visioen

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
Plaats reactie
soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

visioen

Bericht door soulsjourney » 15-09-2009 19:35

ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen dus doe ik het hier.
het volgende is GEEN droom en GEEN fantasie. Echt gebeurd.
Waarschijnlijk een spontane 'visionquest' via trance..

het is een hele lap tekst dus ga er ff voor zitten :)

Ik vertel het ff in 2 delen want het begint met de aanvang van de ‘reis’ en dan het stuk wat er wordt vertelt.

Ik ben dus al WAKKER! Compleet wakker.

1e stuk:

Ik lig in bed en lig nog ff te bedenken of ik zal beginnen met een site over iets of dat ik een blog zal aanmaken en wat ik erop zal zetten en schijnbaar heb ik even mijn ogen dichtgedaan omdat mijn ogen zo branden L maar ik slaap niet. Ik heb ze alleen dicht om mijn ogen rust te gunnen. Schijnbaar heeft dat iets getriggerd in combinatie met dat ik heel rustig was en lui want opeens kwam er iets op me liggen. Iets zwaars. Het leek menselijk omdat ik volgens mij benen voelde maar het was vrij zwaar. Als het menselijk was/is dan was het een man geschat aan het gewicht. Voor de rest voelde ik geen details alleen dat er nu een gewicht op me lag. Ik lag op mijn rug. Toen zat ik soort van vast aan die ‘persoon’ en begon een soort golvende beweging. Op een gegeven moment dacht ik dat het een dolfijn was omdat ik meende dat we ver onder water waren. Dat voelde zo, alsof we zweefden door water of een vloeistof. Maar volgens mij was het een mens want ik zat stevig vast. Toch was ik (nog) niet bang, ik vond het alleen vreemd want ik had een droge mond en wat leek op heel veel kleine balletjes in de mond en er was een stem en soms meerdere stemmen die iets zeiden. We draaiden ook paar keer rond en om en toen ik het gevoel kreeg benauwd te worden van die balletjes deed ik ze met een vinger uit mijn mond en opeens werd er iets gezegd en werd de golvende beweging sneller. Het rare is dat ik volgens mij met 2e/ / 3e chakra of daar ergens vast zat omdat daar stevig tegenaan gedrukt werd zodat ik ‘vast ‘ zat. Toch voelde het niet negatief of pijnlijk. Opeens gingen we sneller en wat volgens mij naar beneden leek, dieper.

Toen werd de golfbeweging weer rustiger en vloeiender. Denk aan een rustig zwemmende dolfijn (staart gaat op en neer en niet heen en weer zoals een haai)

2e deel:

Opeens krijg ik allemaal beelden. Heel helder. Het gaat via mijn 3e oog en iets of iemand lijkt er dingen doorheen te willen laten zien maar dat voelt nogal raar en aangezien ik bang was dat er rare dingen zouden gebeuren of ik helemaal bewustzijn kwijt zou raken hield ik het tegen op sommige punten maar toch kwamen er beelden en later liet ik het toe.

Ik zag een tekst met witte letters in een taal die ik niet ken. Helaas weet ik de woorden niet meer maar een paar staan we bij nepatim* en israeli. Er wordt iets verteld want als ik die teksten zie, die afsteken tegen een blauwe lucht met wat witte wolkjes) hoor ik een sonore mannenstem. Alsof je een documentaire zit te kijken waarin je alleen het scherm ziet en een stem die verteld. Deze stem is van een man. De stem is overheersend, ik hoor hem duidelijk en boven alles uit en alsof het een beetje ‘ver’ weg. Moeilijk uit te leggen. Toch komt het luid en duidelijk door. Helaas verteld de man iets wat ik niet meer weet en volgens mij in de taal die op het ‘scherm’ verschijnt.Het lijkt wel uitleg over iets of over de geschiedenis van iets. Het scherm moet je je voorstellen als: je zit in een bioscoop met een enorm scherm waar je de randen niet van zit en je zit vlakbij (in de 1e rij) zodat je alles levensgroot ziet in detail en haarscherp. Net als in een 3d film je zit er letterlijk in

Dan gebeurt, voor mij, iets ongelooflijks. Via mijn derde oog zie ik allemaal sterrenkaarten voorbij flitsen. Alsof gezocht wordt naar de goede. Opeens stopt het en zie ik een deel van een sterrenstelsel met heldere en minder heldere sterren tegen de gebruikelijke achtergrond en zie een wat groter geel stipje. Waarschijnlijk een planeet. Helaas weet ik er niet genoeg vanaf en zie ik niet genoeg om iets te herkennen.

Let wel:ik zie dit echt! In een soort 3d versie.Ondertussen wordt doorverteld en blijft die vloeiende beweging die ik voel met de ander. Ik hoor ook nog steeds de stem.Opeens zie ik andere beelden en teksten voorbij komen.Ditmaal in het nederlands. Ik zie gelovige spreuken voorbij komen met de woorden GOD erin. Helaas gaan ze te snel om goed te lezen en weet ik niet meer wat er precies stond.


Toch heeft het een betekenis. Want vlak erna begint een angstig tafereel:Ik zie opeens een beeld van een plek ergens (op aarde ) en een ENORME tornado die alles verwoest. Er staat me iets bij dat er een explosie of vuurzee erna komt maar dat weet ik niet zeker meer.Opeens hoor ik iets dat ik wel versta: als het teken komt ben dan dan niet bang of vrees niet. Iets dergelijks. Een geruststelling?

Het gevoel bij dit beeld is er eentje van onrust en angst ook. Erna is het beeld opeens weg en ben ik weer ‘terug’ . Terug in mijn eigen bed.Ik heb mijn ogen dicht maar ik heb het gevoel nog steeds dat ik ergens strak aan vast zit, via mijn rug. Ook heb ik geen flauw idee wat boven of onder is.Om eerst even te bekomen houd ik mijn ogen dicht totdat ik toch echt wil weten hoe ik nou lig en open 1 oog haha en ik lig gewoon op mijn rug.Ik was echt even mijn hele orientatie kwijt. Langzaam beweeg ik van alles totdat ik weer los ben en ga in de douche.

Zo dat was het. Het is heel moeilijk om iets uit te leggen wat je niet kan laten zien in beelden of audio. Het is alsof je meegenomen wordt ergens heen en alleen in een bioscoop met een MEGA scherm zit te kijken war iets verteld wordt en wat je wel wilt begrijpen maar dus oa de taal niet kent.

wie herkent dit of voelt/ziet er wat bij?

* het woordt nepatim is waarschijnlijk fout gezien door mij. het moet nepilim of nephilim zijn. Dit waren de grote reuzen die in den beginne over de aarde liepen. nephilim: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nephilim

soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 17-09-2009 22:19

Wat een ervaring heb je meegemaakt zeg,een uittreding van je lichaam,onder begeleiding van een man,Ken je hem?Herken je de stem??
soulsjourney?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

re

Bericht door soulsjourney » 18-09-2009 20:24

nee de stem ken ik niet maar wel mooie stem hoor. diep en warm maar sja het is moeilijk uit te leggen want ik zag de man niet. ik hoorde hem alleen maar. net zoals je in een pikdonkere kamer zit en ergens om je heen iemand hoort praten maar je niet weet waar het weg komt..

soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-09-2009 19:30

Bij elke uittreding,vraag jij je gids om begeleiding,ga nooit zelf op onderzoek uit,ga je uittreden neem een gouden draad mee,onthou je eigen naam heel goed,zodat je altijd in je vertrouwde lichaam terug keert.
Warme groet Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

Bericht door soulsjourney » 20-09-2009 19:53

hoi

ik ga nooit zelf weg. ik wordt altijd opgehaald of meegenomen.
Ik keer volgens mij altijd goed terug alleen soms kom ik nogal raar terug.

dan lijkt het net alsof ik op de kop hang of achterstevoren of zo :D

ik heb ook al een keer gehad dat ik mee ging en ik ergens zweefde in foetushouden en soort van langzaam ronddraaide. (zoals de aarde om haar as). raar hoor.

soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 21-09-2009 18:54

Als je zelf dit alles niet leuk,ik vind begin er dan ook niet aan,wil je wel verder in je ontwikkeling raak er eigen mee,maak dat je in balans bent, dan zal je zeker goed in je lichaam terug keren.Ken je die man niet, voelt het niet goed aan ga dan ook niet mee.Neem een lievelings dier mee die je begeleid.Een dier zal altijd de weg naar huis terug vinden waar je ook bent.Ik zelf persoonlijk nodig daar de duif voor uit.Lange reizen,brengt de duif me altijd weer veilig thuis.Probeer dat eens,neem je lievelings dier mee,kijk wat het je brengt.Ik hoor dit graag van je.
warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”