de Pleiaden

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-09-2010 19:16

Het is een mooie ruwe cyaniet Edith, stenen kunnen zeker helpen, maar ik denk aan de andere kant ook zo, al zou het maar het idee zijn dat het oa helpt dromen vast te houden omdat je je er dan ook op instelt, vind ik het al oke.
Al helpt die ruwe cyaniet je alleen maar doordat je je erop instelt dat je je dromen vast kunt houden.
Als zo'n steentje of ritueel je in een bepaalde positieve gemoedstoestand brengt, dan is 't een heel mooi hulpmiddel, denk ik.
Zo'n kaartje trekken, ook leuk. Zou bijna "saai" worden vind ik :lol: hihi, zonder dit want is zo leuk.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 08-09-2010 19:37

JA Edith, ik heb nu de Aartsengel Michaël Kaarten nét een weekje :D Is ook mijn 'eigen' beschermengel weet ik al jaren. En net nu hele mooie en o zo toepasselijke antwoorden gekregen! :o
Kwam ze heel onverwacht 'toevallig' tegen ook nog. Ben er ook heel blij mee. Liggen bij m'n bed kan ze zo 's morgens en 's avonds pakken, ook overdag natuurlijk.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-09-2010 19:43

Die kaarten zijn mooi he! Prachtige boodschappen erop.
Wat mooi dat "hij" je beschermengel is.
Heb de kaarten vorig jaar gezocht, maar zag ze niet in de winkel, noch op 't internet... :?
Jij kwam ze "toevallig" tegen? :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 08-09-2010 19:53

Ja ik kwam ze tijdens een grote braderie op een kraam tegen, echt leuk op die manier, had ze nml ook nog niet ergens gezien.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-09-2010 19:57

Ik dacht al dat je ze op een markt tegen was gekomen...jammer voor mij :cry:
Maar misschien, wie weet.. :roll:

Leuk zo, echt een cadeautje voor jou!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 08-09-2010 20:42

Zal ik ze voor je kopen? Ze hadden nog in hun winkel waar ze voor stonden? Hoor het wel pb?
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 08-09-2010 21:36

De aartsengel Michael kaarten zijn ook maar net uit eind vorige maand.
Mooi zijn ze he. Ik heb ze ook op een landhuismarkt gekocht in Driebergen vorige week.Had er al in Duitsland naar gekeken,omdat ik ze op een duitse site had ontdekt maar die zeiden dat ze pas eind augustus uit kwamen.Ik denk niet Edith dat ,dat dan dezelfde kaarten zijn als je ze vorig jaar al gezien hebt.Er zijn namelijk heel wat Michael kaarten in omloop. Deze zijn nieuw en pas uitgegeven van Doreen Virtue Eerst in het engels ,toen in het duits en nu dus in het nederlands
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 08-09-2010 21:47

Die zijn het inderdaad Marianne, had alleen niet gezien dat ze nog maar nét uit zijn gebracht hier.. :D

Dus jij komt ze ook nog wel tegen hoor Edith!
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 08-09-2010 22:05

Wat leuk, bedankt voor jullie reacties!
Maar ik geloof dat 't nu om andere AE Michaël kaarten gaat...
Was al twee of drie jaar geleden dat ik ze zag bij een kennis.
Ze waren niet van Doreen Virtue, weet 't bijna zeker (ff navragen).
Waren vrij kleine kaartjes (niet zo groot als de decks van D. Virtue), blauwige achterkant en in een soort opbergtasje.

Ben toch benieuwd, zal eens kijken naar de kaarten die jullie bedoelen Hannie en Marianne :wink:
Thanks!!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 08-09-2010 23:20

Ja dat denk ik ook ,die jij bedoeld Edith zijn waarschijnlijk de a e michael kaarten op vleugelen van licht van Ronna Herman, die zijn niet zo groot als die van Doreen en blauw aan de achterkant en hebben een spreuk aan de voorkant en zitten in een linnen tasje uitgeven door OSIRIS Apeldoorn.
Die zijn er inderdaad al heel wat jaren.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”