de Pleiaden

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 25-08-2010 12:07

hannie schreef: Of het nu allemaal ook echt waar is weet ik ook niet natuurlijk, maar blijft leuk om over te lezen/denken.
Hiermee bedoelde ik alleen wat er allemaal over de Pleiaden geschreven is, soms wat onduidelijk nog wat nu tot de legendes hier over hoort, en wat echt waar is.(dus geen twijfel over de droom of het boek over de Reconnectie!) Vond het er niet zo duidelijk neer gezet, vandaar toch nog maar even een aanvulling.
Had het er met anderen over, waardoor ik nu opeens aan dit terug moest denken.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 25-08-2010 14:42

Wat leuk Hannie.
Blijft interessante materie he :wink:
Mooi dat je m'n "droom" ook beter snapt.
Tja, droom, ik zie 't als een soort "aanraking" van de energie van de Pleïaden.
Ik heb ook geen twijfel over de Reconnectie en 't verband met de Pleïaden.
Maar precies snappen hoe 't zit ook weer niet, hihi :lol:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 26-08-2010 15:22

Ik denk dat 'k het snap, al is het meer in voelen dat dit kan, dan verklaarbaar? Het 'AL' is ook niet in die zin helemaal te bewijzen of te verklaren. Hoeft ook niet denk ik. Toch zijn de voorbeelden van mensen die bij Eric Pearl kwamen veelzeggend lijkt me. Ben desondanks ergens nog afwachtend hier in toch wel. Nieuwigheid misschien..

Het voelt ongeveer zo aan als vroeger toen ik nog heel jong was, en zeker 'wist' dat zoals de kerken deden en de bijbel en God etc werden verklaard niet kon, het was anders maar hoe en wat precies...wist ik niet uit te leggen.

Maar bij deze boeken had ik al vrij vlug een gevoel van ja, zo zou het best eens kunnen zijn. 'k Ga het nog eens steeds in stukjes weer lezen, ben benieuwd wat er eventueel verder nog over geschreven wordt, of al is intussen?
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 27-08-2010 17:40

Het voelt ongeveer zo aan als vroeger toen ik nog heel jong was, en zeker 'wist' dat zoals de kerken deden en de bijbel en God etc werden verklaard niet kon, het was anders maar hoe en wat precies...wist ik niet uit te leggen.
Ja zoiets voel ik d'r ook bij Hannie.
Hopelijk komen er nog interessante boeken bij hierover. Laten we elkaar op de hoogte houden :wink:
En dat met die edelsteen was ook wel apart/interessant. Zo'n groene, hoe heet 't ook alweer, meteoriet..

Bevalt de cyaniet je trouwens ook, of ben ik te vlug met vragen?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 27-08-2010 20:08

Hoi Vis, ja leuk/interessant is dit alles he,
Je zat in de goede richting, die groene steen was een moldaviet, geen aardkristal,maar afkomstig van een meteoriet die ongeveer 15 miljoen jaar geleden in oost Europa is neer gestort. Het is inderdaad frapant dat het channelen begon toen hij de steen in zijn zak stoopte. Zonder dat hij er van overtuigt was dat zoals het verhaal gaat, je via die steen interdimensionale communicatie tot stand kunt brengen,zo als met engelen,entiteiten en wezens van andere demensies.

Maar ook het verhaal over de DNA-stringen was bijzonder vond ik. Of er dan ook pleiadiéers onder ons zijn...? :o Dat hoop ik nog duidelijker te kunnen vinden de komende tijd. Zoals zoveel zal ook dit me niet echt verbazen als het klopt hoor, we zijn maar nietig in ons weten.

Vond het ook prachtig hoe hij vertelde over wat gedachten doen in genezing tegen houden, omdat ze in een proces zaten wat schade/verzekerings geld oa op kon leveren! :shock:

Wat de cyaniet betreft, heb net weer deze afgelopen dagen een paar dromen gehad die duidelijk met elkaar te maken hadden. Ook grotendeels kunnen vast houden, of het daardoor komt....weet ik nog niet eerlijk gezegt. Wil nog wat meer tijd voor ik dat 'zo maar' daar aan toe schrijf zie je. :)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 28-08-2010 00:27

Ik denk wel dat er mensen op aarde zijn, die in vorige levens op andere planeten geleefd hebben,,,wellicht ook op de Pleïaden.
Of bedoelde je dat niet? Dat er NU Pleiadiërs leven op aarde...?

Is ook zo, een moldaviet :idea:
Je hebt gelijk hoor, eerst ff meer ervaren met de cyaniet. Wel mooi van je dromen nu :)
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 28-08-2010 00:52

visje schreef:Ik denk wel dat er mensen op aarde zijn, die in vorige levens op andere planeten geleefd hebben,,,wellicht ook op de Pleïaden.
Of bedoelde je dat niet? Dat er NU Pleiadiërs leven op aarde...?
Dat denk ik ook, zonder meer! :D Ga er later verder op in hoor, komt nu even tegelijk met andere dingen binnen. Exuus Edith, moet het even verdelen nu. :wink:
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 30-08-2010 22:05

Wat ik bedoelde met, ik denk dat ik het snap, is hoe hij het uitlegt over het zonder voorbehoud en vol vetrouwen dit werk te doen om mensen te genezen. En dat zolang je nog niet werkelijk alles los kunt laten en er nog twijfel, angst, onzekerheid enz.binnen in je zitten, dit beslist niet zal lukken.

Hoe het werkt met het over en weer gaan van de energieéen precies, dát is voor mij ook niet exact duidelijk. Misschien kunnen we dat ook nog niet begrijpen? Moeten we ons daar maar eens gewoon aan overgeven denk ik.
Hoop daar nog meer eens over te vinden, denk ook wel dat er pleiadiers al onder ons zijn, toch ook nog afwachtend verder vandaar een vraagteken er nog bij.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 02-09-2010 14:41

Mooi hoe hij dat uitlegd, gedachten en energie/genezing.
Ik denk dat ik 't boek nog maar eens ga lezen, is al wat weggezakt.
Soms lees (zie) je de 2e keer weer meer/andere dingen, die misschien de 1e keer niet zo opvielen :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 02-09-2010 15:57

Dat is ook zo, het is dan of je het beter gaat voelen en dan dus ook begrijpen.
En omdat velen ook al in een hogere trilling zitten, of komen straks, kan er meer en meer op grote schaal mee gewerkt worden.
Vandaar denk ik dat Reiki oa een voorloper was, om iedereen op weg te helpen en straks misschien achterhaald is?
Ik blijf het ook herlezen tot het helemaal 'eigen' voelt, samen met een boek over de pleiaden.
Ik vond het ook leuk dat hij zei dat we hulpmiddelen als kaarsen, luchtjes, stenen etc. niet nodig hadden. Nu gebruik ik het zelf wel en blijf het ook nog wel doen, maar zei ooit wel toen ik zelf iets behoorlijk moest veranderen, dat ik dat dan ook écht helemaal zelf moest doen en niet door hulpmiddelen als bijv. kaarsen, kaarten of een steentje in mijn zak.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”