ik ging helemaal door het lint!

Heb je iets op je lever? Zit iets je volledig dwars? Lijk je wel een uitbarstende vulkaan? Lucht je hart.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

ik ging helemaal door het lint!

Bericht door Annoeska30592 » 15-09-2010 06:59

hoiii
ik droomde dat ik in een musical aan het spelen was en dat ik er halverwege uitgehaald werd, omdat een vrouw die ik in het echt ook goed ken mij toch niet goed genoeg vond.
Natuurlijk was ik vet kwaad hierover, maar toen kwam het... ik ging helemaal kwaad schreeuwen en schelden tegen haar en ik ging haar slaan.... egt vaag.. want dat zou ik normaal egt dus niet doen! hahah
Ik ging haar eens flink de waarheid vertellen (in mijn droom he) van over wat ik over haar dacht en hoe ze was en wat anderen van haar vonden.
Ik ging totaal door het lint!
Toen ik wakker werd dacht ik echt WTF?!

mijn vraag aan jullie:
Zou het zo kunnen zijn dat ik dingen van een tijdje geleden aan het verwerken ben in mijn slaaP?

dan denk ik namelijk te weten waar voor een deel waar die droom op slaat(A) hahaha

voor de mensen die mee gaan naar de meeting.. wees niet bang.. ik heb pas 1 keer iemand een flinke knal verkocht(A) maar dat was wel uit verdediging nadat haar knal mij miste(A) hahahahah

xx noes
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-09-2010 18:52

Hey meid

In je dromen verwerk je maar dat hoeft niet per se met het hier en nu te maken te hebben. Dat kan nog van heel lang geleden. Dus het antwoord op je vraag is JA, je kan het dan wel plaatsen zeg je, dat is fijn dan kan je er misschien rust in vinden.

Zit er nog veel onuitgesproken woede bij je misschien? Hoeft niet direct met die persoon te maken te hebben hoor, die kan symbolisch staan voor iemand anders.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 16-09-2010 07:58

wiba schreef:Hey meid

In je dromen verwerk je maar dat hoeft niet per se met het hier en nu te maken te hebben. Dat kan nog van heel lang geleden. Dus het antwoord op je vraag is JA, je kan het dan wel plaatsen zeg je, dat is fijn dan kan je er misschien rust in vinden.

Zit er nog veel onuitgesproken woede bij je misschien? Hoeft niet direct met die persoon te maken te hebben hoor, die kan symbolisch staan voor iemand anders.
nou kijk het zit zo..
ik mag die persoon heeel graag maar ik ben op een paar punten gewoon heel erg boos op haar in hoe ze met mensen (mijzelf ook) is omgegaan en nog steeds doet, maar ik durf het haar niet te zeggen en dat ga ik ook echt niet doen!
bedankt voor je reactie:D
xx noes
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Woedend en schreeuwend”