reis naar piramide

Welke beroemdheden komen er in jouw dromen voor? Kom eens binnen en kijk ook wat voor dromen andere leden met beroemde musici, acteurs, actrices, politici, modellen, zangers, etc.... hebben gehad.
Plaats reactie
frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

reis naar piramide

Bericht door frederike » 09-08-2009 13:08

hallo !

ik heb een tijd geleden een bijzondere droom gehad, hij blijft alsmaar door mijn hoofd spoken dus ik denk dat ik toch maar eens de droom moet delen met jullie...

het begint in een land zoals in de bijbel beschreven staat, de reis die ik maak lijkt daar ook op.... heel veel mensen op weg naar een piramide door een dor en droog land met veel bergen.
we gaan allemaal naar de grote piramide toe er is alleen niet veel tijd, we moeten ons haasten...

mijn gezin en familie is mee, andere mensen die ik niet ken en er lopen ook wat bekende mensen (van tv) mee.

als we bij de piramide zijn zie je eigenlijk meer een berg in de vorm van een piramide, er zit een klein rechthoekig gat in....

opeens staan we in de berg en moeten we kaarten in een soort gleuf stoppen, ook om toegang te krijgen of we wel mee mogen, maar ik zie dit niet gebeuren... onze foto's staan op de kaarten.
de tijd dringt.
binnen in de berg is het heel ruim en het lijkt (wat gevoel betreft) haast wel een ruimteschip

er gaat 1 gezin niet mee (wolter kroes en familie ?! :wink: ) die zijn te laat en besluiten terug te gaan, van waar ze komen. ik zie ze nog net weglopen met de armen om elkaar heen en een wandelstok in de hand.
ik heb gekeken door het kleine rechthoekige opening in de berg die zich nu begint te sluiten.

ik voel dat dit het (einde) is en ik voel me opgelucht dat iedereen van wie ik hou, mee mag.
maar ik voel me ook bedroefd omdat het gezin niet mee mocht en omdat zij achterblijven. (op aarde? )



wat een verhaal he....

ik heb bij bepaalde stukjes wel een idee, maar ik zou graag jullie gevoel ervan willen weten.

groetje frederike

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 11-08-2009 21:58

vinden jullie hem ook zo lastig te verklaren???

meestal weet ik zelf mijn dromen te verklaren, maar deze is toch wel moeilijk :?

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 11-08-2009 23:23

Mijn gevoel zegt dat je het moeilijk vindt een andere richting in te slaan dat best moeilijk kan zijn in jouw visie. De dorre wegen en bergen vertellen dit. Daarnaast moet je door een smalle doorgang om naar binnen te kunnen in de berg waar uiteindelijk een grote ruimte is. Die ruimte van de piramide lijkt wel op verborgen schatten zoals je dat ook ziet in echte piramides. Wil je je eigen talenten herontdekken? Dit zou kunnen betekenen dat je diep van binnen in jezelf moet kijken van wat je precies wil. Misschien denk je vaak te klein (smalle doorgang) terwijl je wel weet dat als je eens naar binnen durft te kijken je datgene kunt bereiken wat je heel graag wilt. Die gleuven lijken wel een soort codes, een soort van geheimen, de sleutel tot vrijheid. Jij en je familie worden toegelaten dus de weg voor het nieuwe is vrij. Je moet helaas anderen achterlaten. Ben je misschien bang het oude los te laten en wat nieuws te beginnen? Bang dat misschien de mensen om je heen het niet leuk vinden dat je een andere pad kiest? Zij kunnen niet meekomen met jouw ideeën? Ze zijn immers te laat in jouw droom. Misschien is de boodschap dat je moet doen wat je wilt en niet teveel meer rekening moet houden met anderen. Als ze echt in jouw leven behoren dan zullen ze ook in je leven blijven. En als jij echt doet wat jouw hart en ziel je ingeeft, volg dan dat pad, hoe moeilijk dat ook is. Je zult je vrijheid terugvinden.

Dat is mijn gevoel hierbij. Ik hoop dat je er iets mee kan.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 12-08-2009 06:14

wauw.... ik ben er toch wel even stil van....

wat mooi verwoord, zo ver was ik zelf niet gekomen,

het klopt precies met waar ik nu mee bezig ben..
een nieuwe opleiding/ cursus om verder te werken aan mijn doel....
terwijl ik dat een tijd onderdrukt heb, omdat ik eigenlijk bang was en niet wist welke weg in te slaan....

dank je louisa! :D

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 12-08-2009 11:43

Ja ik denk ook lieve Frederike dat JIJ het belangerijkste mag zijn in JOUW leven. Andere zijn afgezien van welke status dan ook niet meer of minder dan jij. Zij hebben alleen andere lessen te leren zeg maar. Kies jouw lessen zorgvuldig uit en wees niet getreurd als t soms nie lijkt te lukken. Niks is goed of fout aan je keuze het kan enkelt wel es wat beter, aldoende leert men. 'Door schade & schande wordt men wijs...'
Liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 12-08-2009 13:30

:oops: :D mooi garry dank je wel!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 12-08-2009 14:51

frederike schreef::oops: :D mooi garry dank je wel!
Welcome :lol: doegdoeg Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 12-08-2009 15:20

Graag gedaan hoor :). En fijn om te horen dat je je eigen weg gaat inslaan. Geeft die droom ook eigenlijk aan. Is alleen maar een mooie boodschap. Wel mooi hoe dat in zijn werk gaat eigenlijk.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Dromen over beroemdheden”