de Pleiaden

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 06-09-2010 21:41

Ik heb ook steeds vaker dromen over andere wezens Carla, misschien wel de Pleiaden of iets anders. Heb ook mijn droom bij mystieke dromen geplaatst. Ben ook steeds meer geïnteresseerd hierin. Die boek wil ik weleens lezen. Misschien een herkenning voor me.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 06-09-2010 21:55

Leuk wat je allemaal vertelde hier over Carla, ben wel benieuwd naar dat boek hoor, welke jij dus over de pleiaden hebt?
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 06-09-2010 22:46

Hoi hoi lieve dames,


Het boek dat ik heb, heet onze levende bibliotheek: Aarde
Lessen van de Pleiaden
geschreven door Barbara Marciniak.
Ik tik hieronder een stukje over van het achterkaft.


awaken dear friends, within this dream and realize that it is your duty and responsibility as a human being to imagine and visualize a safe world. It will be as you decree, and your own experience will thus reflect it.

De Pleiadiërs zijn terug met een nieuw, krachtig en controversieel beeld van ons hoogste doel op Aarde.
Onze levende bibliotheek: Aarde is hun handleiding voor een geïnspireerd leven.
Zij vragen ons de menselijke waarde terug te brengen en te herstellen, om de energie van de Godin en de kracht van het bloed weer te zien als onverbrekelijk verbonden met ons DNA en ons erfgoed.

Ik zie dat ik er ingeschreven heb dat ik het in 2002 gekocht heb.
Ik zal het nog eens doorlezen en dan stuur ik het jou te leen Louisa

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 07-09-2010 00:28

Ow daar ben ik heel blij mee Carla. Doe rustig aan hoor. Ben zelf ook nog veel aan het lezen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 07-09-2010 00:36

Hmmm ik zat zo te denken bij mezelf, dat wij met zijn allen hier toch een aardig aantal boeken hebben.
Er zijn vast meer mensen die niet zo rijkelijk bij kas zitten. Zou het geen idee zijn om elkaar boeken te lenen?
Ik gooi maar een balletje op hoor.
Vanuit mijn ( ahum) rijke periode, heb ik nog aardig wat liggen. Veel van Roelof ook.
Dit is even off topic, ik verplaats het later wel als er animo voor is.
Portokosten is een stuk voordeliger als een boek van 35 euro kopen denk ik.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-09-2010 09:01

Ik heb het boek Brengers van de Dageraad van Barbara Marciniak, lessen van de pleiaden.
Maar ook eentje van Barbara Hand Clow, het Pleiadisch Plan.
Ook echt goed om er bij te lezen en lijkt op een herkenning, net als die van Jozef Rulof.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-09-2010 12:56

hannie schreef: Wat de cyaniet betreft, heb net weer deze afgelopen dagen een paar dromen gehad die duidelijk met elkaar te maken hadden. Ook grotendeels kunnen vast houden, of het daardoor komt....weet ik nog niet eerlijk gezegt. Wil nog wat meer tijd voor ik dat 'zo maar' daar aan toe schrijf zie je. :)
Hoi Edith,
Kan je nu wel zeggen dat ik achter elkaar droom en het ook vast houd. Het is nog kort natuurlijk sinds ik de steen er bij heb, blijf nog voorzichtig maar het is opvallend genoeg om nu al te vertellen. :o en :D
Zijn ook vervolg dromen, en het wonderlijke is dat het nu op dit moment allemaal uitkomt ook nog! Ook van lang geleden bijv paar keer dromen over iemand en nu weer, die gisteren kontakt op nam en deze week komt, terwijl ik diegene al een paar jaar niet gezien heb...Ik blijf me toch steeds weer verbazen nog als zoiets gebeurd hoor.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-09-2010 01:20

:o Wat bijzonder he, dat deze steen hierbij kan ondersteunen Hannie :D
Leuk je reactie te lezen! En ineens ook meer voorspellende dromen...
Had je nou een geslepen cyaniet, of een ruwe? Hij werkt in elk geval duidelijk goed voor je, zo te zien.

Ook erg leuk jouw ervaringen te lezen Carla, en boekentips omtrent dit onderwerp :idea:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-09-2010 01:29

Hannie schreef:
Ik vond het ook leuk dat hij zei dat we hulpmiddelen als kaarsen, luchtjes, stenen etc. niet nodig hadden. Nu gebruik ik het zelf wel en blijf het ook nog wel doen, maar zei ooit wel toen ik zelf iets behoorlijk moest veranderen, dat ik dat dan ook écht helemaal zelf moest doen en niet door hulpmiddelen als bijv. kaarsen, kaarten of een steentje in mijn zak.
Dat herinner ik me ook nog van 't boek "the Reconnection"
Maar ik vind rituelen met kaarsen e.d. toch ook wel erg leuk. En edelstenen zijn er ook weer om ons te kunnen ondersteunen eventueel. 't Is wat anders als je je hele
geluk eraan ophangt natuurlijk. Maar zo'n steentje bijvoorbeeld kan misschien jezelf ook bekrachtigen, je gedachten versterken bijvoorbeeld.
Shamanen bijvoorbeeld gebruiken ook allerlei rituele voorwerpen toch..
Bijv. de munay-ki, krijg je een pi-stone. Dit is een "portaal" naar andere werelden, maar tegelijkertijd is 't ook gewoon een steen. Zo zien shamanen 't ook wel weer. :wink:
Snap je me nog, haha. Leg 't misschien wat omslachtig uit.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 08-09-2010 18:17

Het is een mooie ruwe cyaniet Edith, stenen kunnen zeker helpen, maar ik denk aan de andere kant ook zo, al zou het maar het idee zijn dat het oa helpt dromen vast te houden omdat je je er dan ook op instelt, vind ik het al oke. :D

Heb het begrepen wat je bedoelde,hij schreef in de Reconnection daarom ook, dat als ieder op die wijze anderen kan helpen 'genezen' en zichzelf, daar hebben we dan dit soort hulpmiddelen niet meer bij nodig. Ik was het er meteen mee eens, omdat ik bij mezelf al iets had van dit moet je zonder ook kunnen doen.
Het is inderdaad niet best he als je er zo afhankelijk van bent, dat je zonder vast ritueel of steen je dag niet meer goed door zou kunnen komen. :(
Toch vind ik het zelf ook erg fijn om bijv. de dag op een bepaalde manier te beginnen en afsluiten hoor.
Maar ook tussendoor als er iets onduidelijk, moeilijk is, maar ook wel leuke dingen, even een engelenkaart als steuntje er bij voelt dan heel goed.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”