de Pleiaden

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-09-2010 09:24

Die heb ik ook Marianne, zitten verdeeld in 2 vakjes, al heel wat jaren gebruikt met inderdaad mooie tekst er op.
Maar deze nieuwe vind ik nog veel mooier om te gebruiken, lijken ook niet zo op de andere kaarten en teksten van Doreen V.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 09-09-2010 10:27

Ja ik heb ze ook een tijdje gebruikt.Er is trouwens nog zo,n zakje kleine kaarten met spreuken erop die heten" met aartsengelen en meesters spreken en edelstenen en kristallen voor de 21ste eeuw "van Tonnie Eijkenboorn.
Deze Michael kaarten van Doreen V vind ik zelf ook heel erg mooi.Ze spraken mij gelijk heel erg aan.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-09-2010 14:52

Ja dat denk ik ook ,die jij bedoeld Edith zijn waarschijnlijk de a e michael kaarten op vleugelen van licht van Ronna Herman, die zijn niet zo groot als die van Doreen en blauw aan de achterkant en hebben een spreuk aan de voorkant en zitten in een linnen tasje uitgeven door OSIRIS Apeldoorn.
:idea: Dat zijn ze!
zitten verdeeld in 2 vakjes
Dat had ik precies erbij willen zeggen Hannie :wink:
Maar dat zijn ze inderdaad :!:

Zal eens op bol kijken naar "jullie" kaarten..
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”