Buitenaards?

Heb je voorspellende dromen? Dromen over wonderbaarlijke genezingen? Deze dromen hebben vaak veel meer kleur dan de andere dromen en zullen je ook bij blijven. Deel je droom graag hier.
Plaats reactie
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Buitenaards?

Bericht door louisamartin » 27-08-2010 21:25

Heb de laatste jaar veel bijzondere dromen gehad en af en toe steken ze de koop nog op en ben er nog niet uit wat ze betekenen. Mijn eerste droom met andere wezens had ik op mijn twintigste. Daarna jaren niet meer gehad tot vorig jaar.

Een tijdje geleden had ik een bijzondere droom. Ik was ineens in een heel mooie omgeving wat helemaal van kristal was. Bergen, grotten en landschap was prachtig van kristal. Leek wel ijs. In de grotten zag ik veel kristal ook maar dan ook met mooie smaragd, amethist en robijn. In het midden van de grot stond een altaar met in het midden een koperachtig beeld die in wokkelvorm naar boven wijst. De tafel is van smaragd waar het op staat. Opeens hoor ik iets buiten het grot. Loop naar buiten en daar komen ineens hele lange bijna doorschijnende wezens aan. Ze zijn heel lang en slank maar ook heel gratieus, charmant. Ze praten niet maar op de één op andere manier leek het of ik ze begreep, soort telepathie of zo. Ze bewegen zich zeer elegant en ik voel me heel veilig bij ze. Was ook helemaal niet bang en toen ging helaas de wekker bij me.

Een week daarvoor had ik ook een vreemde droom. Ik zag overal mensen die niet konden praten omdat hun mond zo vreemd was. Die veranderde steeds van vorm.

Ik vind het heel apart dat ik dit droomde want later kocht ik een boek over Atlantis en heb met verbazing dat boek gelezen. Veel dingen leken precies hetzelfde wat het medium had geschreven.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 06-09-2010 22:55

Lieve Louisa,

Wat jij hier beschrijft, die grotten van kristal maar vooral die tafel in het midden.
Dat doet me sterk denken aan wat Josef Rulof schreef. Hij was mee met Alcar en deze toonde hem zijn geestelijke woning.
Alleen was het in het boek geen grot, maar een ronde woning.
Het staat als ik me goed herinner in Het ontstaan van het heelal maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Zou het kunnen dat je in jouw eigen opgebouwde geestelijke woning bent geweest? Een waar je steeds aan bouwt tijdens jouw leven?

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 07-09-2010 00:34

Dat zou heel goed kunnen Carla. Had al een keer eerder een droom van dat glazen huis, weet je nog? Is wel apart hoor maar er gebeurt ook veel bij mij. Dus zou goed kunnen wat je zegt. Ik ken de boeken van Jozef Roelof verder niet maar wel apart dat het iets soortgelijks is.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 07-09-2010 00:38

Ja die droom herinner ik me nog van jou Louisa, van dat glazen huis.
Je groeit en groeit en verfraait jouw huis... het is geen glas meer maar kristal en EDELgesteente.
Mooi hoor Louisa

knuf
car
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 07-09-2010 22:19

Hihi ja dat lijkt wel zo dat ik mijn huis mooier maak. Heb je heel mooi gezegd Carla. Ben ook aan het groeien en gaat ook in een snelvaart. Dank je voor je reactie.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-05-2011 21:11

Het is waarschijnlijk je zielenhuis.......prachtig met kristallen wil heel wat tegen jou zeggen Louisa.Mooie uitleg ook van carla.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-05-2011 22:24

Dank je Karin. Vond het zelf ook zo mooi om te zien.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Mystieke Dromen”