voorspellende droom

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 04-09-2009 13:21

Ik mag vaak al blij zijn ALS ik mijn droom kan herinneren
Haha, ja inderdaad :wink:
Maar mooie ervaring zeg. Kladblok naast bed is goed idee :idea:
Voor zover ik weet geen voorspellende dromen gehad, maar als ik wat bijzonders droom, wordt ik vaak wakker erna zodat ie me bijblijft.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 04-09-2009 13:31

Ik wordt er ook wel wakker van maar als ik dan 's morgens op sta dan ben ik toch veel of alles zo goed als kwijt. Daarom is het toch handiger om het maar meteen, al zijn het wat steek woorden, op te schrijven!

Succes :wink:

Liefs Carla
Live is a challance!

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 11-09-2009 19:30

Dromen zijn altijd heel waardevol en willen je iets positiefs duidelijk maken.
Daarom is het een goed idee om kladblok en potlood ( geen pen, die kan weigeren door de kou in de slaapkamer en ervoor zorgen dat je weer in jouw denken schiet waardoor je de droom verliest) naast je bed te leggen.

Ik las ergens een vraag van iemand.. o zie het al, van Berdien : maar wat heb je eraan als je weet welke fotograaf komt, en heb je dat niet zelf bewerkstelligd door het te willen. Dit staat er niet zo in 1 zin hoor maar ik vat het even samen.
Lieve Berdien, misschien wordt deze man wel bepalend in Carla's leven, who knows
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 11-09-2009 20:08

Dank je voor je reactie Carla
Het was wel super dat het na een paar dagen al uitkwam, anders blijf je, je het toch maar afvragen wat het nu zou kunnen betekenen.
Enne... als hij een leuk deel van mijn inkomsten kan verzorgen wil ik wel vaker over hem dromen, verder niks hoor :wink:

liefs Carla
Live is a challance!

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 11-09-2009 20:13

De tijd zal het leren
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”