Nieuwe Ervaring

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 14-01-2010 20:48

Haha Hannie zo bedoelde ik het ook niet. Zei het verkeerd. Wist dat je het doorkreeg. Verkeerde woorden hier neergezet maar begreep wat je bedoelde.

En Karin moest even nadenken wat je bedoelde met het vogeltje. Op dit moment heb ik steeds een kraai in mijn tuin die de aandacht trekt. Moet ik me dan voorstellen dat ik een kraai ben of een vogel nemen die ik erg mooi vind? Kende dit nog niet. Heb alleen nog maar de ervaring van uittreden en ook lucide dromen maar niet naar andere dimensies reizen. Benieuwd naar je antwoord.

Warme groet,
Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 14-01-2010 21:33

Lieverd de kraai is de enigste vogel die de drie dimensie's bezoekt hij haalt en brengt wat jij nodig hebt,verdiep je zelf in hem het zal voor nu in je ontwikkeling jou krachtdier zijn die jou hierin verder kan helpen.De geheime magie der scheppping roept naar jou.Hij bezit een vermogen om dieren,vogels,zelfs mensen te slim af te zijn en een heerlijk levendje te leiden.Kijk naar zijn kleur wat zegt het jou,ze hebben ook een complexte taal ze krassen namelijk,probeer dat is na te doen kijk wat het jou brengt.Voor overleving eten zij bijna alles,Hun nest wordt hoog gebouwt om alles te overzien en is zeer schoon,zelfs de jongen bevuilen zich niet.Ook is de kraai het weermanneke,door hun manier van vliegen kan hij het weer voorspellen.Ook is hij een symbool van eenzaamheid.Overal waar kraaien zijn is magie,hij herinnerd erons aan om uit te kijken naar de kansen om te scheppen en de toverkracht van het leven te manifesteren.Zwart is de keur van de schepping.Hij is de vogel die op de uitkijkpost staat,hij zal diegene altijd veraden die hij als bedreigend ziet.De dodelijke vijand van de kraai is de uil.En een kraai geeft een onderlinge goede comminucatie dit zorgt voor een eendrachtige samenwerking.Ben jij bang geweest als jij een uittreding had voor aanvallen van een ander?Dat jij je lichaam niet meer terug zou vinden?Is dit zo,zet dan de kraai op de uitkijkpost,leer dat krassen dat jij hem verstaat ,hij zal jou doorgeven als er onraad in het spel is zodat jij met een gerust hart naar jou lichaam terug keert.Als hierin jou rust is zal je steeds verder gaan vliegen,ik heb ook echt het gevoel dat jij staat te springen om nog meer te ondekken,doe dat heb ik ook gedaan.Sterren,planeten het is hemels breed.Nee niet doen of jij de kraai bent,daar neem jij je totemdier voor als je hierin bekent bent.De kraai dient zich aan om jou te helpen als krachtdier.

Warme groet,
Karin
Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-01-2010 13:15

louisamartin schreef:Haha Hannie zo bedoelde ik het ook niet. Zei het verkeerd. Wist dat je het doorkreeg. Verkeerde woorden hier neergezet maar begreep wat je bedoelde.
Dat kan gebeuren he, een Freudiaanse verspreking lijkt het op :wink:
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-01-2010 20:30

Dank je wel Karin voor je reactie. Hier kan ik wel wat mee en ga er zeker mee aan de slag. Me verdiepen hierin. Of ik bang ben voor aanvallen? Misschien wel maar inderdaad ook bang dat ik mijn lichaam niet terugvindt of dat het koord kan verbreken of zo. Ja gek he? Ik geniet wel van mijn ervaringen hoor maar het is misschien menselijk om toch wat angsten te hebben voor het onbekende. Ben wat dat betreft altijd al een controlefreak geweest en kon me altijd moeilijk helemaal laten gaan. Nu gaat het allemaal wel wat makkelijker en met jouw tips Karin moet het wel lukken. Ik laat het gewoon lekker op me afkomen.

Haha Hannie inderdaad een Freudiaanse verspreking :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-01-2010 14:45

Lieverd het is zeker menselijk om angsten te hebben,ook een uitdaging om jou angsten de baas te zijn.Ik geef hier een kraai als uitkijkpost zo kan jij dat ook doen met een engel die jou aanspreekt,ik geloof dat jij meer met engelen hebt ,je weet ieder zijn eigen ding,jaag je hart achterna waar jij je het best bij voelt.En vlieg.... :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-01-2010 22:28

Dank je wel lieverd voor je antwoord nogmaals. Ik kan er echt wat mee. Ik ben inderdaad meer bezig met de engelen maar ben ook gek op vogels. Je weet het wel van de kippengeur :wink: . Ik ga kijken wat het beste bij me past. En laat mijn angsten los hierin. Ben wel benieuwd en laat het gewoon op me afkomen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 25-01-2010 21:12

Nou afgelopen vrijdag was het weer eens zover. Had nogal een druk weekend voor de boeg en vrijdag zelf ook gewerkt. Blijkbaar door moeheid wilde ik even een tukje gaan doen in de avond. Toen viel ik al gauw in slaap. Toen werd ik op een gegeven moment geduwd en getrokken leek het wel. Ik kon me nog helemaal niet bewegen maar het was net alsof ik wakker moest worden. Nu heb ik even gekeken op internet wat dat kon inhouden en ik heb gelezen dat ook dit weer een uittreding was. Ook hoorde ik dat gesuis weer toen ik langzaam weer terug kwam en daarna was ik al snel wakker maar nog meer moe helaas. Wilde dit even met jullie delen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 25-01-2010 21:34

Lieverd laat je omringen door het licht,dat je niet getrokken of geduwd wordt en van je rust kan genieten als jij daar zin in hebt.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 25-01-2010 21:36

Dank je wel Karin. Ben ik ook wel aan toe hoor. Vandaag even lekker rustig aan gedaan.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”