droom met maya's

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
Plaats reactie
soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

droom met maya's

Bericht door soulsjourney » 26-07-2009 10:32

hallo

afgelopen nacht had ik een droom waarin veel symbolen voorkomen. Sommige snap ik zelf wel maar misschien is er iemand die er ook dingen in herkent.

De setting is een beurs, en dan wel een spirituele/paranormale beurs.
Een man heeft de leiding, iemand met zwart of donker halflang haar en volgens mij in een lage staart samengebonden. Hij is druk met vanalles en opeens ben ik hem aan het helpen. Er is iets met dans en muziek en er is een grote lege tent/kraam (overdekt) en ik opper dat daar wel een workshop in gehouden kan worden met ongeveer 4 of 5 man tegelijk. dat zou wel moeten passen. De tent is wit en heeft zo'n puntdakje net als een partytent maar de stof is anders.

Er zijn nog meer kramen op de beurs. bij sommige zitten mensen vooral vrouwen met vanalles. Ik zeg tegen de man dat ik zal vragen of er mensen workshops willen geven om de tijd die nog open is op de beurs op te vullen en omdat mensen graag naar workshops en lezingen gaan..

Ik ga langs de kramen en sommige negeer ik en kom bij een kraam waar mensen zitten die boeken etc hebben over jozef rulof. Het is een man en vrouw (nou ben ik lid van een hyve over jozef rulof en dat is ook een echtpaar). Ik zie de tafel, er ligt een mooi rood kleedje over en er staan bloemen en/of kaarsen en er ligt een stapeltje boeken over jozef rulof. Ik vraag of ze geinteresseerd zijn om een korte lezing of workshop te houden en ze reageren enthousiast. ik zeg dat het maar 20 of 30 minuten hoogstens is.

Opeens loop ik weer door de hal ik weet dus niet of ze daadwerkelijk toegestemd hebben en het lijkt opeens leger. Schijnbaar is dit de dag dat alles opgebouwd gaat worden voordat de beurs de volgende dag (denk ik) open gaat. De man met de leiding is nog steeds druk bezig en heeft zoiets van doe jij dat maar.. hij heeft teveel aan zijn hoofd denk ik

ik loop door de hal op zoek naar anderen die workshops willen geven want ik heb er nog een paar nodig. Er is wel iets van een tijdsdruk lijkt het. Opeens zie ik een stand met maya mensen in de traditionele kleurrijke kledij (zoals je ziet op markten, dat zijn mensen uit ecuador vaak en verkopen de bekende apalcawol jassen en sieraden etc). Het zijn er 2 en met ravenzwart glanzend haar. Ik weet niet zeker of het man of vrouw zijn en ik volgens mij wilde ik ze vragen maar durfde ik het niet.
Eentje heeft de typische kleurrijke kledij aan wat ik ook echt zie in kleur.

Ik ga weer naar de tent en toch is er nog steeds iets met de dans/muziek workshop.

Helaas weet ik verder niks meer alleen maar dat de hal steeds leger werd omdat de beursopbouw ten einde liep denk ik. De man die er rondloopt en die de leiding heeft loopt alles na en lijkt zelfs een beetje geirriteerd op een bepaald punt. Hij is denk ik net zo groot als ik en hij heeft gewoon een broek en shirt aan. Zijn gezicht heb ik wel gezien maar dat kan ik me helaas niet zo goed meer herinneren. Hij lijkt op de tekening van de indiaan die ik heb (staat op mijn hyves) wat mijn hoofdgids zou moeten zijn. Qua gezicht en haar lijkt hij er wel op.

ben benieuwd wat mensen voor idee hierbij hebben. De setting van een beurs is denk ik bekend voor mij omdat mijn ouders vaak naar een beurs gaan met hun spirituele winkel en ik ze ook regelmatig bezoek.

Als je iets prive wilt zeggen mag dat ook hoor.stuur me dan ff een pb.

groetjes

esmeralda

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-07-2009 11:34

Hoi Esmeralda

Ik vind het moeilijk deze droom. Er zitten veel dingen in, maar ook weer niet. Ik voel niet zo goed de intensie van de droom.

Je bent in een voor jou bekende omgeving en een situatie die ook herkenbaar voor je is, daarom misschien.
Die tent valt me op dat je daar steeds naar terug gaat.
Dat zegt mij dat je een onderkomen nodig hebt waar je je veilig en thuis voelt. Maar een tent is verplaatsbaar dus je wilt je nog niet settelen op een bepaalde plek of situatie.
De man, organisator lijkt op een indiaan, je gids.
Een indiaan is een primitief mens die vanuit de natuur leeft en hier respect voor heeft en heeft basis controle over zijn leven en laat zich leiden door zijn eigen ik. Moet jij dat ook meer doen misschien?
Eerlijker naar jezelf zijn en meer op je eigen intuïtie afgaan?
De kleurrijke maya's zijn ook van die mooie primitieve mensen, misschien wil je meer kleur, verandering in je leven?
Op zoek naar iemand die een workshop wil geven. Je hebt behoefte aan nieuwe info, heb je het gevoel wat vast te zitten?

Dit zijn voor mij veel vragen, maar misschien kan jij er iets mee.
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

re droom

Bericht door soulsjourney » 30-07-2009 15:44

hoi

sorry ik reageer wat laat :S druk druk

het waren idd veel symbolen en een drukke droom.
het klopt idd dat ik bezig ben met oa verhuizen. ik woon momenteel in havelte en ben bezig een huis te krijgen in meppel. Ik kan hier in dit huis niet doen wat ik graag zou willen (te weinig ruimte, ik woon in een bovenwoning met 1 slaapkamer)

De natuur schijnt erg belangrijk te zijn voo rmij ja. dat heb ik al meer gehoord. helaas heb ik die sterke band met de natuur (nog) niet alhoewel ik nu soms wel graag ga wandelen maar ik zou niet zomaar alleen gaan. Ik heb ook diverse aurafoto's en readingen gehad en het komt altijd weer uit dat ik iets met de natuur moet en ik heb ook altijd een groene rand om de aura.

Ja idd meer kleur klopt. ik heb zelfs al een muur een poosje geleden knalrood geverft omdat ik het te somber vondt en ik heb sinds kort ook kleurrijke planten. Planten gaan bij mij altijd dood omdat ik ze vergeet water te geven :oops: ik heb niet zo van die groene vingers, in tegenstelling tot mijn moeder..

das leuk dat je dat zegt meer op je eigen intuitie afgaan want vandaag was ik in een new age shop en daar hadden ze van inzichtkaartjes en ik mocht er eentje trekken en er stond op: gebruik jij je intuitie wel? :)

Helaas woon in een regio waar bar weinig aan workshops dieik zou willen volgen zijn alleen Reiki en daar weet ik al van dat dat niet voor mij is..
Ik zou graag energetisch therapeut doen maar helaas is dat EN te ver voor mij (valthe) EN te duur (1500 euro per jaar). Je kan het geloof ik ook schriftelijk doen via Civas maar daar zit weer Reiki bij en dat wil ik niet.

Ik heb idd het gevoel vast te zitten ja. Ik hoop dat met een verhuizing dingen ook op gang komen. Een ander die ik de droom verteld heb zag de opbouwe van de beurs als hulp van de gids om dingen te helpen opbouwen (voor hun achter de schermen).

groetjes

Esmeralda

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-07-2009 17:47

Hoi Esmeralda

Ik ben geen dromen expert hoor, ga alleen maar op mijn gevoel, intuïtie af als ik een droom probeer te verklaren. Ben blij dat je er iets in herkent in je leven veel verandering en ook nodig zo lijkt.

Dank voor je uitleg en vertrouwen, liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”