rare droom ?

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
Plaats reactie
jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

rare droom ?

Bericht door jeltje » 22-10-2008 09:43

hoi hoi

vanmdidag deed ik zoals gewoonlijk mijn middagdutje.
ik kreeg een beeld door dat lisa op de kermis liep en bakje van een toestel losraakt en tegen haar aankwam en ze naar het ziekenhuis moest.
ze had en hersenletsel en wat inwendige bloedingen en kreeg een operatie waarna ze met kritieke toestand op de IC kwam te liggen.
daarna werd ik wakker en hoorde ik de bel gaan.
lisa stond aan de deur met haar vriendinnetje dat ze op het klimrek had gezeten en er vanaf ging en zich los wilde laten en haar arm bleef eraan hangen.
ze had een flinke pijnlijke onderarm en ik heb dan ook gelijk de HA gebeld en kon direct komen maar eerst heb ik mijn moeder opgebeld om op patrick en esmee te passen.
de HA keek er even naar en wilde dat we naar het ziekenhuis gingen voor fotoos te laten maken.
uit de eerste 2 fotoos was niets te zien maar de dokter wilde nog een foto van haar elleboog omdat ie het vermoeden had dat ie uit kom was.
Tijdens het fotoos maken bewegen ze de arm zo dat ie weer terug in de kom terecht komt en was er dus inderdaad op de laatste fotoos niets te zien en lisa bewoog hierna haar arm weer alsof er niets aan de hand was.
al met al weer een hectische middag wat mij weer een stukje uit mijn straatangst heeft verholpen
lisa is dan ook vanavond als een trotse pauw met opa en oma en patrick naar de kermis geweest.

groetjes jeltje

Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Bericht door Deborah » 22-10-2008 13:08

Hoi Jeltje,

Dat is zeker een rare droom.
Is maar goed dat de letsel van het klemrek niet zo zijn uitgekomen.
Maar er is wel wat gebeurd toen je het droomde.
En ik kan me voorstellen dat het hectische middag was.

Fijn dat je wat van de straatangst af komt op deze manier.

Ik hoop dat ze het op de kermis super heeft gehad

Groetjes Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 23-10-2008 12:34

Toch iets bijzonder dat er op deze manier een soort van alarm belletje afging dat er iets aan de hand was. Fijn hoor dat het allemaal is mee gevallen.
Liefs Carla
Live is a challance!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 23-10-2008 12:49

Nou Jeltje ik heb hier niet zoveel woorden voor als dat ik ben blij ben dat je straatvrees aan 't verminderen is...hoop op nog meer voor jou;-) liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 30-10-2008 19:51

Mooi verhaal jeltje,
Dat is nu een zuiver moeder instinct,kan je zien hoe heldervoelend we bij onze kinderen staan.Zo nu is dat ook aan de gang met MoederAarde,zei zit in een trilling,waar ze van haar kinderen veel kinderliefde voor nodig heeft.
Er is haar veel ellende aan gedaan de laatste eeuwen,het wordt tijd dat we haar ook wat liefde terug gaan geven om in haar trilling weeén in balans te komen,zoals jij met je kind het kind met de moeder.In liefde voor het Al zijn we hierin dicht bij de Oergrond van ons zelf.mooi om dit te lezen en dat je het met ons hebt willen delen,
warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”