Nieuwe Ervaring

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Nieuwe Ervaring

Bericht door louisamartin » 12-01-2010 23:14

Twee dagen terug ging ik even liggen op de bank omdat ik een beetje moe was. Al snel wilde ik slapen en normaal gesproken heb ik hier mijn ervaringen neergezet over hoe ik mezelf zag of hoe ik weer terugkwam in mijn lichaam. Nu kreeg ik deze ervaring waarin ik besefte dat ik uit mijn lichaam ging. Dat voelde heel apart maar ook heel fijn en vertrouwd. Ik voelde me langzaam loskomen en opstijgen. Het gevoel dat ik kon vliegen of zweven. Dit had ik nog niet eerder ervaren. Daarna was het besef al gauw weg en sliep ik. Wat me opvalt is dat ik steeds meer hierin ervaar en meemaak. Wilde dit graag met jullie delen en ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die het besef van uittreden hebben ervaren.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-01-2010 09:10

Zo fijn dat je dit wilt delen Louisa. Je kan het ook zo mooi beschrijven, ik voel het bijna zelf.
Helaas, of is het niet een gemis, heb ik deze ervaringen nooit gehad.
Boeiend om hier over te lezen.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 13-01-2010 14:00

Zit dit met toch beetje verbazing te lezen Louisa.Anderzijds ook weer niet,is al zo vaak op allerlei gebied gebeurd. Het is nml. zo dat weken geleden, toen je de andere ervaring vertelde,ik na de reacties gelezen te hebben duidelijk 'hoorde':
"nu stilte,over 6 weken komt ze met de volgende" Verder geen aandacht aan besteed.Of het nu zes weken is weet ik niet precies, maar kreeg het wel een beetje warm toen ik het nu zag staan ook!

En Wilma, jij hebt deze ervaringen ook,niet ieder is zich er echter bewust van.Ieder doet het op zijn manier, dit kan over een tijd weer heel anders en ook waarneembaar zijn dan voor jou.Ieder kiest zijn eigen pad en ontvangt de dingen innerlijk op een andere eigen manier.
We moeten het ook niet vergelijken met anderen,zodat het gaat lijken of de een z'n beelden/waarnemingen etc.minder zijn dan bij de ander.
Jij voelt veel op een fijne manier aan, en bent altijd met en voor anderen druk bezig,daarnaast op het innerlijke en spirituele vlak als een speer aan het ontwikkelen enz.
Zou misschien wat druk en veel worden he alles tegelijk nu gaan meemaken.Zie het ook niet als een gemis,wel leuk om mee te maken.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 13-01-2010 16:41

Steeds een stukje meer bewustwording lijkt 't.
Ik voelde me langzaam loskomen en opstijgen. Het gevoel dat ik kon vliegen of zweven.
lijkt wel op lucide dromen (qua gevoel), dat je kan vliegen en tegelijk bewust bent dat je droomt, en kan opstijgen/landen en overal heen vliegen als een adelaar. heerlijk gevoel lijkt me :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-01-2010 19:32

Wat grappig Hannie dat je dat doorkreeg over die 6 weken. Is wel al een aantal weken terug.

En Wilma, jij voelt al heel veel aan. Dat ben ik met Hannie eens. Niet alles moet tegelijk komen. Weet zeker dat je het ooit eens meemaakt. Misschien in een periode wanneer je wat meer rust hebt of zo. Je bent een druk bijtje momenteel. Geniet fijn van de dingen die je al doet. Dat is al heel wat waard met je praktijk en mensen een fijne voetmassage te geven. Ieder heeft zo zijn eigen ding. En je ontwikkeling gaat als een speer inderdaad. Geniet daar al van hoor.

En Edith, lucide dromen heb ik al heel lang. Alleen het besef van uittreden niet. Dat is nu een jaartje. Lijkt er wel wat op inderdaad.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 13-01-2010 22:40

Ja,is best beetje gek hoor Louisa, heb er nooit meer aan gedacht ook,dus toen ik dit las schoot het weer door me heen van verhip! dat was het dus.Zei wel hier thuis,na nieuwjaar heeft ze de volgende...
Of drukke dec.weken hier iets mee van doen hebben in die zin dat men dan minder uittredingen maakt weet ik niet,zou kunnen natuurlijk.
Maar kwam wel even binnen kan ik je zeggen, werd er warm van in mijn hoofd, huh! Wist even niet hoe ik het had moet ik zeggen.

Los hier van,het is zeker een heerlijk 'zacht'gevoel ook de beleving zo mee te maken.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-01-2010 22:46

Ja apart Hannie dat je dit al had bedacht. Kan me voorstellen dat het je even overviel ook omdat je het vergeten was. Misschien door de drukte in de decembermaand had ik het niet. Zal zo even kijken wanneer ik mijn laatste uittreding hier had geplaatst. Was zeker een fijne beleving en ook mooi om het te ervaren.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-01-2010 22:51

O ja wat ik nog vergeten ben te vertellen is dat ik weer zo'n zoemachtig geluid hoorde toen ik ging opstijgen. Daarna was ik snel in slaap. Dat had ik ook als ik weer terugkwam in mijn lichaam, dat rare zoem of treingeluid lijkt het wel. Volgens mij had ik dat ergens geplaatst bij die ervaring met mijn opa en dat gebeurde op 27 november. Die zweefervaring was op 22 november.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-01-2010 23:03

Lief hoe jullie reageren Hannie en Louisa.
Ik weet niet of ik dit wel meemaak. in elk geval niet bewust, maar het lijkt me een hele ervaring, daarom dacht ik het ook wel eens mee te willen maken.
Jullie hebben gelijk ik maar al een snelle ontwikkeling mee en heb een druk leventje, maar oh zo leuk allemaal.

Fijn dit te kunnen lezen hier, ga er vooral mee door.

Thanx Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 13-01-2010 23:07

Sorry?
Heb dit niet bedacht hoor Louisa!! Hoe kom je er bij, ik hoorde het gewoon zeggen, verder niet meer bij stil gestaan tot jij dit hier neer zette nu.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”