Dromen over ongelooflijk mooie muziek

Welke beroemdheden komen er in jouw dromen voor? Kom eens binnen en kijk ook wat voor dromen andere leden met beroemde musici, acteurs, actrices, politici, modellen, zangers, etc.... hebben gehad.
Plaats reactie
Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Dromen over ongelooflijk mooie muziek

Bericht door Zina » 19-07-2010 20:04

Vannacht heb ik zo ontzettend mooi gedroomd, ik zit zelf in een tamelijk hectische emotionele periode op het moment,
en toch droomde ik dat ik zulke gigantische muziek aan het beluisteren was, ik wilde ook direct met pen en papier (in de droom), de naam noteren van de artiest, maar ik herinner me alleen een nummer genoteerd te hebben,
op de een of andere muziek herkende ik de muziek ergens van,
maar die was zoooooo mooi..helaas geen artiest kunnen noteren dus.
Het was Turkse muziek, en normaal beluister ik dat niet, ik luister bijna alleen naar arabische muziek en new age..
Iemand hier een gevoel bij? Heb de dictionary al geraadpleegd zoals altijd, en het is daar wel een positief iets wanneer je dit droomt, maar ik hoopte op wat jullie gevoel hierbij was?
..music serves to heal the soul..

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 19-07-2010 20:07

mss is het onbewust dat je je muzieksmaak aan het verruimen bent.?
het leren graag horen, open voor staan?
mss is het dat soort droom best mooie droom lijkt me.
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 19-07-2010 20:18

Ik houd niet van Turkse muziek, dat is het rare :)
Heb een uitzonderlijke smaak, vooral veel stoere hiphoppende, met veel ritmische trommels arabische muziek. Dit was anders, het klonk Turks,
maar zonder zang. Het was uitsluitend muziek, het klonk gigamooi..alsof 't van de engelen kwam.
..music serves to heal the soul..

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 19-07-2010 20:32

mooi toch :D lijkt me een boeiende droom dat je had :)
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 20-07-2010 16:39

Was extreem boeiend :lol: Ik herinner me nog de Turkse vrouw en het witte papiertje dat ze gaf waarop ik de naam van de groep en het lied moest schrijven. Daar kwam ik dus niet aan toe, het enige wat ik opschreef was een getal met een aantal éénen erin en ook een 2.
..music serves to heal the soul..

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 20-07-2010 16:41

wie weet kom je de naam nog te weten :D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over beroemdheden”