2011 01:16

Wie wil er uitleg geven??


Afgelopen week werd ik om een uurtje of 5 wakker en kon niet meer slapen,ben naar beneden gegaan om even TV te kijken,maar viel volgens mij als snel weer in slaap op de bank...

Hier mijn droom,

Ik was bij mijn tante op visite en ik zag in kaar kast een hele mooie wekker staan,ik pakte de wekker en keek erna.
Er stonden allemaal foto's op,van overleden dierbaren..het voelde of ik in het jaar 1963 was...ik vond de wekker zo erg mooi!! alle foto's die erop stonden waren zo vreselijk helder.

Toen ging ik met mijn tante naar buiten om over de wekker te praten,ik was nog steeds in 1963.

De foto's sprankelden helemaal...éénmaal weer binnen stond ik weer voor de kast waar de wekker uit kwam....maar wat zag ik nu??

Ik zag twee baby'tjes in een soort couveuse liggen,maar dan van hout....wel bij elkaar.

Ik wist dat ik deze babyt'jes ZELF was.....maar er is maar één Klaudia! en toch waren de baby's alle twee Klaudia.
De ene baby was ietsie kleiner dan de andere,de kleinste had iets aan haar oogje....links,
(Mijn linker oog is slecht en zie daar sinds klein kind bijna niets mee)

Ik zei tegen de kindjes...ben jij mij............. of ben jij mij.....
voelde zo vreselijk veel Liefde....niet te beschrijven..



Ik liep weer naar mijn tante...daarna weer naar de babyt'jes....ik schrok...ik had daarnet het deurtje van de couveuse niet dicht gedaan en de kleintjes hadden er zo uit kunnen vallen...maar gelukkig lagen ze nog heerlijk dicht tegen elkaar aan.

Het grootste kindje pakte ik uit de couveuse ....Het lag vooraan...ook was er geen voorkeur om welk kindje te pakken....had mezelf in de armen genomen...(mezelf)...weer stroomde erg erg veel Liefde......en op dat moment dacht ik ook dat ik afscheid van de kleinste moest nemen....(ook van mezelf dus)

Heb diepe Liefde gevoeld tijdens deze voor mij bijzondere droom...is niet uit te leggen...

Toen was de droom over,werd wakker geknuffeld door mijn oudste die beneden kwam...

Is er iemand die uitleg kan geven???
Ik ben in 1964 geboren........maar ook 1963,was zo vreselijk duidelijk..

Lieve groetjes Klaudia
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 14-02-2013 16:57

Hoi Klaudia.

Als ik zo je droom lees komt er bij mij het idee dat dat kleine babytje , het achter gebleven kind is in je zelf, dat gekoestert en aan gehaald wil worden, als je nog eens terug gaat naar die droom en je pakt het andere babytje kan je misschien voelen dat het jou nodig heeft, liefde en aandacht, wat je eigelijk aan je zelf moet geven omdat het kind is achter gebleven onder gesneeuwd is door problemen uit jou verleden.

Misschien kan jij je daar niet in vinden, maat toch wou ik je dit even schrijven.

Groeten hans,
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 06-03-2013 18:43

Je zou haast zeggen dat je bevestiging zoekt omdat je iets mist.
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”