Ontwaakt door een stem

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
Plaats reactie
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Ontwaakt door een stem

Bericht door louisamartin » 07-08-2009 22:37

Goh wat ben ik me wild geschrokken vandaag. Lag even wat in te dutten rond een uur of half 8 vanavond en blijkbaar viel ik in slaap. Totdat opeens een harde stem in mijn oor zei: Ik Ben Klaar. Schrok me kapot hoor. Waarschijnlijk droomde ik of was er echt iemand? Het gekke is, ik was alleen. Want ik dacht nog dat het Bert was want die was een kast aan het in elkaar zetten en daarom logische gedachte met Ik Ben Klaar. Maar hij was nog boven bezig. Echt heel echt klonk het. Wat zal dit precies zijn geweest?

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 08-08-2009 06:55

Ik heb werkelijk geen antwword op je vraag, maar je verhaal roept wel vragen bij me op. Was t een mannenstem, klonk het alarmerend of bevestigend :?: Behalve de schrik welk gevoel had je hierbij. Had je het koud, warm of voelde je kippenvel? Vaak hoor ik duidelijk dat t iemand anders is bij t horen van stemmen al is t moment nog zo klein, de ervaring is vaak zo intens, bij jou ook? Als het je man was had je zijn stem toch zekers wel herkent uit duizenden denk? Heb je wel es telepatisch contact met je man gehad?

Lieve greetz, Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-08-2009 14:08

Hai Louisa
Kan me voorstellen dat je schrok, echt een harde stem, in welk oor eigenlijk, links of rechts. Doet me denken aan m'n eigen ervaring, met 't liedje "spirit of peace" dat door m'n linker oor werd gezongen. Maar dan niet zo hard gelukkig, hihi. Dat was tussen slaap en waak bewustzijn in.
Was je aan 't dommelen, tussen waken en slapen in?
Of echt in slaap...

In m'n slaap ook wel es gehad, een stem, mannelijk noch vrouwelijk, die op 't laatst zei: "wie mag je vergeven...?"
Toen werd ik ook wakker daarvan. En daarbij dacht ik aan m'n gids, want de stem was zo "niet aards."
Dus dan zou 't misschien op jezelf slaan: jij bent er klaar voor...je zult wel weten wat de stem bedoelt intuïtief dan.

Wat Garry zegt klinkt ook wel logisch, telepatisch contact met je man.
Wás hij op dat moment ook klaar met die kast? Dan zou dat 't wel es kunnen zijn.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt, dat er een kwartje gaat vallen.. :wink:

liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-08-2009 17:21

Hoi Louisa

Zit je misschien in een proces dat je aan het afronden bent, of wacht je op iets dat zijn einde nadert ? Dat is wat er bij mij op komt. Je onderbewuste of je spirituele gevoel laat je gewoon horen dat je het kunt afronden dat wat er speelt.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 09-08-2009 00:40

Dank jullie wel hoor voor jullie antwoorden. Kan er wel wat mee. Het is wel zo dat mijn man Bert bijna klaar was met de kast. Ik heb zeker een telepatische band met hem. De stem was mannelijk maar klonk niet als Bert volgens mij. Het was in mijn rechteroor. Ik schrok omdat ik zelfs de warmte van de adem voelde in mijn oor. Bert was nog boven dus hij was het niet. De stem was ook heel kalm maar het klonk heel luid voor mijn gevoel. Was niet bang trouwens, alleen wakker geschrokken. Was namelijk net ingedommeld, tussen waken en slapen in dus. Of ik iets aan het afronden ben, kan wel kloppen. Ben klaar met de tarot en wacht tot het is nagekeken. Daarna krijg ik mijn certificaat.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”