voorspellende droom

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

voorspellende droom

Bericht door carlajp » 02-09-2009 16:39

Ik heb al zo vaak van mensen gehoord dat ze wel eens, of regelmatig, voorspellende dromen hebben. Ik mag vaak al blij zijn ALS ik mijn droom kan herinneren :wink:
Ik heb er voor het eerst een gehad :P

Een dag of 4 geleden droomde ik dat een fotograaf ( ben nl. visagiste voor een ieder die dat nog niet wist) mij belde om een afspraak te maken! Toen ik wakker werd kon ik me de naam van de fotograaf niet voor de geest halen maar ergens in mijn achter hoodf wist ik toch wel wie het was. Nu ben ik slecht in het onthouden van namen, dus dat ik niks nieuws voor mij.
Ik heb die droom op geschreven omdat ik toch wel erg benieuwd was of dat ooit zou uitkomen.
Nou het is gelukt hahaha
En het grappige is ook nog dat het idd de fotograaf was waar ik het gevoel van had dat die het was en ik zijn naam niet meer wist omdat ik nog nog maar 1x met hem heb samen gewerkt.

:)
Live is a challance!

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 02-09-2009 17:10

Dat is een leuke ervaring Carla. Goed dat je het opschrijft. Ik vergeet dat meestal en als ik er al aan denk gun ik me de tijd niet zo midden in de nacht, denk dan doe ik morgenochtend wel, maar weet het dan meestal niet meer.
Die ik in de ochtend nog wel weet schrijf ik wel es op.
Grappig dat het uitkomt hé?
Toch wel bijzonder vind ik altijd.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 02-09-2009 17:32

Hoi Wilma,

Ik was ook stom verbaasd vanmiddag toen ik de telefoon had neer gelegd.

Ik ben mijn dromen goed 2 jaar geleden gaan opschrijven, toen ik in eens ontdekte dat ik er een wist.
Voor mijn scheiding wist ik het NOOIT, ik had alleen het gevoel dat ik iets had gedroomd.
Ik had ook ergens eens gelezen dat je dat meteen moest doen omdat je het anders niet meer zou weten. Sinds dien heb ik een kladblokje in mijn nachtkastje liggen en ik schrijf ze meteen op.
Op het moment gebeurd het niet zo vaak meer dat ik dusdanig droom dat ik het ook weet als ik wakker wordt,dus komt er een dan wil ik het niet vergeten ook :wink:

Maar dit was voor mij echt heeeeeel bijzonder, nou laat er nog maar meer komen hahaha
Live is a challance!

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 02-09-2009 17:49

oke grappig mooi dit zo naar al je twijfel lijkt me :wink:

maar ik vraag me dan af waarom moet je dit van te voren weten?

waarom hebben mensen voorspellende dromen
als er gevaar is of zo lijkt het me wel handig
maar bv dat n fotograaf je belt voor n afspraak ?


kan iemand dat uitleggen? :oops:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 02-09-2009 18:13

Ik vroeg er niet om , ging ook niet met dat ide slapen, ik droomde het gewoon.
Vond het wel grappig en was eigenlijk wel benieuwd wat daar van waar zou kunnen zijn, daarom was ik ook zo verbaasd dat het uitkwam.
Vooral omdat het idd de fotagraaf was waarvan ik het gevoel had dat hij het wel eens zou kunnen zjn.

Nu ik er zo over nadenk zou je je gedachte, of droom in dit geval, ook zo kunnen sturen DAT het ook gebeurd?
Live is a challance!

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 02-09-2009 18:27

oja lol
gedachten kracht is dat heeee grappig

tenminste dat zou kunnen ja

vraag me niet hoe wat waar maar
ik weet ,dat zou het zeker kunnen zijn :wink:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 02-09-2009 18:38

Ohhhhhhhhh....... nou passen jullie dan maar op, ik ben nog maar net begonnen hahahahaha
Live is a challance!

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 02-09-2009 19:15

:shock: :D ow ja

maar zonder dollen kan best gevaarlijk/vervelent zijn hoor
zeker ook wat je wenst kan heel onschuldig lijken maar grote gevolgen hebben :wink:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 03-09-2009 20:32

Wow wat mooi dat je dit hebt meegemaakt Carla. Ik heb ook wel eens van die voorspellende dromen. Is niet altijd leuk trouwens maar in jouw geval dus wel. En goed dat je het opschrijft. Ik doe dat ook nooit eigenlijk en dan vergeet je meestal wat je gedroomd hebt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 03-09-2009 20:45

Hoi Louise,

Ik ben ze gaan opschrijven omdat ik , toen ik de 1e ervaring had gehad, 's morgens toen ik opstand me nog maar vaag iets herinnerde. Iemand adviseerde me toen om ze gewoon maar op te schrijven, zonder enige bij bedoeling.
Een heel enkele keer is de droom wel eens zo vaag dat niet veel moeite doe. Deze vond ik zo bijzonder dat ik het 's morgens nog wel wist en het toen pas heb opgeschreven hoor.
Maar dit soort voorspellende dromen mogen van mij vaker komen hoor :wink:

Liefs Carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”