White Eagle

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

White Eagle

Bericht door karin » 14-01-2010 22:04

Waar zal ik beginnen,ik doe een poging.Liggend op bed na een drukke dag in meditatie zweefend over de mooie landschappen,prachtige bergen op de achtergrond valt mijn buizerds oog op een klein huisje.Ik vlieg er naar toe ik wordt uitgenodigt door een scherp helder licht.Ik loop naar binnen zie een schommelstoel in het midden staan waar ik in plaats neem.Daar val ik weer in slaap, in mijn slaap ontmoet ik een man met spierwit langhangend haar,ook hij zit in een schommelstoel met een pijp in zijn hand en rookt eraan en groet mijn,het ruikt zo heerlijk dat ik van de rook in een roes raak,er wordt mijn door die man een verhaal vertelt terwijl ik naar mijn zelf kijk daar in meditatie in mijn bed.Ik kijkend naar mijn zelf met een verhaal die mijn vertelt wordt door een man zijn naam is white eagle.Zo vredig zo mooi,met een knuffel stuurt hij me terug naar mijn lichaam daar in bed.Ik uit meditatie en was helemaal niet meer moe ,het was al midden nacht daar was ik dan klaar wakker,het enigste wat ik mee genomen heb is de geur van een rokenden pijp en een prachtig verhaal.Heerlijk.

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 15-01-2010 12:39

bijzonder karin!
mijn zwager heeft weleens een boek over hem gelezen geloof ik,
hij voelde zich ook erg verbonden met hem.
mooi!

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 15-01-2010 14:10

wat een ervaring, mooi Karin.
witte broederschap?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-01-2010 17:17

Fredrike,
Is er van hem een boek?Weet jij de titel hiervan is onbekend voor mijn.

Dankje Edith haha hoe kom jij aan witte broederschap er gaat een wereld voor mijn open geloof ik.
Warme groet,
karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 15-01-2010 17:37

Hihi, er zijn vele boekjes van White Eagle.
Als ik 't nog goed weet....hij heeft geleefd op aarde, en is verbonden met zogezegd "'t witte broederschap."
Dit is een collectief van Meesters, die sterk verbonden zijn met ons/de aarde, en ons op weg helpen naar ons eigen Meesterschap.
Zij hebben hun aardse cyclus lang geleden afgerond, en zijn verbonden aan dit collectief om ons te helpen hiermee.
Andere Meesters (opgevaren Meesters noemt men ze ook wel) zijn bijv. Jezus, Maria, Budha, Lady Nada, Quan Jin, Saint Germain etc.

Weet niet of jouw ontmoeting met White Eagle dezelfde is, maar omdat Frederike erover begon, kwam dit in mij op.

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 15-01-2010 17:44

huh ff gezocht naar site's omdat nu net iemand mij gister een gedicht gestuurt heb ken de persoon niet echt was n spontane aktie van hem
genaamd pieter van de witte broederschap
grappig dat jullie het erover hebben (toeval haha)
apart hoor

http://www.omraam.nl/
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-01-2010 17:52

Dank je Edith voor het beantwoorden van mijn vraag.

HAHA berdien is dit toeval of wat?
hihihi
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 16-01-2010 12:08

hi karin
misschien heb je zelf al wat gevonden, maar ik zal evengoed nog even vragen welk boek hij gelezen heeft.
liefs frederike

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-01-2010 14:33

Nee ik ga niet zoeken,het komt naar mijn,dank je frederike dat jij dat wil vragen. :lol:
Warme groet,
Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 18-01-2010 22:13

Uitspraken van,Omraam Mikhaël Aïvanhov wil ik met jullie delen.

"Zichzelf kennen betekent niet je eigen karakter kennen, met al zijn fouten en gebreken, noch de beperkingen van de menselijke natuur. Als dat alles was, zouden zelfs kinderen in staat zijn om zichzelf te kennen.

Wat is in deze uitdrukking "Ken U zelf" het 'zelf'? Onze ledematen? Onze hersenen? Onze gedachten en gevoelens? Nee, het is geen van al deze dingen. Het Zelf dat we moeten leren kennen, is een deel van God, een vonk, een onsterfelijke geest, iets dat niet te beschrijven is, maar dat toch werkelijkheid is en bestaat op een veel hoger niveau. Om dit Zelf te vinden en ermee een te worden, moeten mensen trachten grotere hoogten te bereiken. Ze zullen zichzelf pas echt kennen, wanneer zij dat onverwoestbare, alwetende, almachtige wezen kennen, het hogere Zelf, dat een klein deeltje van God is."
In Respect,Licht en Liefde voor deze tekst,een buiging voor Omraam Mikhaël Aïvanhov zijn wijzen woorden.Ik dank White eagle voor zijn verhaal,na het lezen van één van deze teksten ~~HET HOGERE ZELF~~
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”