Iemand zat aan mijn bed

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Iemand zat aan mijn bed

Bericht door louisamartin » 27-11-2009 21:37

Wat was ik eigenlijk geschrokken. Was vanavond erg moe en ging even slapen in mijn slaapkamer op bed. Een uurtje later was ik even wakker maar wilde nog even verder slapen maar echt slapen deed ik al niet meer. In het begin voelde ik gelijk al wel een energie die me zachtjes streelde langs mijn linkerwang maar ik hield mijn ogen verder dicht. Aan het eind deed ik mijn ogen open omdat ik echt voelde dat er iemand op mijn bed zat. Toen ik mijn open ogen had zag ik een man met een bril zitten maar op de één of andere manier schrok ik ervan omdat het zo duidelijk was en ik wilde dat hij wegging. Maar hij wilde me juist omhelzen. Toen heb ik snel het licht aangedaan en zag hem wegflitsen. Het rare was dat ik er ook een geluid bij hoorde. Kan het niet goed omschrijven maar een soort rondtollende geluid van wawawawawaw. Pfff, dat was echt even raar hoor. Vooral het geluid dat hij wegging. Het voelde ook raar dat ik zijn energie zo goed voelde, een soort dichtheid maar ook weer niet. Tja er gebeuren vele dingen en daarom wilde ik het even met jullie delen. Meerdere die dit ervaren?

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 27-11-2009 22:07

jeetje ook weer bijzonder louisa!
hoe voelde de energie.... goed?
en weet je ook wie de meneer was?

liefs

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 27-11-2009 22:22

Dat was zeker bijzonder Frederike. Die energie voelde best goed, alleen was ik toch wel een beetje bang omdat het zo helder was. Ik denk dat het mijn opa was want die droeg ook een bril, alleen was hij nu jonger. Dus herkende het niet direct, vandaar mijn schrik. Nu ik het weet zal ik minder snel ervan schrikken :). Ik weet namelijk dat hij wel eens vaker langskomt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 28-11-2009 10:38

Ben zo een keer wakker geworden omdat er iets zwaars op mij lag...bleek het m'n hond (40 kilo) te zijn! Ze was me aan het knuffelen en haar staart sloeg een roffel op m'n benen. Uren daarna voelde ik nog haar vacht en roken mijn handen naar haar vacht. Anderhalf jaar daar voor was ze heel plotseling overleden. Kon haar niet helemaal scherp zien in het donker,maar horen en voelen heel duidelijk terwijl ze haar snoet in mijn hals legde zoals ze bij leven ook deed.

Maanden later was ik eten aan het koken,terwijl een paar kleinkinderen achter mij aan het spelen waren, zij zaten altijd op haar rug en konden alles maar bij haar doen. Opeens voelde ik iets en keek achter me en zag haar tot twee keer toe vlak bij de destijds hele kleine kinderen liggen.
Tijdens haar leven waakte ze ook steeds over hen.Dit was echt prachtig om mee te maken en zo geruststellend ook,ze is er ergens altijd.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 28-11-2009 18:05

Ik denk dat je je erg snel aan 't ontwikkelen bent nu, vooral je derde oog.
En steeds duidelijker energieën waarneemt.
Dat "ze" daar aan de andere kant ook rekening mee houden, langzaam meer en helderder zodat je eraan went.
Kan me voorstellen zeg dat je toch ff schrikt, maar heb vernomen dat zelfs ervaren medium nog wel es schrikken van zo'n duidelijke manifestatie.

Hannie, wat ontroerend van je trouwe viervoeter. Was 't je lievelingshond?
Heb dat ook eens gehad met m'n lievelings-kat, ook (toevalling) op bed, op de dekens ging liggen. Gelukkig was zij geen 40 kilo, hahaha :lol:

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 28-11-2009 18:36

We hebben meer lieve honden gehad Edith, maar deze had toch iets heel speciaals, ik kreeg haar.voor mijn verjaardag als pupje, maar we hebben elkaar tegelijk úitgezocht' kan je het wel noemen. Heel telephatisch was ze ook. Een echte grote hond die af en toe wel een mens leek bijna. :)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 28-11-2009 23:41

Dat is zeer herkenbaar.
Toen ik nog in Maastricht woonde, stond er wel vaker een vrouw aan mijn bed met heel mooi blond haar in wijd gewaad.
In het begin schrok ik me wild maar nu niet meer :)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 28-11-2009 23:52

Ah wat lief Hannie dat je hond zich zo herkenbaar maakt. Dank voor het delen. Soms heb je zo'n speciale band met iemand of met een dier. Heel bijzonder is dat.

Ja Edith, ik ben me ook aan het ontwikkelen en krijg ook al een stukje begeleiding hierin. Dit omdat ik al veel meemaak en toch er iets meer mee wil gaan doen. Heb zelfs een oefenboek voor paranormale gaven aangeschaft en sinds die oefeningen gebeuren er steeds meer dingen. Het is inderdaad wel schrikken als het zo duidelijk naar voren komt maar zal er zeker aan wennen hoor. Ben ook blij om jullie ervaringen hierin te horen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 29-11-2009 14:47

Wat leuk Hannie, ook die telepathische band.
Mooi als je daardoor ook met 't dier contact kan hebben, zelfs na de dood.

Wat goed dat je begeleid wordt hierin Louisa. Als je zoveel meemaakt op dat gebied, dan is 't vast fijn dit te kunnen ventileren. Ook hier op 't forum, en leuk dit te lezen.

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 29-11-2009 22:00

Ja dat is ook fijn Edith. Anders zou ik mezelf niet meer snappen haha en de mensen om me heen ook niet. Heb nu eenmaal niet veel mensen in mijn omgeving die hier mee bezig zijn, laat staan het te begrijpen. Gelukkig kan ik met jullie mijn ervaring delen en jullie ervaringen lezen. En die begeleiding is ook erg fijn.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”