gekke droom bij Sita

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
Plaats reactie
jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

gekke droom bij Sita

Bericht door jeltje » 25-07-2009 08:56

wel een hele gekke droom :lol:

ik droomde dat ik op cursus ging bij sita :lol:
daar aangekomen was het een heel groot huis leek wel een hotel :D
ik kwam er binnen en zag sita zitten en toen alle cursisten aanwezig waren gingen we beginnen met de cursus (wat voor cursus het is is mij een raadsel ) daarna gingen we met zijn allen eten en na het eten gingen we ons allemaal omkleden en in galajurken met een busje weg en waarheen....... geen idee.
eenmaal terug gingen we slapen en de volgende werd ik wakker en keek ik naar buiten en zag ik marktkraampjes staan voor het huis/hotel van sita en ik naar buiten daar stond een slager en een groenteboer en toen ik naar links keek zag ik een ijzeren poort die dicht was waar de rest van de kraampjes achter zaten.
ik ging weer naar binnen en moest heel en heel nodig plassen dus ik pakte de eerste beste deur aan de linkerkant waar ik naar binnen ging en daar stond een sofa en rechts was de deur naar het toilet.
het toilet zat vol wc-papier maar ik moest zo nodig dat ik toch ging plassen en bij het doorspoelen liep de wc over.
ik ging snel weg en liep eruit en aan de overkant in de hal stond een medewerker van het hotel en die keek naar mij en ik terug ```zo van heb niets gedaan :lol: ``
daarna liep ik de hal weer verders in waar sita met de andere cursisten zaten te eten en ik schoof erbij aan.
daarna gingen we verders met de cursus en na afloop gingen we het restaurant/cafe/bar in waar ik een menukaart van sita kreeg waar ik uit tapasgerechten kon kiezen en ik pakte de middelste.
daarna namen we afscheid en iedereen giing voldaan naar huis.

vond het een hele rare gekke droom kan iemand mij misschien vertellen wat dit betekent.

groetjes jeltje

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-07-2009 11:02

Hoi Jeltje

Ik zal je zeggen wat er bij me opkomt als ik je droom lees.

Je bent met een bekende (sita) in een ruimtelijke omgeving (hotel). Dat zegt mij dat je ruimte, lucht nodig hebt. Doordat er een bekende bij je is die je kan leiden, voelt het wel vertrouwd om mee te doen. De gala kleding is naar mijn idee zoeken naar een gewaardeerd gevoel, je voelt je mooi en stijft dan even boven een allerdaags gevoel uit, je wordt even een persoon met aanzien.
De markt kan naar mijn idee opzoek zijn naar nieuwe dingen, waar je nog niet uitbent, wat dat zal zijn, het aanbod is groot. Je ziet wel iets wat je dagelijks nodig hebt, nl de groenteboer en de slager. Herkenbaar, maar die zoek je niet. Er is nog meer want de ijzeren poort is dicht en daar is nog veel meer achter zegt je, maar onbereikbaar voor je.
Dan het nodig moeten plassen. Je gevoel zit vast en je loopt er van over, je moet je uiten en doet dat in een verstopt toilet die dan vervolgens over stroomt. Je loopt zelf over en ook de situatie of de persoon waar je het bij uit. Met moeite heb je het er uit gegooid, of dat moet nog, maar weet dat waar je het bij kwijt wilt niet ontvankelijk is voor dat wat jij te zeggen hebt.
Je kiest het middelste van de menukaart, je zoekt een middenweg, kan nog alle kanten op wat je uiteindelijk in je leven kiest, je weet niet waar het eindigd.

Dit is wat er bij mij opkomt Jeltje, hoop dat je er iets mee kan.
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

Bericht door jeltje » 29-07-2009 15:31

wiba,

ik kan me er inderdaad wel in vinden in jouw uitleg :D
ik ga er later even op mijn gemak verder naar kijken en reageren.

groetjes jeltje

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-07-2009 20:54

Prima meid, neem je tijd en ik hoop dat de dingen op zijn plaats gaan vallen voor je.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”