gekke ervaring

Ben jij wel eens buiten je lichaam getreden? Kon je het lichaam van bovenaf zien? Of was je overdag in een soort waak/slaap? Hoe ging de uitredingen bij jou in zijn werk? Spontaan, door meditatie of trance? Hier kan je je de droom delen en ook de andere ervaringen lezen.
Gast

Bericht door Gast » 28-04-2011 09:55

O dat is het niet maar voelde me zo ziek ernaar.

Het is een soort gevoel geweest we komen je halen,was al een eind het hemelse bos in,die wel erg mooi was en straalde warmte en genegenheid uit,de vlinders dansten om me heen.

Het was zeker mooi maar was toen in weer neer plofde op bed zo van slag dat dit heel veel gedaan heeft met mij.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 28-04-2011 11:40

Goh kan me zOo voorstellen ja...vergt veel energie zoiets...
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2011 12:14

Voel me nu weer iets beter, mijn maag gaat ls een gek te keer.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 28-04-2011 20:00

vlinder schreef:Voel me nu weer iets beter, mijn maag gaat ls een gek te keer.
ben/was je ook misselijk Vlinder..of bedoel je van de zenuwen gaat je maag te keer..wat n toestand hé lieverd..je wordt lijkt t wel geconfronteerd met iets waar je goed in bent en klaar voor bent, maar gevoeligheid ontwikkelen heef/ kent ook andere kanten. Zo heb ik een tijdje niet meer naar de film gewild door heldervoelendheid waar ik inenen mee werd geconfronteerd...kon nog nie zoO goed bij mezelf blijven destijds...ik werd bijna misselijk in de bios toen...zo ervaar jij t weer zo jij onder andere kort omschrijft...sterkte ermee hoor...? Dikke knuf van moiii Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2011 20:51

dank je lieve Garry het gaat nu beter maar was vanmiddag nog behoorlijk van slag.

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 28-04-2011 20:55

Vlinder, ik wil je met nadruk zeggen, dat ik het verstandig vindt om hier dringend begeleiding in te zoeken.
Je weet niet waar je mee te maken hebt of wat je doet of wat er wel of niet kan gebeuren.....
GA BEGELEIDING ZOEKEN!!!!!!!!!!!

Je heb teen duidelijke les gekregen hier....je beleeft hier iets, iets wat je zelf niet aankunt, want je wordt er letterlijk ziek van...!!!!!
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2011 21:11

Ik heb al begeleiding van iemand gekregen en voelt goed.

Ben er nu mee aan de praat.

Wilde hem het laten lezen.

Hij vind mijn ervaring erg heftig.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 28-04-2011 21:38

Ja tis zekers heftig! Krijg je goede adviezen of tips Vlinder? Bijvoorbeeld je leren voor af te sluiten(?)zodat je idd meer controle kan hebben en meer grip op de situatie als het zich weer aan doet, zoals ik hierboven vertelde over mijn overgevoeligheid bijvoorbeeld. Want mijn energie stroomde op den duur gewoon weg snap je. Dus hulp heb ik toen op verscheidene plekken gezocht. En aan een kleine workshop meegedaan o.a....Ben blij dat je óók hulp bent gaan zoeken hierin, want goede begeleiding is nodig als ik t zo hoor/lees allemaal. Lieve greetz Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 28-04-2011 21:40

Ok dat is fijn te lezen...is het iemand die hier mee bekend is?
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Gast

Bericht door Gast » 29-04-2011 17:24

Ja het is iemand die ermee bekend is gelukkig wel en voelt goed en is bekend voor mij.

Plaats reactie

Terug naar “Uittredingen en dagdromen”