Besef dat ik ben uitgetreden

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-11-2009 23:02

Echt mooi Hannie zoals je dat beschrijft en nu ook meer begrijpelijk.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Uittreding

Bericht door Klaudia » 21-12-2009 21:58

Of het een uittreding was....ik weet het niet,
maar een paar jaar terug toen mijn mannetje de kinderen naar school ging brengen, ben ik even gaan liggen,had slaap te kort en was erg moe.
Ik kroop in mijn bedje en was meteen vertrokken.
Ik kwam in mijn slaap bij een forum vriendin en was nog maar één keer bij haar geweest.(even gezellig een bakkie halen)
Ik kwam op haar slaapkamer terecht,waar ik nog nooit was geweest,
Ik vloog naar een deur die open ging....
Ik kwam de slaapkamer binnen en zag toen ik de deur achter me dicht deed een foto achter de deur hangen met een grote hond erop met een kindje.
Recht voor me,zag ik een ééns persoonsbed staan,met daar achter een deur.
Aan de rechterkant van mij zag ik een groot raam,met een stoel ervoor....
In die stoel zat een vrouw...liedjes te zingen...een jonge vrouw....
Om een lang verhaal kort te maken,heb ik contact met mijn forum vriendin gezocht en gevraagd of het klopte ,de dingen die ik zag...
De stoel voor het raam enz.....
Het klopte allemaal,de jonge vrouw die ik zag,was haar oma(jong gestorven),heb een foto mogen zien....en ik heb de zelfde vrouw op de foto mogen zien als toen ik sliep.
Ook de foto met de hond en het kindje hangt daar.
Het is een heel verhaal,maar er waren nog veel meer details die klopte.
Maar ik weet niet of het een uittreding was,want ik heb hier niet echt iets raars aan bemerkt,behalve dat ik met een klein schokje wakker werd,wat ik me toch niet echt als prettig ervoer.
Zou dit iets anders dan een uittreding kunnen zijn,ik lees vaak dat uittredingen niet fijn zijn.
Lieve groetjes Klaudia.
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 21-12-2009 22:33

Een uittreding kan soms niet prettig zijn, zeker als je plots wakker begint te worden. In het begin schijnen de ervaringen minder fijn te zijn dan als je al wat langer dit ervaart. Die schokjes heb ik soms ook of een enorme kriebeling alsof iemand je kietelt of zelfs zoemende geluiden van een trein of zo. Elke ervaring is net even weer anders. Mensen die veel ervaring hebben hierin vinden dit prettig maar maken ook nog weleens een keer minder prettige ervaringen mee. Heeft ook te maken of je in een gespannen periode zit of niet. Kan vele factoren hebben hoe je het ervaart. Angst maakt het er ook niet beter op. Wat jij hebt ervaren lijkt me een astrale reis die je hebt gemaakt. Ik heb ook weleens dromen gehad en wist precies waar alles was en later toen ik die plek bezocht die ik nog nooit eerder had gezien bleek helemaal zo te zijn zoals ik het zag in mijn droom. Apart is dat he?

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 21-12-2009 22:44

Dat is zeker aparte ervaring denk ik.
Weet niet of dit ook een uittreding is dan, maar voelde wel zo.
Ik werd geholpen door m'n moeder om weer in m'n lichaam te komen, ze legde me
weer in m'n lichaam toen ik half bijkwam uit m'n slaap. Armen had ze om me heen als dat je elkaar een knuffel geeft, onderlichaam
ging als eerste erin terug en hoofd als laatste.
Dat was 't enige dat ik meekreeg, erna een heerlijk fijn gevoel dat ik bij haar was geweest op bezoek.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 21-12-2009 22:57

Lijkt me wel een uittreding Edith. Ik had laatst ook dat mijn opa op mijn bed zat terwijl ik sliep en toen ik wakker werd voelde ik me nog verlamd maar hij wilde me omhelzen en ik kon dat zien en vond het op dat moment wel eng maar was het natuurlijk niet. Lijkt een beetje op jouw ervaring. Dan ben je bij hun en later andersom. Heel mooi toch.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 21-12-2009 23:02

Echt wel mooi Louisa!
't Besef is er nu en bij 't lezen van jouw en andere ervaringen vertrouw ik erop dat
't ook zo is. Da's heel mooi, bedankt he :D

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 21-12-2009 23:12

Graag gedaan Edith! En leuk dat je dit ook mag ervaren allemaal en leuk om dit te delen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

.

Bericht door Klaudia » 19-01-2010 22:11

Wat mooi om te lezen allemaal...
Ben ook heel benieuwd naar uittredingen....
Zelf ben ik ook wel eens ergens anders en word dan met een schok wakker,(niet echt prettig)
Maar ik kan dit niet als uittreding ervaren,want de volgende dag ben ik alles weer vergeten,....behalve de schok dan...
Ik lees verder mee ,ben heel benieuwd !!!!

Liefs Klaudia,


Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”