Iemand zat aan mijn bed

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-11-2009 22:36

Dat is ook heel mooi Garry. Ja soms is het moeilijk het verhaal te kunnen horen en begriijpen. Soms komt het spontaan door. Het denken maakt het altijd weer moeilijk om goed te kunnen onderscheiden of het klopt. Je moet inderdaad niet te moe zijn om het door te krijgen. Nou wie weet komt het nog wel Garry.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 30-08-2011 18:37

Wat speciaal is dit he? Heb je het onderhand wel weer eens vaker meegemaakt?


louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-08-2011 22:25

Och ik maak zoveel mee haha. Maar ja ik had laatst zelfs dat er iemand naast me in bed lag. Ik dacht dat het Bert maar toen ik me omdraaide keek ik recht in zijn ogen en hij schrok en verdween. Een blonde man. Weet niet wie dit is trouwens maar schrok heel erg haha.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-08-2011 22:26

Hihi stuur maar hier naar toe ...................... :oops:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-08-2011 22:28

Haha Wilma, hij was wel knap maar ja wat moet je met een geest he?
Misschien een gids van mij of iemand uit een vorig leven? Ben best benieuwd eigenlijk. Heb hem niet meer weer gezien.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-08-2011 22:30

Jadas waar wat moet ik met een geest, maar ja de wens van de gedachte misschien. Want zijn dromen echt bedrog?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-08-2011 22:41

Ze zeggen dat als je droomt, je je bevindt in de realiteit van de 4de dimensie :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 31-08-2011 00:14

wat ik mooi vind aan je droom is dat het er erg op een uittreding lijkt, waar jezelf nog niet helemaal aan toe was, vandaar die zonnebril en het wegschieten.( wie schrok er eerst en wie was er nu echt nieuwschierig)
Het komt soms voor dat men aan gz even probeert aan te geven van hallo wij zijn er ook. Het geeft aan dat je in een erg mooi groeiproces zit enne volgende keer gewoon laten gebeuren en niet meer schrikken want als jij schrikt dan schrikt de voorbijganger ook en zo ontstaan er ongelukjes:)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 31-08-2011 00:20

Dank je Yvo. Ik zal zeker niet meer zo bang reageren. Die droom is al een tijd geleden trouwens maar de jonge man in mijn bed was een paar maand terug. Ik moet inderdaad de angst ervoor wegnemen. Dan zal ik ook meer gaan zien en doorkrijgen. Ben er ook mee bezig trouwens. Wil het graag nog verder ontwikkelen. Zie ook al veel energie in mijn huis bijvoorbeeld en kleuren. Is erg mooi. Ook buiten zie ik energiepuntjes die heel snel bewegen. Toch mooi hoe het allemaal in mekaar zit. Ja ik weet dat ze af en toe laten weten dat ze er zijn. En ongelukjes moeten we niet hebben haha :lol:
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”