Droom over Sita haar boeken overschot

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Droom over Sita haar boeken overschot

Bericht door hannie » 16-04-2009 18:49

Heb afgelopen nacht gedroomd dat we met zijn allen (forum) bij Sita waren. Ze had een oproep gedaan,omdat ze veel te veel boeken had inmiddels en sommige konden we kopen die nog niet zo oud waren. Er stonden heel wat dozen waar we in konden grasduinen.Ik had een vrij dik boek die over blauw/grijze katten ging.Maar toen ik het wou kopen,zei Sita,als jullie er eentje kopen,moet je er twee boeken bij nemen.(die waren overigens gratis)
Ik wou dat eigenlijk niet,want 'k heb al zoveel boeken waar ik bijna geen plaats meer voor heb.
Deden we dat niet,konden we dus ook niet eentje kopen.Heb trouwens geen gezichten herkent,van de plus minus 25 mensen.
Nu hebben wij geen katten meer,wel gehad,maar zou daar geen boek over aanschaffen.
Dus wat dit nu allemaal betekent? wie het weet mag het zeggen hoor,zelf kom ik er niet uit met het toch wel vreemd gegeven.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-04-2009 19:20

Mijn gevoel hierbij Hannie.
Je bent op zoek naar een vertrouwd gevoel.
Je bent bij mensen thuis die je waarderen in wie je bent en gunnen je iets extra's, je koopt 1 boek en je krijgt er 2.
De katten hoorden bij je toen je ze had, je gaf ze wat ze nodig hadden, je liefde, verzorging en aandacht. Zij gaven je misschien ook meer dan waarom je vroeg of nodig had.
Dat zou je graag weer willen hebben dat gevoel van gewaardeerd worden en je liefde en zorg geven aan de kwetsbaren in je omgevng / familie.
Het voelt als een gemis van iets dat je had en je wilt het heel graag terug.

Dit is mijn gevoel erbij Hannie, weet niet of je er iets mee kan.
Veel liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 16-04-2009 19:25

Hele aparte mooie en interessante droom lieve Hannie maar wat dit te betekenen zou kunnen hebben :?: heb werkelijk geen idee :shock: Liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-04-2009 22:44

Hoi wilma,
Dankjewel voor jou reactie.
Wat de katten betreft,ja,maar we hebben bewust gekozen om geen poes meer te nemen,zielig om hem/haar zoveel alleen te moeten laten.Willen wel weer dolgraag een hond tussen haakjes,vooral nu we een adres hebben waar ze heen kan als wij weg zijn.
Maar de rest,ik weet het niet,want het gaat in de droom niet alleen om mij,maar een groot deel van het forum was daar ook.
Plus wat me intrigeert is het feit dat we 1 boek moesten kopen,maar daarnaast nog 2 gratis uitzoeken,anders kregen we geen boek mee.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-04-2009 23:13

Hannie ik denk dat het niet over dieren gaat, maar over mensen.
Al die mensen in je droom kan je niet herkennen. Er zijn misschien mensen die je kunnen helpen om je terug te brengen naar je vertrouwde gevoel met de mensen die je mist in je leven. Ze hebben deel van je leven uitgemaakt, maar zijn er niet meer. Je mist ze.
Misschien moet je moeite doen (betalen) om het vertrouwde gevoel terug te krijgen en als je er dan bent, dan krijg je meer (twee extra boeken)dan je verwacht had, meer dan nodig is.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 16-04-2009 23:36

pffffff vindt dit eng maar dit gevoel kreeg ik er bij

je doet iets tegen je zin
maar je doet het toch
uit angst iets kwijt te raken
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-04-2009 23:57

Mooi zo als je het zegt Wilma,moet er nog wel verder over na denken,
maar kan me hier wel in vinden grotendeels.
dank hier voor.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-04-2009 00:02

Hoi Berdien,
Is precies wat je zegt,ik moet iets doen,tegen mijn natuur en gevoel in, om de vooruitgang van een bepaald proces niet te verstoren!
Prachtig jou kijk hier in.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Stridje
Lid
Lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 18-03-2008 22:38

Bericht door Stridje » 18-04-2009 05:12

Hoi hoi Hannie,

Ik doe even een poging om jou droom te verklaren oke,

Hopenlijk komt er in jou wereld een antwoord op iets wat je al had kunnen weten...uit de boeken dus.
Gelukkig hoef je geen hoge prijs te betalen om het nog eens een keer te mogen lezen....de boeken van Sita.
Het vertrouwde gevoel van al die mensen om je heen, (forumvrienden) kan dus betekenen dat je weer een stapje verder gaat komen, met de ni wijsheid uit de boeken...Misschien pak je binnenkort weer wel iets van een cursus of opleiding op. Mag je dus nog meer mensen gaan helpen.

He meissie ik hoop iets bijgedragen te hebbben voor je.

Liefs van Stridje (astrid)
Uit de diepste dalen komen de mooste wonderen

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 18-04-2009 19:35

Lieve Wilma,Berdien en Stridje,
Het sluit goed op elkaar aan wat jullie zeiden,maar ook daar door juist bij het gevoel/idee wat ik zelf inmiddels door jullie meedenken! heb. Bij de les blijven dus, het antwoord weet ik al heel lang op veel dingen waar het omgaat, oa uit boeken,maar vooral door het leven zelf,gesprekken enz. Vandaar dus terug grijpen op het geleerde,even weer terug "lezen" van, hoe was of zat het ook al weer,dat in de praktijk v h leven toe passen.
Ook het vetrouwde gevoel van de forumleden zal er toe bij dragen,door hun ziens wijze en het
mee denken/voelen op velerlei gebied.
Maar als een stipje heel in de verte ligt ergens een ander heel vertouwd gevoel,wat volkomen weg is, zo ongeveer.
Kan geen concreet voorbeeld geven om het duidelijker
te laten zien wat ik precies bedoel, is prive en dat vind ik niet jofel om hier neer te zetten.
Dat zullen jullie wel begrijpen.
Lieve mee denkers,dankje wel hier voor.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”