Besef dat ik ben uitgetreden

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Besef dat ik ben uitgetreden

Bericht door louisamartin » 22-11-2009 22:21

Heb gisteren zo'n mooie ervaring gehad. Ik droomde dat ik me op allerlei plekken bevond, de mooiste plekjes op aarde. Ik vloog van de ene plek naar de andere. Op een gegeven moment was ik aan de top van een berg en keek ik naar beneden de zee in. Werd er een beetje bang van omdat ik best wel hoogtevrees heb. En toen dat gebeurde zag ik ineens mezelf liggen. Dat had ik nog niet zo eerder ervaren. Zag mezelf gewoon slapen. Vond dat best apart maar ook eng en toen kwam ik al snel weer boven mezelf en daalde langzaam naar beneden in mijn lichaam. Het voelde best fijn om zwevend naar beneden te komen totdat ik mijn lichaam weer voelde. Kon mijn lichaam niet direct bewegen maar was geheel verlamd nog. Ook het gevoel dat ik me wilde bewegen maar werd omlaag getrokken en het kon nog niet. Was al wel wakker aan het worden. Uiteindelijk was ik wakker en had een heel sereen gevoel over me heen. Wist en besefte dat ik was uitgetreden. Wilde dit graag met jullie delen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 22-11-2009 22:57

mooie ervaring louisa!
ik heb hetzelf nog nooit ervaren, maar fijn om te lezen dat het zo mooi kan zijn.

liefs

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 22-11-2009 23:02

Ja ik vond het ook heel mooi Frederike. Dit was niet de eerste keer dat ik het meemaakte. De vorige keer dat mijn eerste keer was klapte ik terug in mijn lichaam en dat was alles behalve aangenaam. Gelukkig ging het nu heel geleidelijk allemaal. En dit is dus mijn tweede keer waarin ik nu ook mezelf zag liggen. Dat was de eerste keer niet zo. De eerste keer dat ik het meemaakte was eerder dit jaar. Daarvoor nog nooit meegemaakt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 23-11-2009 11:00

Mooie droom Louisa waar je het nu eens kon 'zien' hoe we allemaal regelmatig uittredingen maken,alleen ons er niet altijd echt bewust van zijn tijdens en na de slaap.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-11-2009 11:34

Dit lijkt me een hele bijzondere ervaring zeg. Kan me nog herinneren dat je je eerste ervaring ook eens beschreven hebt Louisa, dat leek me ook wel prettig behalve het neerkomen dan.

Je zegt dat dat vaker gebeurd Hannie, maar is dat elke nacht dan of af en toe? En wat zal het zijn dat we dat zo nu en dan mogen ervaren en mogen zien?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 23-11-2009 12:19

Ja Wilma, ieder mens verlaat 's nachts in in de slaap zijn aardse lichaam.
Dat wat wij slapen noemen,is in feite een soort dubbelleven dat we doorgaans voor ons zelf verborgen houden.
Wij zijn in deze materiele wereld veel kwijt geraakt in feeling te hebben met het fijnstoffelijke. Zachtjes aan gaan steeds meer mensen zich daar weer voor open stellen nu. Voor wie zich er op een goede wijze voor open stelt,die zal ook steeds meer gaan voelen en ervaren het bewust ondergaan en onthouden er na, als we het graag willen dus en op een respectvolle manier.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-11-2009 12:38

Oke Hannie dat is mooi zeg, dat wist ik niet.
Je legt het duidelijk uit.
Thanx Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 23-11-2009 12:46

Ja is een vreemde gewaarwording hé Louisa zo'n uittreding!? groetsels Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 23-11-2009 16:37

Mooie ervaring Louisa!

Ben net 't boek van Jozef Rulof aan 't lezen, vorige week in m'n handen gedrukt gekregen van een lieve schat! (eindelijk :wink: )
Bijzonder boek hé, als ik d'r in lees dan gaat 't helemaal tintelen bij m'n hoofd, wat apart.
Maar 't beschrijft ook 't "fluwelen koort", snap nu beter waar jij 't een keer eerder al over had Garry, hihi :wink:
Dank je wel voor 't delen Louisa.

groetjes edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 23-11-2009 16:54

:o
da's mooi dat je het nu beseft
dan hoef je nu niet zo hard meer terug in je lichaam te klappen
vraag me af voelt het even niet raar dan als je weer terug in je lichaam komt? en weet je direkt waar je bent?
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”